Immár hivatalosan is megvált Hornertől a Red Bull
Szerdán hivatalosan is véget ért Christian Horner igazgatói megbízása a Red Bull Racingnél – viszont egyúttal egy új igazgató kinevezésére is fény derült. Részletek ide kattintva.

Így gátolná meg az FIA a Mercedes-uralom megismétlődését
A hátrányban lévő motorgyártók extra fejlesztési lehetőséget kapnak 2026-tól, így akadályozná meg az FIA, hogy az új szabályrendszerben a Mercedes 2014-ben indult dominanciájához hasonló egyeduralom jöhessen létre a Formula-1-ben – a részletekről itt írtunk bővebben.
Russell vezérré vált, de már nagyon éhes
Toto Wolff szerint a régóta a csillagosok kötelékébe tartozó George Russell fejlődése példaértékű: az F1-es pályáját a Williamsnél megkezdő fiatal tehetségből a Mercedes meghatározó vezérpilótájává érett. Wolff úgy véli, a brit versenyző a pályán és azon kívül is pótolhatatlan érték a csapat számára.
Magát Russellt közben csak még éhesebbé teszi, hogy immár hetedik idényét tapossa a Formula-1-ben, de eddig nem ülhetett olyan autóban, amellyel a világbajnoki címért szállhatott volna harcba.

Leclerc és Verstappen is fejlesztéseket akar
Charles Leclerc és Max Verstappen egyaránt úgy véli, hogy az idei F1-es szezon hátralévő részében is érdemes folytatni a fejlesztéseket, még akkor is, ha a vb-cím már elérhetetlen. Leclerc a Ferrari és a Mercedes közötti második helyért zajló csatát emelte ki, míg Verstappen szerint az idei tapasztalatok 2025-re és a 2026-os szabályváltozásokra is hasznosak lehetnek. Mindketten hangsúlyozták: a versenypályán mindig a legmagasabb célokra kell törekedni.
Mick Schumacher tényleg opció a Cadillacnél – csak más szerepkörben?
Hónapok óta beszédtémát szolgáltat az F1-ben, hogy vajon kik lesznek a 2026-ban tizenegyedik csapatként érkező Cadillac pilótái. The Race most a Formula-1-ben eddig két idényt teljesítő, de 2023-ra ülés nélkül maradó Mick Schumacher kapcsán arról ír, hogy valóban opció lehet a Cadillacnél – csakhogy nem az egyik versenyzői ülést illetően, hanem teszt- és tartalékpilótaként csatlakozhat az amerikai formációhoz a pilóta.
Lawson naivsága, Tsunoda bajai
Liam Lawson elismerte: valószínűleg kissé naiv volt, amikor azt hitte az év elején, hogy több időt kap a Red Bulltól a belerázódásra, mint két versenyhétvége, amelyeket ráadásul nem előzött meg intenzív felkészülési tesztprogram, és amelyek ugyancsak nem alakultak zökkenőmentesen.

De ha már Lawson: FormulaPlusz rovatunkban Gellérfi Gergő részletesen kifejtette, hogyan került Pitwall Talk című műsorunk minapi adásában a középső polcra az új-zélandi pilóta – a cikk itt olvasható.
Az utód Yuki Tsunoda helyzetéről pedig Pierre Gasly beszélt – igaz, nem árult el mindent, ugyanis a francia versenyző sejtelmesen arra utalt, hogy vannak részletek, amelyekről nem lehet nyíltan beszélni. Szerinte egykori csapattársa, Tsunoda nehéz helyzetben van, de barátként próbál neki tanácsokat adni, hogy megtalálja a kiutat a jelenlegi problémái tengeréből.
Exkluzív: Bearman a Haas-Ferrari különbségekről, Oconról és Komatsuról
A brit újonc az exkluzív interjúnk második részében arról beszélt, milyen Esteban Ocon mellett versenyezni, hogyan dolgozik együtt Ayao Komatsu csapatfőnökkel, és mik a legszembetűnőbb különbségek a Haas és korábbi csapata, a Ferrari között.
De ha már Haas és Komatsu: a csapatvezető szerint az idén már a Saubert erősítő Nico Hülkenberg öröksége eligazolása is tovább él a csapatban, és kulcsfontosságú szerepet játszik a jelenlegi versenyzőpáros összhangjában.