DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 12. szombat

Michelisz: Nem vagyok hajlandó feladni a harcot!

„Azt reméltem, hogy nagyobb mértékben tudom csökkenteni a hátrányomat a bajnokság első helyezettjéhez képest a Slovakia Ringen, de annak ellenére, hogy sokkal jobban is alakulhattak volna a dolgok, mégis alapvetően pozitívnak értékelem a mögöttünk hagyott hétvégét. Felszabadító volt újra azt érezni, hogy nemcsak szenvedünk az autóban, hanem képesek vagyunk a mezőny elejében harcolni” – írta Michelisz Norbert az Indexen vezetett blogjában a WTCR szlovákiai hétvégéjéről.

Az első versenyen kockázatott, ami nem jött be, a másodikon okosan kimaradt egy balesetből, a harmadikon viszont a vezetésért csatázva lökték meg. „A pole-ból induló Berthon elé kerültem, enyém volt a belső ív, és már Catsburg volt mellettem kívül. Tudtam, hogy semmi más dolgom nincs, mint a második kanyarban is a belső íven folytatni, mert utána a harmadikban már nem tud mellettem maradni kívül. Csakhogy a második kanyar előtt hátulról éreztem egy lökést, ami enyhén kibillentett az egyensúlyból, majd egy-két másodperc múlva egy újabbat, ami után keresztbe csúszott az autóm. Örültem, hogy nagy szerencsével meg tudtam fogni, és nem lett baleset a vége, mert oldalról kaphattam volna további ütéseket, ami a legkiszolgáltatottabb helyzet. Miután megfogtam az autót, hamar alábbhagyott az örömöm, mert már azon bosszankodtam, hogy mennyire hátraestem. Pedig jó eséllyel enyém lett volna az első hely az első három kanyar után, onnantól pedig a győzelemért mehettem volna. Kicsit dühből is vezettem ezután, mentem előre.”

A Slovakia Ring után most a hazai forduló következik Michelisz számára, erről így írt: „Az erőviszonyokat és a teljesítményt tekintve azt kaptam a Slovakia Ringtől, amit vártam, és azért vagyok pozitív, mert a Hungaroringen is ugyanide várom a Hyundait, tehát a top ötbe. Egy szlovákiai győzelemmel most sokkal komfortosabban érezném magam, de még mindig több futam van előttünk, mint mögöttünk, úgyhogy megvárnám, mi történik Magyarországon. Nem vagyok hajlandó feladni a harcot!”

michelisz-wtcr-skring

A leintés után kapott lángra Ocon autója – videó

Akciódúsan alakult az Alpine-ok számára a brazíliai sprint eleje: Esteban Ocon és Fernando Alonso kétszer is összeértek az első körökben. Bár mindketten célba értek, a pontszerzők közül egyaránt kicsúsztak. Ezzel pedig még nem értek véget a megpróbáltatásaik: mint az az alábbi felvételen is látható, Ocon autója lángra kapott a leintés után, miután kigyulladtak a fékjei.

Ha pedig mindez nem lenne elég, Oconékat még a felügyelők is beidézték – ahogy egyébként az Pierre Gaslyt is, aki állítólag túl lassan ment a kivezetőkörök során (bár az AlphaTauri pilótája tíz büntetőpontjával az eltiltás küszöbén áll, ezért a kihágásért aligha részesül abban).

Pár éven belül jöhet a tökéletes versenynaptár – ígéri az F1

A Formula-1 sportigazgatója, Steve Nielsen elmondása szerint a sport folyamatosan közeledik az optimális versenynaptárhoz. Noha az F1 az utóbbi években igyekezett csökkenteni ökológiai lábnyomát, továbbra is vannak olyan részei a versenynaptárnak, amelyek nem sugallják ezt a környezetbarát felfogást, gondoljuk csak a Brazília és Abu Dhabi között megtett 15 órás repülőútra. A Formula-1 célja a futamok olyan módon történő átcsoportosítása, hogy minimalizálják a sport logisztikájából származó széndioxid-kibocsátást. 

