Steward
Admin
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak JOHNNYBET
2021. április 16. péntek

V12

Megveheted Schumacher első Ferrariját

Árverésre bocsátják azt a tizenkét hengeres motorral szerelt Ferrarit, amit Michael Schumacher első ízben vezethetett tesztelésen. Ez az utolsó olyan F1-es autó, amely V12-es motorral szerepelt.

részletek

Miért kívánja vissza Vettel a V12-es motorokat?

Sebastian Vettel az Orosz Nagydíjon a V12-es erőforrásokat kívánta vissza. De miért szeretné, ha a korábban túl sok sikert el nem érő egységekkel kellene versenyeznie? Mit értek el a tizenkét hengeresek?

részletek

Vettel: Legyen kétszer ennyi henger

A négyszeres világbajnok német pilóta érzi, hogy a mostani Formula-1 kevésbé élvezhető, mint évtizedekkel ezelőtt. Úgy véli, az egyszerűsítés lenne a megoldás, különösen a motorok terén.

részletek

Válaszút előtt a Formula-1

A száguldó cirkusz jövőjével kapcsolatban a gyártók és a rajongók érdekei szöges ellentétben állnak egymással. Egyre nő azok tábora, akik szerint hangos motorok nélkül a szórakozás kizárva.

részletek

Ecclestone: A Ferrari meglenne az F1 nélkül

Hamarosan egy éve az új vezetés regnál a száguldó cirkuszban, de a csatározások nem csökkentek. Bernie Ecclestone szerint a Ferrari létezne az F1 nélkül, fordítva már kevésbé.

részletek

Irvine: A McLaren már régen nem topcsapat

Michael Schumacher csapattársaként négy évet húzott le az F1-ben Eddie Irvine. Szerinte a McLaren hosszú ideje nem topcsapat, a jövő pedig nem a hibridmotorokban keresendő.

részletek

A Ferrari harminc éve már majdnem kiszállt

A Ferrari elnöke a héten jelentette ki, hogy ha az új motorszabályok nem kedvezőek a márkának, kivonulnak az F1-ből. Az első turbókorszak közepén már közel járt ehhez a Scuderia.

részletek

Tesztelték a motorzajnövelő mikrofont

Korábban még csak tervek voltak róla, most viszont már élesben is kipróbálták a Formula-1-ben az új mikrofont, amivel a szurkolói élményt igyekeznek növelni erősebb motorhanggal.

részletek

Elveszett a motorhang az F1-ből

Amikor 2014-ben a turbó-hibrid erőforrások beköszöntöttek a Formula-1-ben, a rajongók kiakadtak a gyenge motorhang miatt. Azóta sem oldották meg a problémát, de valóban mikrofon kell a motorhanghoz?

részletek

Az F1 legszebben szóló motorjai

2014-től az új motorszabályok miatt a Formula-1-es versenyautók hangereje jelentősen megváltozott, nem előnyére. Ha szereted a szépen szóló, hangos motorokat, itt a helyed, hangerőt fel!

részletek

Mire jutott a csodás hangú Lamborghini V12 az F1-ben?

Csütörtök délelőtt hozták nyilvánosságra, hogy a pénteki FIA motorkonferencián részt vesz Stefano Domenicali is, a Lamborghini képviseletében. Vessünk egy pillantást a Lamborghini F1-es múltjára, köztük egy csodás videóval 1990-ből!

részletek

A társadalom akadályozná meg a hangosabb motorok visszatérését?

Az F1 egyik gyakran emlegetett rákfenéje, hogy hiába hatékonyabbak a V6-os hibridek, hangjuk elbújhat a nagyobb hengerszámú szívómotorok sivítása mellett. Az FIA elnöke úgy véli, a társadalmi nyomás az akadálya annak, hogy a sportág visszatérjen a régi hangzásvilághoz.

részletek
Olvastad már?