Miközben a többi istálló még csak a szezonindító vagy épp festésbemutató eseményük időpontjait árulta el az előző napokban és a hetekben, a McLaren mindenkit beelőzött: kedd kora este egy rövid videó formájában máris megmutatták a 2024-es autójuk színezését.
Miközben a McLaren felfedte 2024-es festését, a csapat vezérigazgatója, Zak Brown arról nyilatkozott, tartanak-e attól, hogy esetleg a Red Bull elcsábítaná tőlük Lando Norrist.
Mohammed ben Sulayem ismét kifejtette, hogy az erőviszonyok terén ne legyen tévedés: az FIA az F1 irányító szerve, ezt nem szabad elfelejteni.
Nem az oldaldobozok hiánya miatt volt lassú a Mercedes az elmúlt két évben. James Allison, a Mercedes F1-es technikai igazgatója szerint nem a leglátványosabb elem volt a hibás – sőt, eleve a koncepció is mást jelent egy mérnöknek.
Andrea Stella csapatfőnök beszélt arról, hogy milyen fejlődésen ment keresztül 2023-ban a McLaren csapata, és hogy ez minek volt köszönhető. Magabiztosak a folytatásra nézve.
A legnagyobb figyelem alighanem Sergio Perez teljesítményét övezi majd a 2024-es szezonban, ugyanis ha a mexikói nem hozza az eredményeket, akkor egy igen kelendő ülés szabadul fel. Christian Horner bízik versenyzőjében.
A 2010-es éveket megelőzően a Formula-1-es csapatok számára korlátlan lehetőség állt rendelkezésre, hogy privát teszteket fussanak, alkatrészeket próbáljanak ki és finomhangolják az autójukat. 2009-ben azonban költségcsökkentési okokra hivatkozva az FIA betiltotta a privát teszteket. Frederic Vasseur nem hozná vissza a privát teszteket.
A Haasnál a működési elvvel van probléma, nem a főnök személyével? Ami kezdetben működött, mára elavulttá vált a megváltozott F1-ben: a riválisok lelépték az amerikaiakat, ahol nem a főnök személyén múlt a sikertelenség.
A hétfői eltévedés, és az emiatt elvesztett tíz perc miatt közel 25 perces hátrányból vágott neki a Dakar keddi szakaszának Sebastien Loeb, így önerőből közel megoldhatatlan feladatra vállalkozott a Prodrive franciája azzal, hogy megpróbálja utolérni a futamot magabiztosan vezető Carlos Sainzot. Végül kicsit faragott a hátrányából az újabb szakaszt nyerő francia, de az Audi spanyolja továbbra is kontrollálja az eseményeket.
A 2024-es esztendő legnagyobb F1-es híre eddig kétségkívül Günther Steiner távozása a Haas éléről, így nem meglepő, hogy mikor a Mercedesnél viszont további három évig csapatfőnök maradó Toto Wolff interjút adott a Gazzetta dello Sportnak, az ő személye is előkerült témaként.
Záradék gátolhatja a gyors F1-es visszatérésben Steinert? Az Autosport információi szerint ez lehet a helyzet!
Az idei szezonban már minden F1-es istálló támogat legalább egy versenyzőt a tavaly életre hívott női formulaautós szériában, az F1 Academyben. A Mercedes ma bejelentette, hogy az ő választásuk Doriane Pinre esett, aki a Prema színeiben fog rajthoz állni az említett sorozatban.