AstonMartin
Új futam és új pontrendszer? Hétfői F1-es hírek
Horner-dokumentumfilmről, tizenkét pontszerzőről, újabb ázsiai futamról, csapaton belüli feszültségekről és elmúló mézeshetekről szóltak az F1-es hírek és sztorik hétfőn.
részletekBottas: Alonso egészen kimagasló versenyző
Valtteri Bottas nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy Alonsóhoz hasonlóan 40-es évei közepén is az F1-ben fog versenyezni.
részletekAston: Kemény és elsietett volt Stroll büntetése
Védelmébe vette pilótáját Mike Krack csapatfőnök az F1-es Kínai Nagydíj után: szerinte az ilyen eseteket mindig az elöl haladók váltják ki.
részletekA safety car köpött bele Alonsóék taktikájába
Második is volt, végül csupán hetedikként futott be az F1-es Kínai Nagydíjon a spanyol, aki szerint nem volt más opciójuk a verseny végén, mint a lágy gumi.
részletekElutasítva: Sainz megtarthatja rajthelyét
Elutasították az Aston Martin óvását, az F1-es stewardok részletes indoklásban fejtették ki, miért tarthatja meg hetedik rajthelyét Carlos Sainz.
részletek„Három csapat gyorsabb nálunk, mégis előttük vagyunk” – Alonso
A harmadik rajtkockából induló spanyol arra számít, hogy az előző F1-es futamokhoz hasonlóan Kínában is a tükröt kell figyelnie: hetedik-kilencedik pozíció az Aston Martin reális helye.
részletekMegóvta az időmérőt Sainz miatt az Aston Martin
Mégsem tekinthető még véglegesnek az F1-es Kínai Nagydíj kvalifikációs eredménye: az Aston szerint nem biztos, hogy Sainz folytathatta volna a Q2-es balesete után.
részletekAlonso nem tudta, érdemes-e befejezni a kört
A harmadik helyről rajtolhat az F1-es Kínai Nagydíjon Fernando Alonso a második sort érő köre elején rontott, így nem is tudta, érdemes-e egyáltalán tovább nyomni a gázt.
részletekRajtavesztett, de Alonso élvezte a csatát
Ő járt rosszabbul, hiszen ki kellett állnia, de a kétszeres F1-es világbajnok szórakoztatónak találta a sanghaji sprintet és a Sainzcal vívott csatát, amit vizsgáltak is a felügyelők.
részletek„Minden körben más volt a pálya” – Alonso
„Stresszes” sprintidőmérőt tudhat maga mögött az F1-es Kínai Nagydíjon a spanyol, aki a rajthelyével elégedett, az Aston száraz pályás tempójával kevésbé.
részletek„Előnyünk lesz a Honda gyári partnereként” – Alonso
A gyári csapattá válás volt a fő érv a folytatás és az Aston Martin mellett a kétszeres F1-es világbajnok számára. De vajon egyeztetett-e másokkal is?
részletek„Lance érzékenyebb az autóra, mint én” – Alonso
A spanyol szerint ráadásul olykor ez hasznos az Aston Martin számára, sőt néha még őt is segítik a csapattársai visszajelzései.
részletek