Anderson
A Pirelli 2013-ban simán lecserélte a gumikat
Néhány hete a Pirelli úgy nyilatkozott, nagyon nem kellene szezon közben változtatni az abroncsokon, ez végül így is lett. A BBC azonban előbányászott egy hat évvel ezelőtti, ezzel ellentétes döntést.
részletekEkkora veszélyt jelentene a Ferrari távozása az F1-ből
A maranellóiak elnök-vezérigazgatója nemrég újból megpengette a kiszállás húrjait, egy szakértő pedig megvizsgálta, milyen következményei lennének annak, ha ez valóban megtörténne.
részletekHat ok, amiért a Williamsnek Kubicát kell választania
Noha a csapat eddig ködösített, egyre nagyobb a valószínűsége, hogy Robert Kubica a Williams színeiben tér vissza az F1-es vérkeringésbe a 2018-as szezonban - a sportág egyik szakértője megindokolta, hogy a grove-iaknak miért érné meg a lengyel leigazolása.
részletekÉpülhet-e F1-es autó egyetlen pilóta köré?
A múltban többször előfordult már, hogy egy-egy autó az adott csapat egyik, vagy másik pilótájának feküdt jobban, de vajon valóban lehet-e külön egyetlen versenyzőre szabni egy modellt?
részletekEz volt a Ferrari sikerkorszakának egyik alapköve
Egy F1-es csapat sikeressé válását számtalan tényező segíti, és így történt ez a Ferrarinál másfél évtizeddel ezelőtt is. Tíz emberből kilenc Michael Schumachert említené meg legfontosabbként, egy volt mérnök azonban elmondta, hogy más is nagyot dobott a Scuderia teljesítményén.
részletekÉrdekes koncepcióval állt elő egy F1-rajongó
A száguldó cirkusz folyamatosan azzal küzd, hogy hogyan nyerjen új rajongókat (vagy ne veszítsen többet) magának: egy rajongó Max Mosley régi ötletét pofozta ki úgy, hogy az még egy sokat látott mérnöknek is megtetszett.
részletekAki nem edz, lemaradhat a gyorsabb autókkal
Egyes vélemények szerint az idei szezon során kibújik majd a szög a zsákból azt illetően, hagy a versenyzők mennyire veszik komolyan az otthoni edzést, hiszen az új autók vezetése nagyobb erőfeszítést igényel majd.
részletekKi a kamerákkal a pihenőszobából!
Egyre ritkábban zajlanak érdemi beszélgetések akkor, amikor a pilóták az épp lezajlott F1-es futam fáradalmait pihenik ki a pódiumceremónia előtt. Gary Anderson szerint mutatni sem kellene ezeket a pillanatokat.
részletekDöntött kanyar és kevés egyenes kell a jó F1-es pályához
A Formula-1 közegének egyik legelismertebb technikai szakértője szerint javaslataival akár a DRS-t is száműzni lehetne a sportból. Aki hosszú egyenesben előzést akar látni, az meg menjen ki az autópályára.
részletek„Verstappen olyan, mint Schumacher volt”
Michael Schumacher bravúrosan alkalmazkodott az F1-hez legelső versenyén 25 éve: az akkor vele dolgozó mérnököt rá emlékezteti Max Verstappen magabiztossága.
részletekÍgy néz ki egy variáció az időmérő átalakítására
Noha a csapatok megszavazták, nem vennénk garanciát arra, hogy az F1 régi-új időmérős rendszerét nem fogja felváltani egy újabb - a sportág egyik visszavonult technoguruja most előállt a saját verziójával.
részletekŐrült ötlet: Távirányítással Indianapolisban
Most, amikor a motorsport világa közeledik az önjáró autók számára kiírt bajnokság felé, az egykori elismert mérnök felidézi, hogy a pilóták nélküli autóversenyek ötlete egy „őrültben” már több mint három évtizede felmerült.
részletek