Szabályok
Törölhetik a bosszantó időmérős gumiszabályt
Még ha a fordított rajtrácsos kvalifikációs futamok nem is jönnének, egy másik módosítást is terveznek a Formula-1 vezetői 2020-tól az időmérő edzésekre, miután a gumiszabály az utóbbi években már visszájára fordult.
részletekA Renault hosszú évek óta szabálytalan autóval versenyzett?
A francia gyári istálló főnöke rámutatott, hogy már a korábbi években is ezt a fékrendszert használták, mégsem kifogásolta senki. A Renault már huzamos ideje szabálytalan autóval versenyez?
részletekLeclerc: Azért vádaskodnak az ellenfelek, hogy megingassák a Ferrarit
Egész évben jól látható, hogy az erőforrás tekintetében fölénybe kerültek az olaszok. Borítékolni lehetett, hogy ezért támadni is fogják a Ferrarit a riválisok, így is történik. Leclerc szerint minden oké.
részletekRalf Schumacher: Ha ez bebizonyosodik, a Renault egy csaló csapat
Az egykori F1-es pilóta megdöbbenve követi a francia gyári istálló fékekkel kapcsolatos botrányát. Szerinte ilyen nem történhet a pilóták tudta nélkül, tehát a csalásban ők is aktívan részt vettek.
részletekEzen a három pályán jöhet a fordított rajtrács 2020-ban
Hogy mennyire komolyan gondolja a Formula-1 a fordított rajtrácsos kvalifikációs futamokkal való kísérletezést, azt jelzi, hogy már a lehetséges helyszíneket is kiválasztották ehhez. Spa-Francorchamps is köztük.
részletekVilleneuve: Jobb volt, amikor Senna és Prost mindenkit lekörözött?
Az 1997-es világbajnok borzalmas elképzelésnek tartja a fordított rajtrács ötletét, szerinte az már nem versenyzés lenne, hanem egy játék. Azt sem érti, miért sírja vissza mindenki Senna és Prost korát.
részletekWolffot megdöbbentette a Ferrari fejlődése
A Mercedes vezetője szerint furcsa, hogy egy hatéves szabályrendszerben egy csapat akkorát fejlődik, mint a Ferrari. A vörösök kreatív megoldást találhattak, amit a címvédők próbálnak lemásolni.
részletekHamilton aggódik az F1 jövőjéért
A brit erős kritikát fogalmazott meg a sorozat felé: úgy érzi, a 2021-re tervezett szabályváltoztatások félresiklottak, ezért kísérletezne a sorozat a minifutamokhoz hasonló szokatlan megoldásokkal.
részletekDrasztikus, de elegáns autók 2021-től
Az F1 szabályalkotói szerint az eddig sem visszafogottra tervezett autók még agresszívabb kinézetet kaptak, ahogy egyre konkrétabbá válnak a 2021-re szánt aerodinamikai előírások.
részletekNorris: Néhol puhák a versenybírák
Lando Norris egy újító ötlettel állt elő: szerinte a kisebb formulaautós sorozatokban keményebben kellene büntetni a versenyzőket, akik így az F1-be érve kellően éretté válnak, így ott lazább szabályokat alkalmazhatnak.
részletekLeszavazta a tankolás visszahozását az F1
Sajtóértesülések szerint szűkült a lehetséges szabályváltozások spektruma a Stratégiai Csoport legutóbbi ülését követően, ahol a futamközi tankolás és a két kötelező kerékcsere ötletét is elvetették.
részletekVettelt nem a vagány autók tartják az F1-ben
A német pilóta ferraris szerződése 2020 végéig érvényes, az ezt követő időszakról csak azután dönt, hogy kikristályosodik az F1 új szabályrendszere. Néhány kép egy dögös autóról nem változtat semmin.
részletek