DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő

AstonMartin

Új futam és új pontrendszer? Hétfői F1-es hírek

Horner-dokumentumfilmről, tizenkét pontszerzőről, újabb ázsiai futamról, csapaton belüli feszültségekről és elmúló mézeshetekről szóltak az F1-es hírek és sztorik hétfőn.

részletek

Bottas: Alonso egészen kimagasló versenyző

Valtteri Bottas nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy Alonsóhoz hasonlóan 40-es évei közepén is az F1-ben fog versenyezni.

részletek

Aston: Kemény és elsietett volt Stroll büntetése

Védelmébe vette pilótáját Mike Krack csapatfőnök az F1-es Kínai Nagydíj után: szerinte az ilyen eseteket mindig az elöl haladók váltják ki.

részletek

A safety car köpött bele Alonsóék taktikájába

Második is volt, végül csupán hetedikként futott be az F1-es Kínai Nagydíjon a spanyol, aki szerint nem volt más opciójuk a verseny végén, mint a lágy gumi.

részletek

Elutasítva: Sainz megtarthatja rajthelyét

Elutasították az Aston Martin óvását, az F1-es stewardok részletes indoklásban fejtették ki, miért tarthatja meg hetedik rajthelyét Carlos Sainz.

részletek

„Három csapat gyorsabb nálunk, mégis előttük vagyunk” – Alonso

A harmadik rajtkockából induló spanyol arra számít, hogy az előző F1-es futamokhoz hasonlóan Kínában is a tükröt kell figyelnie: hetedik-kilencedik pozíció az Aston Martin reális helye.

részletek

Megóvta az időmérőt Sainz miatt az Aston Martin

Mégsem tekinthető még véglegesnek az F1-es Kínai Nagydíj kvalifikációs eredménye: az Aston szerint nem biztos, hogy Sainz folytathatta volna a Q2-es balesete után.

részletek

Alonso nem tudta, érdemes-e befejezni a kört

A harmadik helyről rajtolhat az F1-es Kínai Nagydíjon Fernando Alonso a második sort érő köre elején rontott, így nem is tudta, érdemes-e egyáltalán tovább nyomni a gázt.

részletek

Rajtavesztett, de Alonso élvezte a csatát

Ő járt rosszabbul, hiszen ki kellett állnia, de a kétszeres F1-es világbajnok szórakoztatónak találta a sanghaji sprintet és a Sainzcal vívott csatát, amit vizsgáltak is a felügyelők.

részletek

„Minden körben más volt a pálya” – Alonso

„Stresszes” sprintidőmérőt tudhat maga mögött az F1-es Kínai Nagydíjon a spanyol, aki a rajthelyével elégedett, az Aston száraz pályás tempójával kevésbé.

részletek

„Előnyünk lesz a Honda gyári partnereként” – Alonso

A gyári csapattá válás volt a fő érv a folytatás és az Aston Martin mellett a kétszeres F1-es világbajnok számára. De vajon egyeztetett-e másokkal is?

részletek

„Lance érzékenyebb az autóra, mint én” – Alonso

A spanyol szerint ráadásul olykor ez hasznos az Aston Martin számára, sőt néha még őt is segítik a csapattársai visszajelzései.

részletek