Formula-E:
Berlinbe látogatott el az elektromos széria mezőnye, mely két futamot is fut ezen a hétvégén a legendás Tempelhof repülőtéren. A szombati megmérettetés egészen elképesztő jeleneteket hozott magával, hiszen a verseny az utolsó körig kiélezett maradt, végül Mitch Evans diadalmaskodott, a Jaguar pedig egy kettős győzelemnek örülhetett. Érdemes elolvasni az összefoglalót, amelyet itt találhatnak meg olvasóink.
F1:
Megfontolja más versenysorozatokban való szereplését a Hyundai. Ezzel kapcsolatban felmerült, hogy akár a Formula-1 is szóba jöhet, igaz most nincs napirenden a királykategória, de Cyril Abiteboul elárulta, mikor lenne érdekes számukra.
Kirúgták a Schumacher-álinterjút közlő lap főszerkesztőjét. A német Die Aktuelle bulvárlap botrányos cikket közölt a hét elején a hétszeres világbajnokról, utólag azonban kiderült, hogy ezt a mesterséges intelligencia segítségével hozták össze. Emiatt most repült főszerkesztő, de az ügynek még ezután is lesz folytatása.
Max Verstappen akár hamarabb visszavonulhat, mint a csapattársa. Legalábbis erre utalt legutóbbi nyilatkozatával Pedro de la Rosa. Az egykori F1-es pilóta szerint a két versenyző eltérő F1-es karrierútja nagyban befolyásolja gondolkodásmódjukat, a mexikóit ugyanis eddig elkerülték a sikerek.A részletek itt.
Történt egy módosítás a Ferrarin, azonban a csapatfőnök, Frederic Vasseur nem árulta el, hogy mi az. Egy dolgot erősített meg, hogy az Ausztrál Nagydíjon jó irányba mentek a változtatással. Minden további itt.
Jön nagyobb változtatás a Mercedesnél is. Két-három hét alatt ugyanis többet fejlődött a csapat, mint az egész tél folyamán – szemléltette George Russell, aki a szimulátorban már kipróbálta a csapat újdonságait.
Komoly témát dobott fel a Williams pilótája, Logan Sargeant. Az amerikai egy elég érdekes példával szemléltette, szerinte miért kevés az olyan versenyző a mezőnyben, aki Európán kívülről érkezik. Itt lehet elérni a cikket.
Bár a szezon elég rosszul indult az AlphaTauri csapata számára, Yuki Tsunoda szerint a hangulat még a csapatfőnöke nyilatkozata ellenére is jónak mondható házon belül. Korábban Franz Tost ugyanis elég kritikus volt, de a japán szerint nem kell aggódni.
A McLaren csapatfőnöke elárulta, miben különbözik az istálló új struktúrája attól a szisztémától, amely 2018-ban egyszer már csődöt mondott Wokingban. Andrea Stella bízik ebben a rendszerben.
Helmut Marko sem hiszi el a Carlos Sainz körüli pletykákat. A szakember reagált azokra a híresztelésekre, amelyek a spanyol pilótáról érkeztek az elmúlt hetekben a Ferraritól való esetleges távozása, valamint az Audi érdeklődése kapcsán.