Hembery
Jöhetnének az 1500 lóerős versenyautók
A Pirelli egykori F1-es főnöke, Paul Hembery úgy véli, a száguldó cirkusz vezetőinek meg kellene fontolniuk, hogy 1500 lóerős autókkal lehessen versenyezni, hogy a versenyzők ismét „királyok” legyenek.
részletekMég mindig van hová fejlődnie az F1 médiájának
A sportág vezetői az elmúlt hónapok során számtalan újítással kedveskedtek a rajongóknak, de a Pirelli volt motorsport-igazgatója szerint ez még mindig nem elég.
részletekTeljesítmény-kiegyenlítésre van szükség az F1-ben
Noha a sportág nagyon szeretne több gyártót magához csalogatni, a Honda és a Renault szenvedése mindenki számára hátráltató tényező - a Pirelli ex-motorsportfőnöke radikális megoldást javasolt.
részletekMiért nincs gumiháború az F1-ben?
Sokan visszasírják azt az időszakot, amikor több abroncsgyártó harcolt egymással a sportágban, ám a Pirelli egykori sportigazgatója elmondta, ennek miért nincs értelme manapság.
részletekVan köze Vettel jó évének a sok gumiteszthez?
Még mielőtt az első idei tesztre sor került volna, Sebastian Vettel több távot tett meg a fejlesztés alatt álló szélesebb gumikkal, mint minden idei riválisa együttvéve. A Pirelli szerint az előny csak pszichológiai.
részletekTávozik posztjáról a Pirelli F1-es főnöke
Paul Hembery az olasz gyártó visszatérése óta a Pirelli motorsport-igazgatójaként dolgozott a sportágban, hamarosan azonban újabb felelősség fog nyugodni a vállán.
részletekAz ájulás szélére kerülhetnek idén a pilóták?
Az idén életbe lépő szabályoknak köszönhetően jóval nagyobb kihívás lett vezetni az F1-es autókat, van azonban olyan szakértő is, aki szerint ez már veszélyes lehet a versenyzőkre nézve.
részletekA Pirelli még nem akar 2020-ról tárgyalni
Az olasz gumigyártó tavaly hosszabbította meg szerződését az F1-gyel, egészen 2019-ig, de máris szóba került az utána következő időszak - a cég motorsport-igazgatója szerint túl korai még erről beszélni.
részletekNem jók az esőgumik, máris újakat készít a Pirelli
Noha a csapatok nem vitték túlzásba a körözést a barcelonai teszt csütörtöki, felvizezett pályán tartott tesztnapján, a szerzett információ elegendő volt az F1 gumiszállítója számára ahhoz, hogy megállapítsa, változtatásra van szükség.
részletekNem a Pirelli hibája volt Vettel balesete
Sebastian Vettel az olaszok vizes pályára gyártott abroncsait tesztelte múlt héten Fioranóban, ám idő előtt be kellett fejeznie a gyakorlást egy kicsúszás miatt - a Pirelli motorsport-főnöke állítja, nem ők hibáztak.
részletekKevesebb lesz az előzés, de több az igazi
Ezzel vigasztalják a Pirelli vezetői az F1 rajongóit. A gyorsabb autók számos előzési lehetőséget elvesznek, ugyanakkor előtérbe fognak kerülni a „valódi” pozícióváltások.
részletekPirelli: Nem mi leszünk a hibásak az unalomért!
Az olasz gumigyártó engedelmesen ezúttal is azt tette, amit az F1 szabályalkotói kértek tőle, ezért motorsport-igazgatójuk szerint nekik nem lesz felelősségük abban, ha továbbra is eseménytelenek lesznek a versenyek.
részletek