„Minden évben próbálunk közelebb kerülni ehhez a tökéletes menetrendhez azáltal, hogy egy-két futamot eltolunk pár héttel. Viszont ez egy fokozatos folyamat, mivel nincs teljeskörű szabadságunk bizonyos történelmi futamok elmozgatása felett a versenynaptárban. Emellett egyéb nehézségek is vannak, például hogy némely országok nem szeretnének futamot rendezni az év egy bizonyos részében az az időjárás vagy egy másik éppen akkor zajló fontos esemény miatt” – mondta a sportigazgató a Motorsport.com-nak. 

Mindezek mellett a Formula-1-nek a koronavírus-járvány hatásaival is meg kell küzdenie, a Kínai Nagydíj jövő évi sorsa is még bizonytalan az országban bevezetett járványügyi intézkedések miatt. „Az a fontos, hogy megtettük a kezdő lépéseket, felismerjük és értékeljük a regionalizációval járó előnyöket” – jelentette ki Nielsen.

f1-paddock-dppi

fotó: DPPI

Most már a Fittipaldi név is a Red Bullt ékesíti

A kétszeres világbajnok brazil pilóta, Emerson Fittipaldi unokája, Enzo Fittipaldi saját közösségi oldalán jelentette be, hogy a Red Bull családjának kötelékében folytatja pályafutását. A 21 éves versenyző korábban a Ferrari akadémiájába tartozott, azonban 2021 februárjában elvált egymástól a csapat és Fittipaldi. A brazil pilóta 2017-ben megnyerte az olasz F4-es bajnokságot, jelenleg pedig a Formula-2-ben versenyez, ahol idén futja első teljes szezonját. Az évadzáró forduló előtt a hatodik helyen áll a tabellán, azonban pontegyenlőség áll fenn az előtte levő két versenyzővel, míg a harmadik helyen álló Logan Sargeant csupán kilenc ponttal van előtte, így könnyedén a pódiumon is találhatja magát Fittipaldi.

A Red Bull kötelékébe kerülés jó lépés lehet a fiatal pilóta számára, hiszen a jelenlegi Formula-1-es pilótákból közel a mezőny fele kötődik az osztrák gárdához, köztük Sebastian Vettel és Max Verstappen, akik többszörös világbajnokokká is váltak. A Formula 2-ben jelenleg Ayumu Iwasa, Dennis Hauger, Liam Lawson és Jehan Daruvala neve fűzhető a csapathoz, azonban közülük csupán utóbbi van a pontversenyben Fittipaldi előtt, de ő is csak holtversenyben. 

 

Éld át újra Kevin Magnussen nagy napját – íme az időmérő edzés hivatalos összefoglalója

Eső, újabb Ferrari–baki, piros zászló, majd hatalmas Haas–öröm. A videó a képre kattintva tekinthető meg.

Szabad az út Piastri előtt, már idén a McLarenbe ülhet

Megállapodott a McLaren és az Alpine Oscar Piastri korai elengedéséről, így a wokingiak 2023-as ausztrál versenyzője az év végén már jövő évi csapata színeiben vehet részt az új gumik tesztelésével egybekötött fiatal pilóták tesztjén Abu Dhabiban. Miután a 2021-es Formula-2-es bajnok leigazolása körül nézeteltérés alakult ki a McLaren és korábbi csapata, az Alpine között, a franciák eredetileg nem akarták idő előtt felbontani tartalékpilótájuk szerződését, a csapatfőnök, Otmar Szafnauer nyilatkozata szerint azonban mégis egyezségre jutottak a felek: „Megállapodás született arról, hogy miként váljanak el útjaink Piastrival. Pontot teszünk az ügy végére, a szezon végeztével elmehet és azt csinál, amit akar” – írja a spanyol Motorsport.com.

A megegyezésnek már a része volt azon kétnapos privát teszt is, amelyet Piastri a franciaországi Paul Ricard pályán bonyolított le a McLarennel, igaz, ez a teszt hivatalosan nem lett megerősítve a britek által. Szafnauer elmondása szerint Daniel Ricciardo utódja az Abu Dhabi Nagydíj szabadedzésein még nem vehet részt új istállójával, az utolsó futam utáni fiatal pilóták tesztjén viszont már a McLaren volánja mögött láthatjuk, hiszen az már nem része a 2022-es szezonnak. Nem ő lesz az egyedüli versenyző, aki jövő évi csapatával vesz részt a teszten, az AlphaTaurit Nyck de Vries, az Alpine-t Pierre Gasly, míg az Aston Martint Fernando Alonso vezeti majd.

Sky-bojkott: Kravitz elbeszélgetett Verstappennel

A Mexikói Nagydíjon Max Verstappen bojkottjától (is) volt hangos a sajtó, a holland sztár ugyanis nem volt hajlandó interjút adni a Sky Sports televíziós társaság helyszíni stábjának. A kétszeres világbajnok bevallása szerint Ted Kravitz, a csatorna bokszutcai riporterének folyamatos megjegyzései miatt jutott erre az álláspontra, a brit szakember ugyanis tiszteletlen módon nyilvánult meg Verstappennel szemben, többek között azt állítva, hogy Lewis Hamiltontól „elrabolták” a világbajnoki címet 2021-ben.

A Sao Pauló-i Nagydíj csütörtöki sajtónapján azonban megtört a jég, hiszen Verstappen a Sky Sports mikrofonjai előtt is válaszolt a kérdésekre, valamint elárulta, hogy lezártnak tekinti ezt az ügyet. Kravitz mindeddig nem nyilvánult meg a témában, a pénteki kvalifikációt követően azonban elárulta, hogy négyszemközt tisztázták a helyzetet Verstappennel: „Visszatérve ahhoz, ami Max Verstappen és köztem történt Mexikóban, leültünk, jól elbeszélgettünk róla, és ahogy ő is mondta, lezártuk az ügyet, és már csak előre tekintünk” – osztotta meg a brit riporter elő adásban.

Századik haasos nagydíján jött Magnussen csodája

A mezőnybe idén visszatérő pilóta és csapata nagy mérföldkőhöz érkezett a Sao Pauló-i Nagydíjon az időmérős döbbeneten kívül is, hiszen Kevin Magnussen századik versenyét futhatja az amerikai alakulat színeiben a hétvégén. Erre az alkalomra tette rá a koronát a pénteki napon a dán, amikor megszerezte saját maga, hazája és csapata első pole-pozícióját. A 30 éves versenyzőnek 141 nagydíjhétvégére volt szüksége ahhoz, hogy megszerezze az első rajtkockát, amellyel a mostani hétvége formátuma miatt csupán a szombati napra vívta ki magának a rajtrács elejét. Ennél több versenyre csupán Carlos Sainznak és Sergio Pereznek volt szüksége az első pole megkaparintásához, melyet mindketten ebben a szezonban értek el.

A Haas számára pedig Magnussennél két futammal több, 143 alkalom kellett ahhoz, hogy elérjék ezt az eredményt, a csapat 2016 óta szerepel a száguldó cirkuszban és ezelőtt az ötödik hely volt a legjobb időmérős eredményük. Az 1975-ös Brit Nagydíj óta a Haas az első amerikai gárda, aki pole-pozíciót szerez, legutóbb a Shadow csapat színeiben Tom Pryce volt képes erre. A nemzetek kapcsán pedig Dánia a 24. ország, amely feliratkozik az első rajtkockát szerzők listájára. 

A Formula-1 közösségi felületein slágertéma volt a tegnapi eredményeket követően, hogy a mezőny tulajdonképpen Haas-szendvicsbe került, hiszen Magnussen az első, Mick Schumacher pedig a huszadik helyen végzett az időmérőn. Ilyenre, hogy egy csapat keretbe foglalja a rajtrácsot a szombati napon, legutóbb a 2018-as Monacói Nagydíjon volt példa, amikor Daniel Ricciardo szerezte meg a pole-pozíciót, míg csapattársa, Max Verstappen az utolsó helyen végzett. A holland a harmadik szabadedzésen történt balesete miatt nem tudott mért kört teljesíteni.

Még Gasly is örül Magnussennek, pedig nem szabadna

A Sao Pauló-i esős időmérő két hőse volt Kevin Magnussen és Pierre Gasly – a francia a Q1-ben parádézott, ő volt az első slick abroncsra váltó versenyző, aki az eredménylistát is vezette. Végül a középső szakaszban kiesve csak 12. helyen zárta az időmérőt, így a bokszból nézhette végig dán riválisa szürreális pole-pozícióját.

„Ezt szeretem az F1-ben! Hihetetlen eredmény, de számunkra szörnyű, hiszen a Haas ellen küzdünk a bajnokságban, kérdezzék meg Franzot. Ennek ellenére is ámul az ember, hogy Kevet és a Haast látja az első pozícióban. Bárki megszerezhette volna, mégis azt kell mondanom, megérdemelte” – nyilatkozta a Haas sikerén fellelkesülve Gasly.

A két csapat közt valóban szoros az állás, a Haasnak 36, az AlphaTaurinak 35 konstruktőri pontja van, ráadásul hasonló a helyzet a két pilótával is: Magnussen 24, Gasly 23 pontot szerzett eddig a szezonban.

WTCR reggelire, F1-es sprint vacsorára: ez a szombati program

A bahreini WEC-futam már csak egy ráadás délutánra: íme a szombati motorsport-menetrend!

08:00 WTCR, 2. futam (tv: Eurosport 1, élő)

10:00 - 16:00 WRX, Szabadedzés, Superpole és előfutamok 

12:00 - 20:00 WEC, Bahreini 8 órás futam (tv: Eurosport 2, élő)

16:30 - 17:30 Formula-1, 2. szabadedzés (tv: M4 Sport, élő)

20:30 Formula-1, Sprint (tv: M4 Sport, élő)

A teljes hétvégi program itt megtekinthető!

-00122047_001

fotó: dppi

 

Amikor beüt a csoda: így ünnepelte Magnussen pole-ját a Haas

Amikor már biztos volt, hogy senki sem javít, és eldőlt, hogy Kevin Magnussen megcsinálta a csodát: az öröm első pillanatai a mérföldkőhöz érő pilóta és csapata között. Magnussen értékelése itt, Günther Steiner csapatfőnök nyilatkozata pedig itt olvasható!

 

Bagnaia lett a világbajnok, de ő is volt-e a legjobb idén a MotoGP-ben?

Mindenkinél több győzelem, holtversenyben legtöbb pole-pozíció, példa nélküli fordítás a szezon második felében: afelől kétség sem lehet, hogy Francesco Bagnaia megérdemelten nyerte meg a világbajnokságot. Ugyanakkor az is igaz, hogy saját hibái révén került féltávig 91 pontos hátrányba, így felmerülhet a kérdés, hogy összességében ő volt-e idén a legjobb mezőnyben – ezt a kérdést is körüljártuk a Formula Motocast valenciai értékelőjében, a vonatkozó rész 30:37-től hallgatható:

 

Ha imádod a MotoGP-t és nem szeretnél semmiről lemaradni, akkor csatlakozz a Formula MotoGP Facebook-csoportunkhoz, ahol még több hírről és információról számolunk be a MotoGP és egyéb motoros bajnokságok kapcsán!

