Előzés
Raikkönen: A DRS nem előzés
Kimi Raikkönen számára némileg csalódást jelent, hogy a mai Formula-1-ben az állítható hátsó szárnyakkal néha nem is előznek a pilóták, hanem kikerülik a másikat. A vonalvezetésen múlik minden.
részletekFerrari: A kanadai büntetés után ez tök egyértelmű
Mattia Binotto, a Scuderia csapatfőnöke szerint a Kanadai Nagydíj után nem is kérdés, hogy jár-e büntetés Max Verstappen szabálytalan manőveréért, így Charles Leclerc-t tekinti a futam győztesének.
részletekÚjabb hihetetlen Ferrari-hiba, Leclerc nem is érti Q1-es kiesését
A Ferrari legnagyobb ellensége maga a Ferrari. A harmadik szabadedzést megnyerő Charles Leclerc a Q1-ből sem jutott tovább, ezt egyértelműen csapata hatalmas stratégiai baklövésének köszönheti.
részletekRicciardo: Áttörést ért el a Renault
Nem éppen a legerősebben kezdte a szezont új csapatánál Daniel Ricciardo, ám legutóbb, Kínában már jobb teljesítményt nyújtott. Egy számára fontos szegmensben javult sokat a Renault.
részletekVerstappen tudja, mi kellene az izgalmakhoz
A Red Bull fiatal csillagának kész elképzelései vannak arról, hogyan lehetne sokkal izgalmasabbá tenni a száguldó cirkusz viadalait. Az utóbbi időszakban ugyanis nem csak az 1000. futam volt unalmas.
részletekInstant karma: azonnal lekapcsolták a szabálytalanul előző kamionost
Ha már egyszer a záróvonalat figyelmen kívül hagyta, legalább azt megnézhette volna, hogy milyen jármű – konkrétan egy rendőrautó – közlekedik mögötte…
részletekVerstappen: Meg kellett próbálnom megelőzni Vettelt
A tegnapi időmérős incidens után a Kínai Nagydíj derekán is összecsapott Max Verstappen és Sebastian Vettel. A remek csatából a német jött ki győztesen, Verstappen szerint a 4. hely volt a maximum.
részletekVerstappen: Én is el fogom b*szni az időmérőjüket
A Kínai Nagydíj időmérő edzésének vége furcsa jeleneteket hozott. A Mercedesek lassú felvezető köre miatt a gyorskörök kezdetét előzgetések előzték meg, amiből Verstappen is vesztesen jött ki.
részletekMásfélszer több előzésre számíthatunk
Az FIA számított arra, hogy Melbourne-ben nem érnek majd sokat az új szabályok, a folytatásban azonban ennél jóval többet várhatunk az aerodinamikai változtatásoktól.
részletekEzért jobb az IndyCar Ericsson szerint
Marcus Ericsson idén versenyzői ülés nélkül maradt a Formula-1-ben, így inkább átnyergelt a tengerentúlra. Ki is fejtette, szerinte miben jobb az IndyCar, mint korábbi munkahelye.
részletekNem a levegőbe beszélt a Honda
A téli szünet során rengeteg nyilatkozat született arról, hogy a Honda-motor nagy előrelépést könyvelhetett el. Ezt Max Verstappen élesben is bizonyította Ausztráliában egy kiváló harmadik hellyel.
részletekÚjabb lépés az F1-es előzések megkönnyítéséért
A sportág boszorkánykonyhájában folyamatos munka zajlik a negatív aerodinamikai hatások csökkentéséért - talán 2021-re valóban beválnak a szakemberek tervei.
részletek