A britek szerint ezt az autót nem a világbajnokság mezõnyének tervezték, hanem külön életutat szentelnek neki a rali világában. Nem sokáig szeretnék visszatartani a német márka modelljét – októberben még Terry Kaby gyûjti vele a kilométereket a tesztek során, és a jövõ hónapban már szeretnék a rajtvonalnál látni a Golfot.
Acsapat ügyvezetõ igazgatója, John Gaw a következõket mondta el: „Nagyon izgalmas projekt ez a számunkra. Már közel hat hónapja dolgozunk az autón, és végre kivihettük az utakra. Nyilvánvaló, hogy nem egy WRC-rõl beszélünk, már csak a motor miatt sem, de a többi jellemzõje mutat némi hasonlóságot a világbajnok márkára vonatkozóan. Természetesen a sebességváltó és a felfüggesztés is teljes mértékben megfelel az FIA elõírásainak. Külsõre nem lesz meglepetés - WRC-hez hasonlít elsõ ránézésre."
"A héten murvás részek teljesítését iktattuk a menetrendbe, melyet Wales útjain tudunk le. Nagy öröm, hogy ilyen gyorsan haladtunk az autó kivitelezésében - kiváló munkát végzett a Prodrive." - tette hozzá Gaw, aki szerint a rali mellett még a ralicross is beleférhet a csapat palettájába. "Lehetséges opció még a ralicrosson való szereplés, melyhez néhány átalakítást kellene csak kiviteleznünk a Golfon.”