Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. február 17. szombat

Először kellett agyagból japán fejet formáznia az Indy 500 szobrászának

Az Indy 500 győztesének feje mindig felkerül a Borg-Warner Trófeára, a kicsinyítés előtt viszont először életnagyságú méretben alkotják meg. Takuma Sato már pózolhat is önmagával. Mennyire hasonlít?

DI-nWJeXgAAg6HM

EasyCapture4

DI96B1yUQAAy9Jy

Alonso szerint kedvelni fogjuk az új McLarent

A spanyol F1-es pilóta egy Instagram-videóban jelentkezett be, amelyben elmondta, hogy látta az idei McLarent és szerinte a nagyközönségnek tetszeni fog. Beszélt arról is, hogy benézett a gyárba, köszönetet mondott azoknak, akikkel ritkán találkozik, de kőkeményen dolgoznak - mindenki készen áll a téli tesztekre, ő maga pedig a szimulátorban teszi a dolgát.

 

 

Good morning and good weekend #mclaren #mcl33 #bebrave

Fernando Alonso (@fernandoalo_oficial) által megosztott bejegyzés,

Fotók: filmes napot tartott a Sauber

Nem unatkoztak szombaton a Sauber F1-es pilótái, mert az istálló filmes napot tartott - erről tett közzé a csapat néhány fotót:

11111111111111

22

3333333

4444444444444

fotó: Sauber F1 Team

Nem aprózza el a felkészülést a Toro Rosso pilótája

Pierre Gasly az alábbi fotót posztolta, jelezve, hogy kőkeményen készül a barcelonai tesztre:

 

Kettőt már láttunk, de mikor jön a többi?

A Haas és a Williams már megmutatta 2018-as F1-es autóját, de érdemes feljegyezni, hogy mikor kell figyelni a következő napokban - jönnek ugyanis a nagyágyúk!

Február 19. – Red Bull

Február 20. – Sauber, Renault

Február 22. – Mercedes, Ferrari

Február 23. – McLaren

Február 26. – Toro Rosso

ferrari_2

fotó: dppi

 

Egy statisztika, ami jól jellemzi Buemi dominanciáját a Formula-E-ben

Napi statisztika: Sebastien Buemi pontosan kétszer annyi bónuszpontot (a pole-pozíciókért és a leggyorsabb körökért) szerzett, mint bárki más a Formula-E mezőnyében - ő kereken negyvennél, míg a második Jean-Eric Vergne húsznál jár.

buemi_1

fotó: dppi

 

Ez történik, ha túl közel állsz az úthoz a Svéd Ralin

Vigyázz, támad a hó!

 

Grosjean is megmutatta 2018-as sisakját

Mit szóltok hozzá?

 

Így ünnepelte a születésnapját Valentino Rossi

Pénteken töltötte be a 39. életévét a legendás versenyző.

 

 

Grazie a tutti per gli auguri!

valeyellow46 (@valeyellow46) által megosztott bejegyzés,

A Ferrari egészen pontosan megmondta, hogy mikor mutatja be az új autóját

A Scuderia másképp közelíti meg az idei F1-es autó bemutatóját, mint a Williams: amíg a grove-iak csak a napot jelölték ki és egészen este nyolc óra utánig húzták a rajongók idegeit, addig az olaszok pontosan megmondták, hogy február 22-én, tehát jövő csütörtökön, 15 órakor mutatják be a 2018-as technikát. Készüljetek!

ferrari_1

fotó: dppi

 

Új csapatot alapít az F1-ből távozó ex-Sauber-főnök

A tavalyi szezon közepén távozott a Sauber F1-es csapatától Monisha Kaltenborn, de nem tartott neki sokáig, hogy új kihívást találjon magának: a francia üzletasszonnyal, Emily di Combertivel közösen megalapította a KDC Racinget, amely a német és az olasz F4-es bajnokságban fog szerepelni. Kaltenborn szerint ez neki is új kihívás lesz, de az a feladata, hogy segítse a fiatal tehetségeket a karrierjük során, az F1-es tapasztalatát pedig itt hasznosítani tudja majd.

kaltenborn

fotó: dppi

 

A nap idézete: mi a jó a mostani F1-es autókban?

