LibertyMedia
Ráncfelvarrás előtt áll az F1-es időmérő
Rövidebb etapok és a Q4 bevezetése – ezekkel a megoldásokkal ütne két legyet egy csapásra a Liberty Media. Már jövőre megnehezítenék az élmezőny dolgát, miközben egy dilemmát is megoldanának.
részletek2019-ben érkezhet a Q4?
Sajtóhírek szerint elképzelhető, hogy jövőre a Q3-mal nem ér véget az időmérő edzés, hanem egy Q4-et is beiktatnak, és ott fog eldőlni a pole-pozíció sorsa. Egyéb változások is lesznek.
részletekBrawn: Verstappen megérett a bajnoki címre
Max Verstappen az év elején még sokat hibázott, és nem mondhattuk el róla, hogy stabil versenyeket futna. Ross Brawn az utóbbi időszakban érezte úgy, hogy a tempó mellett már a higgadtsága is megvan.
részletekCsalódott a Ferrari az F1 terveit látva
Nem nyűgözték le a Ferrari mérnökeit a Liberty Media által ma nyilvánosságra hozott koncepciórajzok. A maranellóiak szerint az autók úgy fognak kinézni, mint a régi amerikai Champ Carok.
részletekRészletek az F1 2021-es koncepciójáról
A pár nappal ezelőtti szivárogtatás után a Liberty Media ma hivatalosan is bemutatta a jövő F1-es autóinak látványterveit. Ross Brawn látványosabb küzdelmekre számít, mint korábban bármikor.
részletekTodt: Nem bánnám, ha még több verseny lenne
Jean Todt egyáltalán nem bánná, ha a jövőben akár 22 vagy 23 verseny lenne. A jelenlegi mennyiséggel is elégedett, és úgy gondolja, a Liberty Media jó munkát végez e téren.
részletekMégis lesz Német Nagydíj 2019-ben?
Sokáig úgy tűnt, hogy anyagi nehézségek miatt nem rendezik meg jövőre a Német Nagydíjat, azonban így, hogy Miamiban jövőre biztosan nem lesz futam, valószínűleg megmenekült Hockenheim.
részletek15 versenyző kaphat pontot az F1-ben
A versenyhétvégék több pontján is módosítana a Liberty Media – a kétnapos nagydíjak ötletét elvetették, ám az időmérő edzés menetén és a pontrendszeren is finomhangolás várható.
részletekNagykövetté tenné az F1 Alonsót
Különösen fájó Az F1-tulajdonos Liberty Media számára, hogy Fernando Alonso jövőre visszavonul a sorozatból, ezért a kereskedelmi igazgató egy különleges szereppel tartaná őt közel a Formula-1-hez.
részletekAz F1 nem akar töltelékcsapatokat
Az lenne az F1 reformjának egyik legnagyobb sikere, ha új, profi csapatok sora kopogtatna a sorozat ajtaján - állította Ross Brawn. Ehhez viszont előbb le kellene végre fektetni a motorszabályokat.
részletekVészesen fogy a motorgyártók ideje
A háttérben zajló játszmázások miatt továbbra sincs egyezség az F1 motorgyártói között a 2021-es szabályokról, pedig legkésőbb a nyári szünetben véglegesíteni kellene azokat. Vajon a csapatok tesznek keresztbe a reformnak?
részletekCarey: A Liberty Media jobbá tette az F1-et
A Liberty Media vezérigazgatója, Chase Carey elmondta, hogy bár még korai volna ünnepelni, de úgy gondolja, jó irányt vett az F1, mióta átvették az irányítást Bernie Ecclestone-tól.
részletek