Renault
Alonso: 2021 van és a Ferrari még mindig nem nyert
Két év kihagyás után tért vissza a Formula-1-be a közel negyvenéves Fernando Alonso. Nem bánta meg a Ferraritól való távozását, mivel most, hét évvel később sem nyert még bajnokságot a vörös csapat.
részletekHakkinen figyelmeztet: Nem bíznék Oconban
Csapattársként nem Esteban Ocon lenne Mika Hakkinen kívánságlistájának első helyén. A finn úgy véli, Ocon még Sergio Perez oldalán megmutatta, milyen csapattárs, Alonso jobb, ha vigyáz.
részletekA Williams semmiképpen nem akar fiókcsapat lenni
Bár a grove-i istálló hosszú évek óta a mezőny végén található, a jobb sorsra érdemes Williams csapatfőnöke kijelentette, sem a Renault, sem más gyártó mögé nem áll be, független marad.
részletekA Haas tagadja, hogy a Renault felé kacsintgat
A csapatfőnök valóban ejtett néhány szót a Renault csapatfőnökével egy lehetséges együttműködésről, de Günther Steiner szerint szó nincs megállapodásról, a Haas a Ferrari partnere marad.
részletekAlonso nem fél, tudja, miért tért vissza
Bár idén már a negyvenet tölti, a spanyol ász úgy érzi, csúcsformában tér vissza és a körülötte levők is így látják. 2021-ben még nem lesz esélye, de jövőre már talán, a tudása nem kopott meg.
részletekEzért kellett átnevezni a Renault-t
A szezonra több új csapatnevet meg kell jegyezni a Formula-1-ben: az identitást váltó formációk egyik a sárga Renault-ból lett kék Alpine, amely immár a Renault Csoport tulajdonában álló francia sportmárkát népszerűsíti.
részletekMenetpróba - Renault Captur E-Tech Plug in Hybrid 160 Itens
A franciák a kétszeres világbajnokukkal hirdetik a hibrid rendszerüket, de a tölthető Captur nem a versenypályán érzi a legjobban magát.
részletekAlonso előre tudhatta: Óriásit dobhat 2022-ben az Alpine
Nemrég megtudhattuk, hogy az idei évre semmit nem fejlesztett a Renault az erőforrásán, ez pedig komoly hátrányt jelenthet. De előregondolkodnak, 2022-ben jöhet a szupererős motor.
részletekA Renault elismerte, semmit nem fejlesztett a motoron
Az idén már Alpine F1 néven induló istálló hátrányban lehet az erőforrás tekintetében, ugyanis a fejlesztési főnök nem tagadta, hogy hozzá sem nyúltak a motorhoz, előnyben a Ferrari és a Honda.
részletekAz Alpine megmagyarázza, ügyfélcsapat nélkül még jobb is az élet
A McLaren távozásával a Renault egy csapatra maradt a 2021-es Formula-1-es szezonra, de az Alpine vezetője szerint igazából előny számukra, hogy csak önmagukra kell koncentrálniuk.
részletekGarantált a Renault sikeres F1-es szereplése?
Flavio Briatore szerint a cég elkötelezett a sportág iránt, hosszú időn keresztül szeretnének rengeteg pénzt elkölteni erre a projektre, aminek ki kell jönnie az autó teljesítményén.
részletekSajtó: Jöhet a Williams-Renault szövetség
A francia gyári istálló Alpine néven folytatja Formula-1-es részvételét, de 2021-ben csak saját csapatát látja el Renault-erőforrásokkal. Információk szerint a Williams lehet az új stratégiai partner.
részletek