DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 28. csütörtök

Izgalom

Lehto: Hamilton győzelme után mit fogunk nézni?

Az egykori F1-es pilóta tart attól, hogy a szezon zárófutamai hatalmas unalomba fulladhatnak, mivel minden fontos kérdés eldől legkésőbb a hétvégén. Tény, hogy az utóbbi években ez gyakori.

részletek

Verstappen tudja, mi kellene az izgalmakhoz

A Red Bull fiatal csillagának kész elképzelései vannak arról, hogyan lehetne sokkal izgalmasabbá tenni a száguldó cirkusz viadalait. Az utóbbi időszakban ugyanis nem csak az 1000. futam volt unalmas.

részletek

Brawn: Bomba ötlet volt a plusz egy pont

Remek versenyfutást láthattunk a leggyorsabb körért és az ezzel megszerezhető extra pontért Ausztráliában. Ross Brawn szerint tökéletes döntés volt bevezetni, felpörgeti a záró szakaszt.

részletek

Jöhetnének az 1500 lóerős versenyautók

A Pirelli egykori F1-es főnöke, Paul Hembery úgy véli, a száguldó cirkusz vezetőinek meg kellene fontolniuk, hogy 1500 lóerős autókkal lehessen versenyezni, hogy a versenyzők ismét „királyok” legyenek.

részletek

Pirelli: A Red Bull és a Renault is jó lesz

A gumiszállító első embere arra számít, hogy 2019-ben a Red Bull szorosan ott lesz a legjobbakkal, valamint a Renault-tól is nagy előrelépést vár. Biztató lehet, ha éppen Mario Isola vélekedik így.

részletek

Több üzemanyag, sokkal jobb versenyek?

Egyre több F1-es szakember vélekedik úgy, hogy ha nem lenne ennyire szabályozva az elfogyasztható maximális üzemanyagmennyiség, sokkal inkább visszatérnének az izgalmak a sportágba.

részletek

Irvine nem is nézi az F1-et, mert unalmas

Az 1999-es ezüstérmes nem követi rendszeresen a Formula-1 történéseit? A jelek szerint így van, Eddie Irvine-t ugyanis halálosan untatja az egysíkú, kiszámítható sorozat, ami nem bünteti a hibákat.

részletek

Korlátlan DRS-használat a Formula-3-ban

A megszűnő GP3 filozófiájával teljesen ellentétesen a sorozatot felváltó egységes Formula-3-as bajnokságot azzal kívánják érdekesebbé tenni, hogy nem limitálják az állítható hátsó szárny használatát.

részletek

Tost: Több balesetre lenne szükség

Ahány ember, annyi magyarázat arra, hogy miért veszít a Formula-1 a népszerűségéből az utóbbi években. Van, aki úgy véli, hogy a túl nagy költségek és a túl kevés baleset az egyik fő ok.

részletek

Az F1-nek izgalomra van szüksége digitális forradalom helyett

Az új tulajdonos eltökélt szándéka, hogy javítson az F1 digitális jelenlétén, de ez semmit sem fog érni akkor, ha az eladni kívánt termék továbbra sem szolgál remek futamokkal.

részletek

Villeneuve ismét hiányol valamit az F1-ből

A sportág helyzetével kapcsolatosan időről-időre megszólaló kanadai expilóta nem tartja unalmasnak az F1-et, de úgy véli, valami mégis hiányzik abból, hogy igazán jó legyen.

részletek