Izgalom
Lehto: Hamilton győzelme után mit fogunk nézni?
Az egykori F1-es pilóta tart attól, hogy a szezon zárófutamai hatalmas unalomba fulladhatnak, mivel minden fontos kérdés eldől legkésőbb a hétvégén. Tény, hogy az utóbbi években ez gyakori.
részletekVerstappen tudja, mi kellene az izgalmakhoz
A Red Bull fiatal csillagának kész elképzelései vannak arról, hogyan lehetne sokkal izgalmasabbá tenni a száguldó cirkusz viadalait. Az utóbbi időszakban ugyanis nem csak az 1000. futam volt unalmas.
részletekBrawn: Bomba ötlet volt a plusz egy pont
Remek versenyfutást láthattunk a leggyorsabb körért és az ezzel megszerezhető extra pontért Ausztráliában. Ross Brawn szerint tökéletes döntés volt bevezetni, felpörgeti a záró szakaszt.
részletekJöhetnének az 1500 lóerős versenyautók
A Pirelli egykori F1-es főnöke, Paul Hembery úgy véli, a száguldó cirkusz vezetőinek meg kellene fontolniuk, hogy 1500 lóerős autókkal lehessen versenyezni, hogy a versenyzők ismét „királyok” legyenek.
részletekPirelli: A Red Bull és a Renault is jó lesz
A gumiszállító első embere arra számít, hogy 2019-ben a Red Bull szorosan ott lesz a legjobbakkal, valamint a Renault-tól is nagy előrelépést vár. Biztató lehet, ha éppen Mario Isola vélekedik így.
részletekTöbb üzemanyag, sokkal jobb versenyek?
Egyre több F1-es szakember vélekedik úgy, hogy ha nem lenne ennyire szabályozva az elfogyasztható maximális üzemanyagmennyiség, sokkal inkább visszatérnének az izgalmak a sportágba.
részletekIrvine nem is nézi az F1-et, mert unalmas
Az 1999-es ezüstérmes nem követi rendszeresen a Formula-1 történéseit? A jelek szerint így van, Eddie Irvine-t ugyanis halálosan untatja az egysíkú, kiszámítható sorozat, ami nem bünteti a hibákat.
részletekKorlátlan DRS-használat a Formula-3-ban
A megszűnő GP3 filozófiájával teljesen ellentétesen a sorozatot felváltó egységes Formula-3-as bajnokságot azzal kívánják érdekesebbé tenni, hogy nem limitálják az állítható hátsó szárny használatát.
részletekTost: Több balesetre lenne szükség
Ahány ember, annyi magyarázat arra, hogy miért veszít a Formula-1 a népszerűségéből az utóbbi években. Van, aki úgy véli, hogy a túl nagy költségek és a túl kevés baleset az egyik fő ok.
részletekAz F1-nek izgalomra van szüksége digitális forradalom helyett
Az új tulajdonos eltökélt szándéka, hogy javítson az F1 digitális jelenlétén, de ez semmit sem fog érni akkor, ha az eladni kívánt termék továbbra sem szolgál remek futamokkal.
részletekVilleneuve ismét hiányol valamit az F1-ből
A sportág helyzetével kapcsolatosan időről-időre megszólaló kanadai expilóta nem tartja unalmasnak az F1-et, de úgy véli, valami mégis hiányzik abból, hogy igazán jó legyen.
részletek