Az F1-es versenyhétvégék kezdetén szokás szerint kiadott, az istállók fejlesztéseit tartalmazó dokumentum tanúsága szerint hét csapat autójára kerül fel új elem a Szingapúri Nagydíjon – méghozzá mindannyiuknál kivétel nélkül egy fejlesztés érkezett.
A Red Bull az első fékhűtőcsatornán eszközölt pályaspecifikus változtatást, mint írják: annak érdekében, hogy megfeleljenek a szingapúri körülményeknek, s minél hatékonyabb legyen a fékhűtés, a korábbihoz képest megnagyobbították a kimeneti részt.
A Ferrari az első szárny harmadik és negyedik elemén változtatott annak érdekében, hogy módosítsák a terhelés eloszlását, s alakítottak a szárnyvéglapon is. A csapat közlése szerint a cél az áramlás javítása, s a módosítás nem pályaspecifikus.
A McLaren az övszárnyon változtatott annak érdekében, hogy a magas leszorítóerőt igénylő szingapúri pálya karakterisztikájához jobban alkalmazkodjon, s ezáltal hatékonyabb legyen az autó aerodinamikai teljesíménye.
Az Aston Martin az első szárnyon hajtott végre pályaspecifikus fejlesztést, a szárnylapok agresszívebb kialakításának célja, hogy kiegyensúlyozzák a Szingapúrban használni tervezett hátsó szárnyat, s a VCARB ugyancsak az egyensúly javítását célozza az elem módosításával.
Szintén egy szárnnyal foglalkozott az Alpine, csak éppen a hátsóval: a nagy leszorítóerőt igénylő szingapúri pályához igazították a hátsó szárny felső lapjának kialakítását, hogy ezzel növeljék a hátulra eső terhelést.
A Williams az első felfüggesztéshez nyúlt hozzá, terveik szerint a Holland Nagydíjon bevezetett változathoz képest ez több szempontból pozitív irányú lépést jelenthet: többek között a lengőkar, a tolórúd, a fékcsatorna kialakításán is változtattak.
A Mercedes, a Haas és a Sauber nem hozott fejlesztést a Szingapúri Nagydíjra.