Danica Patrick: Sosem volt igazi lehetőségem a Formula-1-ben

Őszintén beszélt a múltban történtekről Danica Patrick, aki nemrégiben a Beyond the Grid podcast vendége volt. A 40 esztendős hölgyet a 2000-es évek elején az egyik legtehetségesebb fiatal pilótaként tartották számon, miután több alkalommal is kiválóan szerepelt az IndyCar sorozatban. A 2009-ben tartott Indy 500 során például a harmadik helyen intették le, a későbbiekben pedig a NASCAR Cup Seriesben is lehetőséghez jutott. Teljesítménye miatt egy időben többször is szóba került a sajtóban egy lehetséges F1-es szereplés, Patrick azonban most elárulta, valójában sosem jutott volna igazi lehetőséghez.

„Sosem volt reális lehetőségem az F1-ben, valójában még egy tesztlehetőségig sem jutottam el. Ezek a dolgok mindig is a csak a médiának szóltak. Mindenkinek csak a figyelemfelhívás miatt kellettem. Néhány alkalommal megjelentek olyan hírek, hogy tesztelhetek valamelyik csapatnál, de még egy telefonhívást sem kaptam senkitől” – mondta el a beszélgetés során.

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Danica Patrick (@danicapatrick) által megosztott bejegyzés

A Mercedes eltávolítja egyik támogatójának logóit

Bár a napokban még úgy tűnt tovább folytatódhat a német márka és az világ egyik legnagyobb kriptotőzsdéjeként ismert FTX partneri megállapodása, Brazíliában helyi idő szerint pénteken reggel a csapat egyik szóvivője megerősítette, hogy eltávolítják a cég logóit az autóikról, valamint egyéb felületeikről. A héten derült ki, hogy az FTX több milliárd dolláros adósságot halmozott fel, továbbá állítólagos visszaélések miatt az amerikai Értékpapír és Tőzsdefelügyelet (SEC) is vizsgálatot indított ellenük. „Első lépésként felfüggesztettük a cégükkel kötött partnerségi megállapodásunkat. Ez azt jelenti, hogy ettől a hétvégétől kezdve nem jelennek meg többé a versenyautónkon és más felületeinken sem. Továbbra is szorosan figyelemmel kísérjük a helyzet alakulását” – idézte a Motorsport az istálló alkalmazottját.

Az F1 is elismerte: nem biztos, hogy lesz jövőre Kínai Nagydíj

Bő egy hónapja tették közzé a rekordot jelentő 24 fordulóból álló 2022-es Formula-1-es versenynaptárt, amelyben három év kényszerszünet után ismét feltűnt a Kínai Nagydíj is április közepi időponttal. Csakhogy a távol-keleti országban továbbra is időről időre komoly lezárásokat rendelnek el a koronavírus miatt, így kérdéses lehet, hogy meg tudják-e tartani jövőre a sanghaji futamot. Maga Stefano Domenicali, az F1 vezérigazgatója is elismerte nemrég, hogy benne van a pakliban, hogy 2023-ban sem lesz futam Kínában: „Bár a koronavírus-helyzet továbbra is problémát jelent Kínában, és nem tekinthető biztosnak, hogy 2023-ban versenyezni fogunk ott, de folyamatosan vizsgáljuk a helyzetet és tájékoztatunk mindenkit a fejleményekről” – mondta el a GrandPrix247.com portál által idézett Domenicali a Liberty Media harmadik negyedéves bevételi jelentése során.

Az F1-es mezőny egyetlen kínai pilótája, Guanyu Zhou ugyanakkor bizakodó annak kapcsán, hogy jövőre hazai közönség előtt szerepelhet: „Meglátjuk, milyen lesz a Covid-helyzet áprilisban. Még mindig jó esély van rá, hogy megtartsák. Vannak kérdőjelek azzal kapcsolatban, hogy áprilisban lesz-e vagy az év későbbi részében, meglátjuk majd” – fogalmazott az Alfa Romeo pilótája.

