LeMansi24órás
LM24 18. óra: Hullanak az autók
Ahhoz képest, hogy mennyire jól kezdődött az idei Le Mans megbízhatósági szempontból, az elmúlt órákban azért alaposan megfogyatkozott a mezőny – és még mindig hátra van egy teljes WEC-futam távja.
részletekLM24 15. óra: Büntetés után ütőtávon belül Alonsóék
Ledolgozta bő kétperces hátrányát a #8-as Toyota, de nem tudott előzni, a #7-es testvérautó összeszedte magát és ismét egyre magabiztosabb előnyben van.
részletekLM24 9. óra: Dráma a dobogón
A két Toyota változatlanul csak egymásra figyel, mögöttük viszont zajlanak az események: fogynak a prototípusok, miközben a Porsche továbbra is magabiztosan vezeti a mezőnyt a GT-k között.
részletekLM24 6. óra: Két safety car után
Alaposan megkavarta a kategóriák állását Jackie Chanék defektje és a ByKolles bukása, de azon nem változtatott, hogy a két Toyota óriási harcot vív egymással a japán gyártó első Le Mans-sikeréért.
részletekLM24 3. óra: Alonso autóban, óriási GT-csata
Két nagy csatától volt hangos a 2018-as Le Mans-i 24 órás első órája: a két Toyota a győzelemért harcol, miközben a GT-k mezőnye teljesen kiszámíthatatlan – de a Porsche és a Ford fölénye egyértelmű.
részletekÉLŐ: A világ legnagyobb autóversenye
A Formula.hu sorozatban negyedszer követi végig 24 órán át élőben a legendás Le Mans-i egynapos versenyt, benne érdekességekkel, nyilatkozatokkal, videókkal és mindennel, ami a La Sarthe versenypályán történik.
részletekLe Mans: Kezdődik!
Szombat délután háromkor elrajtol a világ legnagyobb autóversenyének 2018-as kiadása – beharangozó sorozatunk utolsó részében szólunk pár szót a kategóriákról, a versenyzői besorolásokról és a szabályokról.
részletekButton hátast dobott első éjszakai köreitől
Le Mans-ra készülve élete első éjszakai etapját teljesítette Jenson Button, aki sötétben versenyezve úgy érzi, mintha bizonyos kanyarokban kétszeresére gyorsult volna alatta az autó.
részletekLe Mans: Minden, amit a mezőnyről tudni kell
Ha tudatosan szeretnéd végigkövetni a világ legnagyobb autóversenyének 86. kiadását, most segítséget nyújtunk ehhez: az alábbi cikkben az összes résztvevőről megtalálsz mindent, amit tudni érdemes! 4 kategória, 40 csapat, 60 autó, 180 pilóta, régi ismerősök és nagy esélyesek, minden egy helyen.
részletekAndretti: Alonso a legjobb, akivel dolgoztam
Mostanában elég sok szó esik Michael Andrettiről, aki az IndyCarban versenyzőként és csapatfőnökként is nagyot alkotott. Csodálja Fernando Alonso tudását, szerinte minden területen kiemelkedő.
részletekLe Mans: Alonsóék indulhatnak a pole-ból
Kisajátította az első sort a két gyári Toyota, de Kazuka Nakajima körére nem tudott válaszolni a #7-es autó, így a #8-as indulhat az élről az idei Le Mans-i 24 órás futamon.
részletekA Toyota cáfolja, hogy Alonsóval akarja megnyeretni Le Mans-t
Napjaink LMP1-es mezőnye nem arról híres, hogy számos győzelmi esélyest vonultat fel. A Toyota már a 24 órás előtt félig nyertesnek érezheti magát, innentől pedig csak egy lépés lenne a két autó közül Fernando Alonsóét kihozni az élre, ami kétségtelenül nagyobb hír lenne, mint a másik TS050 Hybrid sikere.
részletek