Gumik
Ekkor jöhet a biztonságosabb Pirelli
Miután a spái szabadedzésen kipróbálták őket, a Pirelli javaslata alapján a Nemzetközi Automobil Szövetség eldöntötte, mikortól engedélyezi az olaszok biztonságosabb F1-es abroncsait.
részletekMassa nincs kibékülve a magas guminyomással
A Williams csapnivaló pénteket zárt, hiszen mindössze egyszer tudtak beférkőzni a legjobb tíz közé az F1-es Belga Nagydíj szabadedzésein, még délelőtt, Valtteri Bottas révén - Felipe Massa a gumikra panaszkodott.
részletekA Pirelli azt kapta a tesztektől, amit várt
Bár az olasz gumigyártó csak két gyakorláson van túl 2017-es abroncsaival, már látják is az alagút végét, sőt a csapatok adatai is hasonlüóak Fiorano és Mugello után.
részletekA gumik hibásak az esős versenyek haláláért?
Egy ideje megszokhattuk, hogy szakadó esőben, vagy pályán álló víz esetén nem láthatunk száguldani F1-es autókat - bár a biztonsági autós rajtot eltörölték, kérdés, miért gyártanak esőgumikat?
részletekMit hozhatnak a 2017-es szabályváltozások?
Az idény csaknem fele még hátravan, de a szünetet kihasználva a következő évre tekintünk előre. Autók kinézete, gyorsulás, előzések, gumik és motor – ezen szempontokat vesszük sorra a Sky Sports cikke alapján.
részletekA csapatok a Pirellire hagyják a gumiválasztást
Legalábbis a szezon elején - ugyanis az első tengerentúli futamokon használt keverékeket már akkor ki kellene jelölniük az F1-es csapatoknak, amikor egy métert sem tettek az új autóikkal.
részletekA Pirellinél véget ért a 2016-os szezon
Legalábbis ami a hátralevő versenyeken elérhető gumikínálatot illeti: ezúttal az olasz cég nem vesződött, és egyszerre hozta nyilvánosságra az utolsó, Brazíliában és Abu Dhabiban elérhető opciókat.
részletekRadikális változásra van szükség gumik terén?
2017-ben új szabályok jönnek az F1-ben, amit nagyszerűen ki lehetne aknázni a teljesen szabad gumiválasztással - megadva a kiscsapatoknak az esélyt az agresszív stratégiákra.
részletek„Csodálatos és élvezetes” lesz jövőre az F1
Pontosan ezeket a jelzőket használta az az érintett, aki a legnagyobb részt veszi ki a 2017-es változásokból: a Pirelli nagyobb gumijai több másodpercet fognak gyorsítani az autókon.
részletekHamilton ultra-ultra-ultra-ultralágy gumit akar
Hiába vannak jó esélyei a Monacói Nagydíj megnyerésére, Lewis Hamiltont mégsem hozza lázba a verseny, hiszen egyhangú körözgetésre számít. Szeretné, ha a sport tenne valamit a több bokszkiállás érdekében.
részletekA gumiháború lenne a kulcs az izgalomhoz?
Az F1 korábban két szezon erejéig szereplő portugál pilóta, a jelenleg WTCC-ben nyomuló Tiago Monteiro szerint igen, ahogyan más ötleteket is felhozott a sportág látványosságának fokozására.
részletekWilliams: A csapatok nyerhetnek a gumiteszteléssel
Öt istálló ajánlotta fel, hogy segíti az abroncsszállító Pirellit a 2017-es gumik fejlesztésében. Pat Symonds a Williamstől azt részletezte, ez milyen előnyökkel járhat a közreműködő F1-es csapatok számára.
részletek