A RacingNews365.com értesülései szerint az is szerepel valóban a vészforgatókönyvek között, hogy ha áprilisban nem is tudják megrendezni a Kínai Nagydíjat, a szezon későbbi részére időzíthetik át. Ez nyilván egy másik futammal való időpontcserével valósulhatna meg a sűrű menetrend miatt. A szaklap szerint az biztosan nem lenne az F1-es vezetőség ínyére, ha négyhetes szünet keletkezne a sanghaji viadal esetleges kiesésével, s ha nem halasztásról és cseréről, hanem törlésről lenne szó, szóba kerülhet az is, hogy egy héttel előrébb hozzák az Azerbajdzsáni Nagydíjat, rövidítve a rést a fordulók között.

f1-kina-start-dppi

fotó: DPPI

WTCR: Azconáé a bahreini pole, Michelisz a 4.

A rendhagyó menetrendnek köszönhetően már helyi idő szerint péntek délben sor került a WTCR bahreini időmérőjére. A pole-pozíciót a bajnokságot is vezető Mikel Azcona zsebelte be a Hyundaijal, megelőzve az audis Nathanael Bethont és fő üldözőjét, a hondás Nestor Girolamit. A magyarok közül Michelisz Norbert szerepelt a legjobban: a 2019-es világkupagyőztes bejutott a Q3-ba, ahol két szektor után még óriási előnnyel vezetett, s végül a negyedik helyet kaparintotta meg – elképzelhető, hogy azért, mert a kelleténél többet vett vissza a büntetősúlyok számítását is szem előtt tartva.

A Q3-as mezőnyt amúgy a szabadkártyás harmadik Hyundai-pilóta, Nicky Catsburg tette teljessé, aki a második szakaszban egyetlen ezredmásodperccel ütötte ki onnan az így hatodik helyen záró Tassi Attilát. A Zengő Motorsport kapcsán jó hír, hogy az első szabadedzés kihagyása után már részt tudnak venni a hétvégén, s a Nagy Dániel és Boldizs Bence duó a 11. és 12. helyekre kvalifikált, azaz előbbi épp csak lecsúszott a fordított rajtrácsos pole-ról (amelyet Mehdi Bennani szerzett meg).

A Túraautó-világkupa első bahreini futama ma 17 órakor, a második verseny szombat reggel 8 órakor startol magyar idő szerint.

azcona-bahrein-pole-wtcr-dppi

fotó: DPPI

Ecclestone szerint Verstappen azt tehet, amit csak akar

Max Verstappen elképesztő dominanciával szerezte meg karrierje második világbajnoki címét idén, és semmi sem indokolja jelenleg, hogy ne szerezzen újabb címeket a jövőben Bernie Ecclestone szerint. „Azért van ott, hogy győzzön és megnyerje a világbajnokságot. Jelenleg pontosan ezt teszi, és semmi sem akadályozza meg abban, hogy azt tegye, amit akar. Hogy mennyi címet nyerhet még, csak attól függ, fejlődni tud-e a csapat. Minden srácnak, aki világbajnokságot nyer, a csapatára kell támaszkodnia, ha nincs meg ez a támogatás, akkor nem fog sikerülni nekik. Jelenleg minden rendben van, és nincs ok arra, hogy ne legyen még jobb” – mondta el a német RTL-nek adott interjúban a 92 éves üzletember.

Fittipaldi igazat adott Alonsónak: szerinte is többet érnek Verstappen vb-címei

Komoly visszhangot váltott ki néhány hete Fernando Alonso azzal a nyilatkozatával, amelyben arról beszélt, hogy Max Verstappen és a saját világbajnoki sikerei többet érnek például Lewis Hamilton címeinél, mivel a britnek a legtöbbször csak a saját csapattársa volt az ellenfele, míg a hollandnak és a spanyolnak más istállók versenyzői ellen kellett küzdenie. A hírverés láttán persze Alonso a közösségi médiában közzétett posztban finomította az álláspontját és jelezte, hogy szerinte minden vb-cím értékes.

