A Portugál Nagydíj visszatérésének bejelentésével a kirakós egy darabja a helyére került a 2027-es és a rá következő év versenynaptárát illetően. Az alábbiakban áttekintjük, mit tudunk jelenleg a következő évekről.
2026
A 2026-os naptárat már a nyáron bejelentették, az ideihez képest kevés változás található benne. Egyetlen helyszín búcsúzik, méghozzá Imola, a helyére pedig a Madring érkezik az európai szezon végére. A Spanyol Nagydíj jelenlegi otthona, Barcelona jövőre még marad, az itteni verseny a Barcelona-Catalunya Nagydíj nevet viseli majd.

A versenyek sorrendjét illetően a legfontosabb változás, hogy május második felére került a Kanadai Nagydíj, míg Monaco két héttel később, június hetedikén fogadja a mezőnyt – azaz miközben a szezon végén hét hét alatt hat versenyt rendeznek, itt lesz egy olyan hathetes időszak, amikor csak kettőt. A teljes 2026-os naptár ide kattintva érhető el.
2027
A 2027-es szezonban már nem rendeznek Holland Nagydíjat, ugyanis Zandvoort 2026-ban elbúcsúzik a naptártól, ennek a versenynek a helyét foglalja el a mostani bejelentés értelmében visszatérő Portugál Nagydíj.

A többi helyszín közül Barcelona jövője kérdéses, hiszen a pálya szerződése lejár, a legutóbbi hírek szerint azon dolgoznak az illetékesek, hogy a katalóniai aszfaltcsík rotációban a naptár része maradjon – egyelőre viszont egy szabad hely van a 2027-es naptárban, amire megpróbálhat lecsapni az F1-be visszatérni vágyó Törökország, Argentína vagy épp Dél-Afrika.
2028
A 2028-as idényre egy újabb szabad hellyel kell számolni, ugyanis a Belga Nagydíj innentől kezdve a rotációs rendszer részét képezi – azaz feltehetőleg egy másik pálya kerül erre a helyre, ami szintén rotációban lesz a naptár része.

Emellett azonban azt is meg kell említeni, hogy Thaiföld 2028-ra már helyet szeretne magának a naptárban, újabb távozóról viszont egyelőre nincs hír – egyedül Las Vegas szerződése jár le, de nehéz elképzelni, hogy az F1 ne hosszabbítana a saját versenyével.
2029
Spa visszaforog a naptárba rotációban, itt viszont már több a nyitott kérdés, hiszen Mexikóváros és Szingapúr szerződése is lejár 2028-ban, sőt a Portugál Nagydíjat is csak 2027-re és 2028-ra jelentették be.

És azt is meg kell említeni, hogy a tervek szerint az évtized végére elkészül Qiddiya, ahová a Szaúd-arábiai Nagydíj átköltözhet – feltéve, hogy nem próbálnak meg egy második helyet is szerezni a naptárban az arab ország számára.