Shovlin
Újra bevetné spái padlólemezét a Mercedes
Hiába eredményezett látványos javulást Belgiumban, hogy szombatra visszaálltak a korábbi verzióra, a csapatnál hiszik: nem a fejlesztés a ludas.
részletekNem csak a gumikopás vezetett Russell kizárásához
A Mercedes vezető F1-es pályamérnöke szerint az első elemzések alapján több tényező is hozzájárult a spái diszkvalifikációhoz – például a pilóta fogyása is.
részletek„Lewis végig szenvedett a mostani F1-es autókkal”
A Mercedes vezető pályamérnöke szerint a jelenlegi autógeneráció nem passzol a hétszeres világbajnok stílusához, és ez főleg egy körön ütközik ki.
részletekKék halál a Mercedesnél, Hamilton szenvedett a melegben
A világszerte végigsöprő informatikai káosz a Mercedest is elérte, de az edzéseket csak minimálisan akadályozta a szoftverleállás. A nagyobb problémát a hőség okozta a Magyar Nagydíj péntekjén.
részletek„A legjobb péntekünk” – feltámadt a Mercedes?
Hamilton és Russell is dicsérte az autót az F1-es Monacói Nagydíj pénteki edzései után – pedig egy-egy problémával mindketten küszködtek…
részletek„Lewis néha áldozatot csinált magából” – Mercedes
Andrew Shovlin szerint olykor visszaütött, hogy a brit nyitott volt a kísérletezésre. A hétszeres világbajnok hisz az érkező F1-es fejlesztéseikben.
részletekMercedes: Fejlődtünk, csak nem látszik
Andrew Shovlin, az Ezüst Nyilak F1-es vezető pályamérnöke szerint működnek az újításaik, csak a W15-ös kezelhetőségei gondjai ezt elfedik.
részletek„Lewis gyorsabb volt Pereznél” – Wolff bizakodó
A hétszeres világbajnok közepes gumikon teljesített utolsó etapja optimizmussal tölti el a Mercedes csapatfőnökét az F1-es Miami Nagydíjat követően.
részletek„Stabilabb az alap” – rátalált valamire a Mercedes?
Bár még mindig könnyen kikerül a megfelelő tartományból a W15-ös, a csapat F1-es vezető pályamérnöke állítja: kiszámíthatóbbá vált az autójuk.
részletekMiért rossz vezetni az idei F1-es Mercedest?
Andrew Shovlin beszélt erről, és arról is, hogy több problémával küzdenek, de Dzsiddában ők voltak a leggyorsabbak az egyenesekben.
részletek„Három kanyarban buktunk fél másodpercet” – Wolff
A nagy tempójú kanyarokban veszített sok időt a Mercedes Dzsiddában: F1-es csapatfőnökük szerint valami alapvető problémát nem értenek a W15-össel.
részletekFutamon jobb, egy körön még mindig gyengébb a Mercedes
Ezt a tulajdonságot nem tudták leküzdeni az előző autókhoz képest, továbbra is versenytávon jobbak, egy körön több a feladatuk.
részletek