Mindenesetre most a korábbi kétszeres világbajnok, Emerson Fittipaldi az Alpine pilótája mellé állt: „Nehéz ezt kielemezni, de amire Fernando rámutatott, annak van létjogosultsága, mivel jelenleg az F1 rendkívül versenyképes. Sokkal jobban, mint amikor Lewis nyerte a világbajnoki címeit a csapattársa ellen. Most itt van Max, aki rengeteg különböző pilóta ellen harcol. Ha belegondolunk, igen, Fernandónak igaza van. A színvonal, a legjobb öt autó közötti különbség bármely idei időmérőn nagyon szoros. Sokkal szorosabb, mint amikor Lewis és Nico vagy Lewis és Bottas voltak az élen. Ők eléggé a mezőny fölött álltak. Most viszont rendkívül szoros a mezőny, és ez tetszik” – nyilatkozta a brazil legenda a VegasInsidernek.

hamilton-alonso-verstappen-dppi

fotó: DPPI

Este már F1-es időmérő és WTCR-futam – itt a pénteki menü

A sprint miatt rendhagyó a menetrendje a Formula-1-es Sao Pauló-i Nagydíjnak, ahol már pénteken kvalifikációt rendeznek. De ugyanez igaz a WEC és a WTCR közös bahreini hétvégéjére, ahol ráadásul a túraautósok ma már versenyezni is fognak – mutatjuk a pénteki menetrendet a tv-közvetítésekkel együtt:

09:00 - 10:00 WEC, 3. szabadedzés  
10:40 - 11:40 WTCR, Időmérő (tv: Eurosport 1, élő)
14:50 - 15:20 WEC, Időmérő  
16:30 - 17:30 Formula-1, 1. szabadedzés (tv: M4 Sport, élő)
17:05 WTCR, 1. futam (tv: Eurosport 1, élő)
20:00 - 21:00 Formula-1, Időmérő (tv: M4 Sport, élő)

 

A versenyhétvége teljes programja IDE KATTINTVA érhető el.

f1-interlagos-day0-dppi

Lezárta a Sky-bojkottot Verstappen

A legutóbbi, mexikói hétvégén a Red Bull és Max Verstappen úgy döntött, nem nyilatkozik a Sky Sports stábjának, mivel érzésük szerint többször is tiszteletlenül fogalmaztak velük kapcsolatban a szezon során: riporterük, Ted Kravitz például arra utalt, hogy „elrabolták” 2021-ben Lewis Hamiltontól a világbajnoki címet.

A Mexikóvárosi Nagydíj után állítólag békülni igyekeztek a felek, s az interlagosi csütörtöki médianap során úgy tűnt, ez meg is történt, hiszen Verstappen válaszolt a Sky Sports kérdésére. Később pedig ki is mondta, hogy lezártnak tekintik a történteket: „Igen, lezártuk az ügyet. Úgyhogy továbbléptünk” – fogalmazott a kétszeres világbajnok holland pilóta.

verstappen-mikrofon-dppi-brazil-day0

fotó: DPPI

Még tart a szavazás!

Sokezer szavazó adta már le voksát arra, hogy ki legyen az év magyar autóversenyzője – és a szavazás még csak féltávnál tart! Az Autósport évkönyv című szezonösszefoglaló kiadványunk nem csupán szerkesztőségünk 50-es toplistáját tartalmazza majd, hanem egyúttal a rajongói szavazás eredményét is. A listán jelenleg Csomós Miklós áll az élén Kiss Norbert mögött, de a WRC-hétvégén is megforduló Bútor Róbert, a szenzációs vb-dobogót szerző Hideg Ádám és az önmagához képest gyengébbb szezont futó Michelisz Norbert is az élmezőnyben található! Mondjátok el ti is véleményeteket IDE vagy a képre kattintva!

top50-magyar-2022-szavazas