Akkumulátor
Akkus szegélynyíró karbantartása: 5 dolog, amire mindig figyelj!
Az akkus szegélynyíró karbantartása elengedhetetlen, ha szeretnéd rendben tartani a kertedet. Ez egy nagyszerű eszköz olyan helyekre, ahol a fűnyíróval nem férsz be. Remek segítség lehet sziklakertek karbantartására, bokrok tövének tisztításra, valamint a szegély menti területek rendben tartására. Ha ezt az 5 dolgot betartod az akkus szegélynyíró karbantartása során, akkor biztosan hosszú éveken keresztül a segíteni fog a kerted rendezésében!
részletekÚj termékekkel jelentkezett az OSRAM az idei Automechanika kiállításon
A járművilágítási iparág világszinten vezető szereplője, az ams OSRAM a németországi Frankfurtban szeptember 13-17. között zajló Automechanika 2022 kiállításon mutatja be új aftermarket termékválasztékát.
részletekCserélhető kazettás akkumulátort fejleszt a Toyota
A Toyota az egyik alapító tagja a Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) elnevezésű közös vállalatnak, amely partnervállalatainak a karbonsemlegesség, az autonóm járművek, a konnektivitás és a mobilitási szolgáltatások (köztük például az autómegosztó szolgáltatások) területén folyó fejlesztésit hangolja össze. A Toyota leányvállalat Hinot és Daihatsut, valamint a Suzukit és az Isuzut is tulajdonosai között tudó CJPT bejelentette, hogy a Yamato Transporttal közösen megkezdi a cserélhető és újratölthető kazettás akkumulátorok szabványosításának és kereskedelmi forgalomba hozatalának tanulmányozását, amely területen a Toyota előrehaladott kutatásokkal bír.
részletekLemerült az akksi? Nem kell az újért rohanni
Az autó lelke a motor, ezért mindig meg kell adni számára az előírt gondoskodást, hogy jó sokáig kiszolgáljon, és ne hagyjon cserben. Ám a jól karbantartott motor sem indul be egy megfelelő teljesítményű és jól működő akkumulátor nélkül. Mondhatjuk tehát, hogy az autózás egy jó akksinál kezdődik, amelynek működését a téli időjárás negatívan befolyásolhatja.
részletekEgy töltéssel 2000 kilométer
A lítium-kén akkumulátor hozhatja el az elektromos autózás forradalmát? Egy ausztrál cég kutatása szerint igen: az elméleti hatótáv 2000 km, a költségek pedig jóval kisebbek, mint a lítium-ion technológia esetében.
részletekHamilton technikai hibára gyanakodott, de szó sem volt erről
A hatszoros világbajnok a Verstappen elleni első csatája után azt hitte, valami hiba történt a motorral. Pedig valójában semmi nem romlott el, csak az előző körének utóhatásait érezte meg.
részletekMajdnem elveszett Massa dobogós helye
Először állhatott dobogóra a Formula-E-ben Felipe Massa, de nagyon kevésen múlott, hogy elveszítse megérdemelt harmadik helyezését, az akkumulátor ugyanis a cél előtt teljesen lemerült.
részletekHamilton az akkumulátor miatt volt lassabb
Valtteri Bottas óriási fölénnyel utasította maga mögé a teljes mezőnyt a Spanyol Nagydíj időmérő edzésén. Lewis Hamilton lemaradásának mértéke pedig az akkumulátor problémájának köszönhető.
részletekVettel: Legyen kétszer ennyi henger
A négyszeres világbajnok német pilóta érzi, hogy a mostani Formula-1 kevésbé élvezhető, mint évtizedekkel ezelőtt. Úgy véli, az egyszerűsítés lenne a megoldás, különösen a motorok terén.
részletekMég mindig gyanúban a Ferrari
Bár Monacóban hivatalosan felmentették a csalás vádja alól a Ferrarit, az FIA további méréseket végezhet el, mert a rendszer bizonyos részei homályosak maradtak a felügyelők előtt.
részletekA Renault vállalta a keddi hibákat
A McLaren és a Red Bull részben örülhet, másrészt izgulhat. Francia motorszállító partnerük ugyanis vállalta a felelősséget a kedden elromlott két akkumulátor miatt. Cseberből vederbe?
részletekMég januárban bemutatják a Formula-E új autóját
Még csak a negyedik szezon kezdetén jár jelenleg az elektromos sorozat mezőnye, ám a felkészülés már javában zajlik az ötödik évadra, amikor teljesen új autók és az egész versenyt kibíró akkumulátorok érkeznek.
részletek