DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 26. csütörtök

Tombazis

Ennyire lehet szoros a verseny 2022-ben

Némi halasztás után idén végre bemutatkozik a Formula-1 új szabályrendszere, a megújult dizájnú autókkal. Sokat várnak tőle, most megtudtuk, egész pontosan mennyit is.

részletek

Nem lesz azonnal szorosabb a verseny 2022-től

Az FIA együlésesekért felelős igazgatója, Nicholas Tombazis szerint nem kell azonnali változásokra számítani az új szabályoktól. A szakember úgy gondolja, a fejlődés idővel fog bekövetkezni.

részletek

FIA: Nincs nyoma, hogy a Mercedes bűnrészes lenne

A Racing Point és a Mercedes másolási gyanúját vizsgáló FIA-szakembergárda vezetője, Nikolas Tombazis szerint nincs ok a Renault által felvetett csalást feltételezni, ám a CAD-adatokat még most elemzik.

részletek

Rengeteget lassulnak a 2021-es autók

Az FIA szakembere három másodpercre saccolja a köridőromlást, de a szabályalkotók szerint nem ez, hanem a jó verseny a lényeg. Szó esett a csütörtöki sajtótájékoztatón a költséglimitről is: Brawn hangsúlyozta, a csalókat kizárhatják a világbajnokságból.

részletek

Saját szabályain keresi a kiskapukat az F1

Egy szabályszegő csapatot alkalmaz a sportág vezetése annak érdekében, hogy minél előbb megtalálja a 2021-es szabályrendszer kényes pontjait - megelőzik azt, hogy az istállók találják meg ezeket.

részletek

Muszáj volt új szabályt hozni az F1-ben

Az FIA szerint jelentősen csökkenhet a hátul érkező autó problémája a következő szezonban, de ha nem tettek volna semmit, akkor folyamatosan romlana a helyzet a továbbiakban.

részletek

Ezért változnak jövőre az F1-es szárnyak

Kiderült, miért váltanak néhány éven belül ismét irányt az F1 aerodinamikai szabályai. Az FIA az előzések további csökkenésétől tartott, ezért hozott döntést az utolsó pillanatban.

részletek

A 2019-es szabályokkal visszalassul az F1

A tavalyi szezonra bevezetett komoly technikai rácfelvarrás révén több másodperces tempójavulást könyveltek el a Formula-1-es autók, könnyen lehet azonban, hogy a jövő évtől egy időre elfelejthetjük a pályacsúcsokat.

részletek

Az F1 2021-ben kukába dobná a DRS-t

A nyitható hátsó szárny az F1 jelenlegi „szükséges rossz” megoldása, amitől több szakember is legszívesebben megszabadulna. Az FIA is pont erre törekszik, ám akármilyen autókkal ez nem célravezető.

részletek

A Scuderia igazságtalan volt sikerkovácsaival

A maranellói F1-es csapattól bő másfél évtized után a tavalyi szezon végén kirúgott Nikolas Tombazis szerint a vörösök pont azokat az embereket küldték el, akiknek „feltámadásukat” köszönhetik.

részletek

Gyökeres átszervezés a Ferrarinál – Fry és Tombazis távozik

Néhány nappal az érkezése után Maurizio Arrivabene, a Scuderia Ferrari elnöke gyökeres átszervezést hajtott végre F1-es csapatában, egy az eddiginél jóval átláthatóbb struktúrát létrehozva, egyértelmű felelősségi körökkel – számol be róla a Ferrari ma esti hivatalos kommünikéje.

részletek

A Ferrarihoz megy a Mercedes műszaki főnöke

Olasz sajtóhírek szerint a bajnokcsapat sikereiben fontos szerepet játszó Bob Bell már aláírt a Ferrarihoz, ahol márciusban kezd dolgozni. A maranellói istálló F1-es tisztogatása tovább folytatódhat.

részletek