A nap legfontosabb hírének azt vártuk, hogy vajon miképp döntenek a felügyelők a Haas USA Nagydíjjal kapcsolatos felülvizsgálati kérelme kapcsán. Az FIA viszont csak annyit közölt, hogy a meghallgatást elnapolták, hogy a stewardok tanulmányozhassák a beadványokat, így döntés csütörtökön várható – bővebben ide kattintva.
A Mercedesnél még mindig az Interlagosban kapott pofonból próbálnak felállni. James Allison technikai igazgató el is ismerte, hogy e-mailt írt a gyárban dolgozóknak azok után, hogy a „padlón érezte magát” – részletek itt. Allison Mercedesnél betöltött szerepéről egyébként bővebben is írtunk ebben a cikkünkben.
Toto Wolff mindeközben arról beszélt – némileg Lewis Hamilton álláspontjának is ellentmondva –, hogy nem okozhatták apró beállításbeli különbségek és az Austinban bevetett módosított padlólemez a brazíliai kisiklást, szerinte valami alapvetően problémás a W14-essel.
Gianpiero Lambiase, Max Verstappen mérnöke szerint olyan neki a holland pilóta, mintha az öccse lenne: a Red Bull podcastműsorában mesélt arról, hogyan szilárdult meg kettejük kapcsolata a 2021-es kiélezett szezon során, és miért tekinti mindkettőjüket telhetetlennek és perfekcionistáknak. Verstappenről pedig a csapatfőnök Christian Horner is beszélt: szerinte a háromszoros világbajnok 2019 után lépett előre nagyot, mostanra pedig már tökéletesen olvassa a versenyeket – részletek ide kattintva.
S ha már Verstappen: a Red Bull-pilóta bemutatta a jövő hétvégén esedékes F1-es Las Vegas-i Nagydíjra tervezetett különleges bukósisakfestését. Ezt mutatjuk alább, míg a Ferrari egyedi versenyoverallja itt tekinthető meg.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Maradva még mindig részben a Red Bullnál: az elmúlt hónapokban a McLaren lépett elő fő kihívójukká, de de Andrea Stella, a wokingiak csapata szerint van egy dolog, ami meggátolhatja őket a továbblépésben – mindezt részletesen a FormulaPlusz rovatunkban fejtegettük. Mindeközben Ralf Schumacher viszont úgy nyilatkozott, hogy szerinte még mindig túl sokat hibázik Lando Norris.
Egy másik Schumacherről is írtunk ma, méghozzá Mickről, aki kategorikusan kijelentette, hogy jelenleg nem érdeklődik a Formula-E iránt – mégpedig azért, mert elektromos, ő pedig imádja a benzinszagot.
Végezetül pedig egy kis előretekintés az előttünk álló hétvégére: ide kattintva hoztuk a MotoGP sepangi, a TCR World Tour bathursti és a WRX hongkongi menetrendjét. A MotoGP kapcsán pedig említsük meg, hogy Marc Marquez elismerte: 2024-ben a Gresini Ducatinál a mezőny legjobb motorjára ülhet majd fel, így „nem lesz kifogás” számára.