Dan Fallows tavaly év végén hagyta el a Red Bullt, ahol az aerodinamikai részleg vezetőjeként dolgozott, hogy az Aston Martinnál folytassa a munkáját technikai igazgató. A két istálló között hosszú jogi viták is zajlottak arról, hogy mikor állhat munkába új kenyéradójánál a szakember. Végül év elején sikerült megállapodnia a feleknek a tavaszi kezdésben, Fallows viszont kínosan érezte magát a körülötte támadt felhajtás miatt:
„Különösen akkor, amikor ismerősök küldenek linkeket a rólad szóló cikkekkel” – mondta el a mérnök az Aston Martin weboldalán publikált interjúban. „Sosem érdekelt az ilyesmi, nem a nyilvánosság miatt csinálom ezt. Csak az érdekel, hogy gyors autókat csináljunk.”
Fallows szerint az, amilyen csapatépítés zajlik jelenleg az Aston Martinnál Lawrence Stroll vezetésével, aki néhány éve vásárolta fel az addig Force Indiaként működő istállót, nagyban hasonlít arra, ami a Red Bullnál történt a 2000-es évek közepén, amikor az energiaitalos vállalat pedig a Jaguart vette meg és emelte néhány szezon alatt az élmezőnybe immár Red Bullként:
„Az egyik legizgalmasabb része a Red Bull-os utazásnak az volt, amikor a csapat átalakult a Jaguarból. Egy igencsak korlátozott költségvetéssel rendelkező kiscsapat hirtelen jelentősen nagyobb büdzsét kapott, több forrással és nagyobb technikai erővel a szervezet élén” – mutatott rá a párhuzamra Fallows. „Látni a csapat fejlődését és részese lenni annak és a sikereknek, elkövetve hibákat is út közben, hihetetlen izgalmas volt. Ami most történik az Aston Martin F1-es csapatával, az nagyon hasonlít arra, ami akkoriban zajlott a Red Bullnál.”
A szakember saját bevallása szerint éppen azért vállalta az Astonnál való munkát, mert kihívásként tekintett arra, hogy egy középcsapattal építkezve ismét valami fantasztikust hozzanak létre idősebb Stroll vezetésével, méghozzá elmondása szerint más módszerrel, ahogy a Mercedes, a Red Bull vagy épp a Ferrari dolgozik.
Fallows arra is kitért, hogy az Aston Barcelonában debütált B autójához, amely nem kis részben az RB18-as koppintásának tűnt, még nem volt köze, viszont azt elismerte, hogy sokkal könnyebben megértette azt a koncepciót, mint a brit istálló által az első futamokon használt versenygépét. A technikai igazgató azt is elárulta, hogy a csapat még nem is áll le a fejlesztésekkel, a jövő hétvégi versenyre is készülnek valamivel, részben már 2023-at is szem előtt tartva:
„Annak érdekében, hogy csökkentsék az autó súlyát és javítsuk az aerodinamikai teljesítményt, lesz néhány újításunk Szingapúrra. Egyrészt azért, hogy gyorsabbá tegyük az autót, másrészt már a jövő évről is szól mindez. Nagyon fontos, hogy folyamatosan érkezzenek fejlesztések és ne pazaroljuk el a lehetőségeket arra, hogy a pályán is kipróbáljuk őket. Bármennyire hihetsz a szélcsatornában vagy a CDF-ben, az igazi választ az adja meg, mi történik a pályán.”