A nap idézete az elismert szakújságíró, Martin Brundle tollából származik az F1-gyel kapcsolatban: "Az új autók könnyebbek a madártollnál, erősebbek egy hurrikánnál és elég leszorítóerejük van ahhoz, hogy kitépjék a kátrányt az aszfaltból."

raikkönen-ferrari_1

 

fotó: dppi

 

 

 

A McLaren is megmutatta, hogy hogyan szól a Renault-motor

A wokingiak is közzétettek egy videót arról, hogy beindították az autót:

Fernando Alonso darabokban mutatja meg új sisakját, hogy fokozza a feszültséget

Eddig ennyi részlet ismert:

Hamilton boldog új évet kíván követőinek

Február 16-án kezdődik ugyanis a kínai év, a Formula-1 négyszeres világbajnoka pedig nagy rajongója a kínai kultúrának, mint az alábbi fotóval is bizonyította.

 

Lewis Hamilton (@lewishamilton) által megosztott bejegyzés,

 

A versenyző után csapata, a Mercedes is megemlékezett egy poszttal a kínai év kezdetéről, lecsapva a lehetőségre, hogy a 2018-as épp a kutya éve lesz. Ez megtetszett a Formula-1 hivatalos Twitterének, leutánozták a csapatot.

 

 

 

Mutatunk egy videót egy egészen furcsa gymkhanáról

Mit szóltok hozzá?

 

Mobil Világkongresszus. Előadó: Fernando Alonso

A Formula-1-es tesztekkel egyidejűleg tartják Barcelonában a mobilipar csúcstalálkozóját, a Mobil Világkongresszust. Fernando Alonso és Zak Brawn, a McLaren vezérigazgatója is színpadra lépnek február 27-én, a teszt második napján (ekkor Stoffel Vandoorne vezeti az autót). A páros a motorsport és a legkorszerűbb mobil technológia keresztmetszetéről beszél, melynek például a telemetriában van óriási jelentősége az F1-ben.

Elkezdődött a Svéd Rali, jöjjenek a látványos képsorok a havon száguldó WRC-kről

Csütörtökön tartották a négynapos Svéd Rali shakedownját és első gyorsaságiját – előbbin Thierry Neuville és a Hyundai, utóbbin Ott Tanak és a Toyota diktálta a tempót. Íme egy videó a szezon egyetlen havas versenyéről – képgalériát itt találtok.

Helyzetjelentés és beröffenő F1-es motorhang a Renault-tól

Újabb rövid videóval jelentkeztek az enstone-iak:

 

Íme Max Verstappen F1-es karrierjének legnagyobb előzései

Van miből válogatni, íme a leglátványosabbak:

Büntethetik azt a privát LMP1-est, aki legyőzi a Toyotát

Érdekes helyzet alakult ki a hosszútávú-világbajnokságon, hiszen a Toyota egyedül maradt az LMP1-es kategóriában gyári csapatként, de a "szuperszezonra" jó esélyekkel érkeznek meg a privátok is - együtt indulhatnak a Toyotával és nem kell hibrid motorokat fejleszteniük. Egy teljesítmény-kiegyenlítő rendszer szabályozhatja, hogy hogyan alakulnak a hibrid-nem hibrid erőviszonyok, de a sorozat határozott célja, hogy ne legyen csalás - a rendszerhez mindenkinek adatot kell szolgáltatnia, aki pedig nem valós adatokat közöl, azt meg fogják büntetni.

"Ha egy nem hibrid autó gyorsabb egy hibridnél, az csak azért lehet, mert nem valós adatokat kaptunk. Azt mondjuk a csapatoknak, hogy kaptak egy bizonyos teljesítmény-szintet, de ha efelett vannak, akkor átvertek minket. Mindenki, aki valótlan adatokat közöl, befolyásolni próbálja a teljesítmény-kiegyenlítést, vagy gyorsabb a vártnál, büntetést kaphat a verseny előtt, alatt, vagy után" - közölte Vincent Beaumesnil a WEC részéről.

dppi_1

fotó: dppi

 

Olvastad már?