DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap

Hembery

Jöhetnének az 1500 lóerős versenyautók

A Pirelli egykori F1-es főnöke, Paul Hembery úgy véli, a száguldó cirkusz vezetőinek meg kellene fontolniuk, hogy 1500 lóerős autókkal lehessen versenyezni, hogy a versenyzők ismét „királyok” legyenek.

részletek

Még mindig van hová fejlődnie az F1 médiájának

A sportág vezetői az elmúlt hónapok során számtalan újítással kedveskedtek a rajongóknak, de a Pirelli volt motorsport-igazgatója szerint ez még mindig nem elég.

részletek

Teljesítmény-kiegyenlítésre van szükség az F1-ben

Noha a sportág nagyon szeretne több gyártót magához csalogatni, a Honda és a Renault szenvedése mindenki számára hátráltató tényező - a Pirelli ex-motorsportfőnöke radikális megoldást javasolt.

részletek

Miért nincs gumiháború az F1-ben?

Sokan visszasírják azt az időszakot, amikor több abroncsgyártó harcolt egymással a sportágban, ám a Pirelli egykori sportigazgatója elmondta, ennek miért nincs értelme manapság.

részletek

Van köze Vettel jó évének a sok gumiteszthez?

Még mielőtt az első idei tesztre sor került volna, Sebastian Vettel több távot tett meg a fejlesztés alatt álló szélesebb gumikkal, mint minden idei riválisa együttvéve. A Pirelli szerint az előny csak pszichológiai.

részletek

Távozik posztjáról a Pirelli F1-es főnöke

Paul Hembery az olasz gyártó visszatérése óta a Pirelli motorsport-igazgatójaként dolgozott a sportágban, hamarosan azonban újabb felelősség fog nyugodni a vállán.

részletek

Az ájulás szélére kerülhetnek idén a pilóták?

Az idén életbe lépő szabályoknak köszönhetően jóval nagyobb kihívás lett vezetni az F1-es autókat, van azonban olyan szakértő is, aki szerint ez már veszélyes lehet a versenyzőkre nézve.

részletek

A Pirelli még nem akar 2020-ról tárgyalni

Az olasz gumigyártó tavaly hosszabbította meg szerződését az F1-gyel, egészen 2019-ig, de máris szóba került az utána következő időszak - a cég motorsport-igazgatója szerint túl korai még erről beszélni.

részletek

Nem jók az esőgumik, máris újakat készít a Pirelli

Noha a csapatok nem vitték túlzásba a körözést a barcelonai teszt csütörtöki, felvizezett pályán tartott tesztnapján, a szerzett információ elegendő volt az F1 gumiszállítója számára ahhoz, hogy megállapítsa, változtatásra van szükség.

részletek

Nem a Pirelli hibája volt Vettel balesete

Sebastian Vettel az olaszok vizes pályára gyártott abroncsait tesztelte múlt héten Fioranóban, ám idő előtt be kellett fejeznie a gyakorlást egy kicsúszás miatt - a Pirelli motorsport-főnöke állítja, nem ők hibáztak.

részletek

Kevesebb lesz az előzés, de több az igazi

Ezzel vigasztalják a Pirelli vezetői az F1 rajongóit. A gyorsabb autók számos előzési lehetőséget elvesznek, ugyanakkor előtérbe fognak kerülni a „valódi” pozícióváltások.

részletek

Pirelli: Nem mi leszünk a hibásak az unalomért!

Az olasz gumigyártó engedelmesen ezúttal is azt tette, amit az F1 szabályalkotói kértek tőle, ezért motorsport-igazgatójuk szerint nekik nem lesz felelősségük abban, ha továbbra is eseménytelenek lesznek a versenyek.

részletek