Amikor 2011-ben a Pirelli visszatért a Formula-1-be (egyedüli gumiszállítóként), Hembery volt az F1-es projektért felelős első ember. 2017-ben váltott és szerződött a LatAm kötelékébe, a szervezet első embere lett. Több évtizednyi közös munka után váltak el útjaik a Pirellivel, de ettől még követi az eseményeket és továbbra is megvan a saját véleménye.
Úgy véli, a pilóták már megközelítőleg sem számítanak akkora hősöknek, mint néhány évtizeddel ezelőtt. „Leginkább arra lenne szükség, hogy a pilóták ismét a sport királyai lehessenek. Szupersztárrá kellene válniuk, mert az emberek mostanában igencsak a személyiségekre összpontosítanak” – idézi Paul Hemberyt az Autosport szaklap.
„Gyakran akkor beszélünk csak izgalmas versenyzésről, amikor esik az eső, vagy tíz körrel a vége előtt bejön a biztonsági autó, ez pedig fontos üzenet. Kiszámíthatatlanságra, vagy jóval sűrűbb mezőnyre van szükségünk, amikor egy biztonsági autós időszak után padlógázas versenyzést láthatnánk. Ezen kell leginkább dolgozni.”
„A megoldás? Ha le akarnám egyszerűsíteni, a rendelkezésre álló energiát relatíve olcsón meg lehetne jelentősen emelni, ami óriási kihívás lenne a pilóták számára. Úgyhogy miért nem készítünk 1500 lóerős motorokat? Ez valószínűleg nem egyezik a gyártók akaratával, mivel a piac és az eladás nagyon fontos számukra. De a lóverseny a mai napig népszerű, pedig milyen régóta vannak már autóink” – tette hozzá Hembery.