Hembery
Ezen a pályán fog kiderülni az új autók igazi tempója
Legutóbb ketten is a barcelonai hármas kanyart nevezték meg azt illetően, hogy hol derülhet fény a 2017-es F1-es autók képességeire, a Pirelli motorsport-igazgatója azonban másképp vélekedik.
részletekNem leszünk okosabbak a teszteken
Rossz hírt közölt a Pirelli sportfőnöke azoknak, akik már várják a barcelonai F1-es tesztelést, hogy kiderüljön, ki építette a legjobb autót: szerinte senki sem fogja felfedni lapjait, az Ausztrál Nagydíjig nem ismerhetjük meg az erőviszonyokat.
részletekHasznavehető esőgumikon dolgozik a Pirelli
A szélesebb jövő évi nedves pályás abroncsok már most olyan hatékonyak, mint az előző generáció – figyelembe véve azonban a gumicéget érő kritikákat ez nem lesz elég.
részletekPirelli: Sikeres a jövő évi gumik programja
A Pirelli főnöke, Paul Hembery beszélt a gumigyártó előtt álló tervekről, és arról, hogyan alakult a 2017-es abroncsok tesztjének programja. A szakember szerint kemény munka áll a dolgozói előtt.
részletekÖt helyett három másodperc gyorsulás várható
A Pirelli Abu Dhabiban megmutatta a nyilvánosságnak jövő évi, szélesebb abroncsait. A cég véleménye szerint öt szekundum gyorsulás legfeljebb 2015-höz képes következik be.
részletekDolgozik az esőgumik problémáján a Pirelli
A Brazil Nagydíjon tapasztaltak és a pilóták reakciói alapján először nem a minél jobb tapadás elérése lesz a cél - annak viszont örül az F1-es gumigyártó, hogy már év közben is tesztelhetnek.
részletekLutri lehet az első 2017-es esős verseny
Félő, hogy a rövid téli tesztidőszak alatt a csapatok nem fogják tudni minden szükséges körülmény mellett letesztelni az új, szélesebb gumikat. Jó lenne egy esős teszt, de azért Bahreinbe is el kellene menni.
részletekIzgalmas taktikai csaták várhatóak vasárnap
A Pirelli szerint a különböző stratégiák felkavarhatják a holnapi verseny eseményeit – már az F1-es Belga Nagydíj időmérő edzésén megkezdődtek a taktikai csaták a csapatok között.
részletekPirelli: A kicsik legyenek hálásak a topcsapatoknak
Nem szabad kritizálni a Formula-1 nagycsapatait, a Mercedest, a Ferrarit és a Red Bullt – sokkal inkább hálásnak kell lenni nekik, állítja Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója.
részletekÍgy számoljuk az öt másodperces gyorsulást
Ekkora köridőjavulásra lehet számítani a 2017-es szezon új F1-es szabályaitól, holott több pályán már idén rekordok dőltek. Csakhogy ezt az öt másodpercet nem úgy számítják, ahogy hinnénk.
részletekÚj pályacsúcsot várnak a Hungaroringen
A Pirelli is arra számít, hogy más helyszínekhez hasonlóan rekordköröket látunk a Hungaroringen: ebben az autók fejlődése mellett az új aszfalt is segíteni fog. A cél 1:18.436.
részletekNem Spanyolországban fog tesztelni az F1?
A téli teszteket többnyire a barcelonai pályán tartják, a Pirelli azonban azért lobbizik, hogy 2017-ben a felkészülés egészen máshol, a Közel-Keleten folyjon.
részletek