Ahogy a Formula-1 a maga 71 éve alatt technikailag fejlődött, úgy vált minden egyre gyorsabbá benne, ideértve a kerékcseréket is. Jelenleg egy átlagos, hiba nélküli kerékcsere körülbelül két másodpercet vesz igénybe. A rekordot a Red Bull tartja, 1,82 másodperccel, amit még a 2019-es Brazil Nagydíjon értek el.
Valószínű azonban, hogy a Brit Nagydíj az utolsó, ahol rekorddöntési kísérletre sor kerülhet, a Magyar Nagydíjtól kezdve ugyanis szigorúbb szabályok vonatkoznak majd a bokszkiállásokra. A Nemzetközi Automobil Szövetség döntésének biztonsági okai vannak: a lassítással szeretnék csökkenteni az esélyét annak, hogy az autók nem megfelelően rögzített kerékkel induljanak vissza a pályára.
A TD22A jelzésű direktíva részletesen leírja, milyen ritmusban kell majd zajlania egy kerékcserének. Ha bármelyik szerelő 15 századmásodpercnél hamarabb jelzi, hogy elkészült a saját feladatával, akkor az adott folyamatot meg kell ismételni. Miután pedig mind a négy kerék felkerült, és az utolsó szerelő is jelezte, hogy végeztt a rá eső feladattal, két tizedmásodpercnek kell eltelnie, mielőtt a versenyzőt útjára engedhetik. A kiállások szabályosságát szenzorokkal fogják ellenőrizni.
A jelenlegi változás annak eredménye, hogy több csapat is az FIA-hoz fordult bizonyos konstruktőrök, például a Red Bull rendkívüli bokszmunkája miatt. A bikások idén eddig hét versenyből ötször jegyezték a leggyorsabb kerékcserét. A legutóbbi Francia Nagydíjon is az övék lett ez a cím, Sergio Perez 2,04 másodperces kiállása révén. Ez 16 századdal volt jobb, mint bárki másé.
A várakozások szerint a szabályváltozás két-három tizedmásodperces lassulást eredményez majd. Akárhogy is, a Mercedes negatív rekordját minden bizonnyal ez a módosítás sem fenyegeti.