A csapatoknak szokás szerint a Formula-1-es Las Vegas-i Nagydíjat megelőzően is le kellett adniuk, hogy milyen fejlesztésekkel szerelték fel az autóikat, az FIA pedig ezt egy közös dokumentumban gyűjtötte össze. Ez alapján a tízből kilenc istálló érkezett újítással Vegasba: az egyetlen kivételt a Williams jelenti – bár ez aligha meglepő, hiszen a három interlagosi autótörés után eleve szűkösen állnak tartalék alkatrészekkel.
A nagy sláger: a pályaspecifikus első szárny
Ami a csapatok többségénél feltűnt, az a Las Vegas-i karakterisztikához szánt pályaspecifikus első szárny. Ezzel készült a Red Bull, a Mercedes, a Ferrari, a McLaren és az Aston Martin is, a cél pedig az, hogy a módosított szárnyvéglappal kisebb terhelést érjenek el az első szárnyon, ezzel kiegyensúlyozva azt, hogy a hosszú egyenesek miatt kisebb hátsó szárnnyal készülnek az alakulatok.
Csak tesztalkatrész a Ferrari átalakított padlólemeze
Ami ennél egy fokkal érdekesebb, hogy milyen egyéb újításokkal kerültek fel az élcsapatok autóira. A Mercedesére és a McLarenére például semmi, a Red Bullnál ellenben hozzányúltak a padlólemezen elhelyezett elemekhez, hogy ezzel javítsák a levegő áramlását.
Ennél sokkal jelentősebb azonban a Ferrari fejlesztése, ők ugyanis a teljes padlólemezt átszabták annak éleivel együtt. A Scuderia leírása szerint ez nem pályaspecifikus újítás, a légáramlatok javítása természetesen a céljuk. Jock Clear teljesítménymérnök elmondása szerint „nem óriási” a lépés, amit a fejlesztés jelent – amellyel ráadásul nem is a teljesítmény javítása a céljuk:
„Ez egyszerűen csak egy tesztalkatrész, és valójában a korrelációs folyamat része” – magyarázta Clear a Formula.hu jelenlétében. „Szóval csak egyetlen padlólemezünk van belőle, és Carlos fogja használni az FP1-en. És alapvetően nem a teljesítményről szól ez, hanem hogy egy konkrét területen megnézzük a korrelációt azzal, amit a szélcsatornában látunk.”
Carlos Sainz egyébként hatodikként zárta az első szabadedzést, két tizeddel a tehát korábbi padlólemez-specifikációt használó Charles Leclerc mögött. A tervek szerint a második szabadedzéstől kezdve már a spanyol sem használja a fejlesztést, hanem visszatér az eddigi verzióhoz.
Alsóház: a Stake-é és a Visa RB-é a legjelentősebb fejlesztés
Ami a mezőny második felébe tartozó alakulatok fejlesztéseit illeti: az Alpine átszabta az első kerék körüli részt, hogy jobban tudják vezetni az ott áramló levegőt és jobb összhangban működjön az első futómű. A Haasnál a padlólemez hátsó szekciójának formáját és geometriáját módosították.
A két nagy csomag azonban a Stake-é és a Visa Cash App RB-jé. Előbbi istálló egy az egyben átdolgozta a padlólemeze minden részletét, hogy javítson az autó alatti levegőáramláson, s ennek részeként a diffúzor felső és oldalsó részeit és átszabták.
A Visa RB több elemhez is hozzányúlt: náluk változott a motorborítás, a hátsó felfüggesztés, valamint a visszapillantó tükrök burkolata is, hogy alkalmazkodjanak a Las Vegas-i alacsony légellenállást igénylő karakterisztikájához.