DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 22. péntek
Tereprali (TR)

GarZone sikerek három fronton

Fantasztikus sorozatot zárt szeptember közepén a GarZone Racing, Garamvölgyi Zoltán a csapat színeiben négy hét alatt három különböző szerepben, rendezőként, navigátorként és pilótaként is kiemelkedő sikereket könyvelhetett el és az évnek még nincs vége!

Rendkívül zsúfolt ám annál sikeresebb szezonvégi hajrát tudhat maga mögött a GarZone Racing, hiszen a tereprali minden válfajában aratta a babérokat. Kezdésként augusztus közepén nagy sikerrel megrendezték Magyarország egyik legkiemelkedőbb autóversenyét, a Tereprali Világkupa sorozat idei hetedik állomását, a Hungarian Baját. Az idei versenyre a szervezők, a versenyzők, na és a nézők legnagyobb örömére visszatért a 2015-ös Dakar Rally győztese és a HunGarian Baja címvédője, Nasser Al Attiyah, aki a Toyota után a Minit is győzelemre vezette a veszprémi pályákon.

FM_KR_NKL_0002



A világkupa futam előkészületei egész éves elfoglaltságot jelentenek, ezért joggal gondolhatnánk, hogy a verseny után jöhet a jól megérdemelt pihenés, de szó sincs erről! Garamvölgyi Zoltán ugyanis örömmel tett eleget az immár háromszoros magyar bajnok Fazekas Károly felkérésének és augusztus utolsó hétvégéjén a BMW X6 navigátoraként sikerrel teljesítették a Világkupa sorozat lengyel állomását, a Baja Polandot. A hab azonban csak ezek után került fel a GarZone Racing tortájára, miután Garamvölgyi Zoltán rendezőként és navigátorként is sikerrel szerepelt, elérkezettnek látta az időt, hogy a Tereprali Országos Bajnokság idei szezonzáró futamán pilótaként is bizonyítson és a Korda Racing Nissan Quashqai-jával benevezett a nagykállói HOFEKA Kupára.

A siker sztori a nyírségben is tovább íródott, Garamvölgyi alkalmi navigátorával, Kerék Balázzsal a megilletődés legapróbb jeleit sem mutatta a verseny első napján, sőt! Zoliék szárnyaltak a Nissannal a homokos pályákon, a szombati versenynap során az öt szelektív szakaszon háromszor autóztak abszolút időt és Korda Erikkel az első helyért vívtak harcot. A verseny felénél alig néhány választotta el a két párost az első két helyen, miközben a két bajnoki címért harcoló párost már sikerült lerázniuk.

FM_KR_NKL_039

A befejező napon ugyan elmaradt a késhegyre menő küzdelem a győzelemért, Garamvölgyi kockáztatás helyett inkább a célba érkezésre törekedve karcmentesen célba vitte a Nissant és pályafutása eddigi legjobb eredményét, az abszolút második helyért járó pontokat könyvelte el. „Nagyon jól indult számunkra a HOFEKA Kupa, megszereztük az első szakaszgyőzelmet, majd vezettük is versenyt, de egy bal hátsó defekt miatt egy picit visszacsúsztunk a nap végére.” – emlékezett vissza Garamvölgyi Zoltán. „Vasárnap reggel alva jártam a pályán, nem versenyeztünk az első helyért, mert egyikünk valamelyik fa tetején végezte volna. De nem is egy jó helyezés volt a cél, a lényeg, hogy nagyon jót játszottunk a magunk és a nézők örömére. Gratulálunk a Fazekas - Szenáki párosnak a bajnoki címhez és a Korda - Csató párosnak a versenyen elért győzelemhez.” Jó lenne jövőre több ilyen jó hangulatú versenyen részt venni, de a Családom és a munkám továbbra is prioritást élvez. Ha lesz idő és szabad autó, akkor néhány versenyt tervezünk 2016-ban is, de most a Nyirádi Motorsport Centrum életre keltésére és a HunGarian Baja életben tartására koncentrálok. Köszönöm az idei évet a Reklámpartnereimnek, Szabó Barbinak, Kerék Balázsnak, Korda Eriknek, Csató Attilának, Lakinak, Gabibának, Zsoltinak, Lacinak, Sixnek és Gál Babának. Jó móka volt!

Az idei évnek azonban még egyáltalán nincs vége! Fazekas Karcsival visszatérünk a világkupára és rajthoz állunk a Dakar Rally főpróbájaként is ismert Marokkó Rallyn. Ezen a versenyen egyetlen reális célunk lehet magunkkal szemben, megtanulni végigmenni rajta. Az egész csapat eddigi legnagyobb sportszakmai kihívása elé tekint.”

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: