A szezon utolsó versenyén biztosította be a harmadik helyezést a túraautó Európa-kupán (ETCC) Nagy Norbert, a Zengő Motorsport versenyzője, aki egy év kihagyás után vett részt a sorozatban. A magyar pilóta stabil szereplést mutatott néhány kiugró eredménnyel – három dobogós hely és egy pole-pozíció a mérlege –, habár technikai hátrányban volt az élmezőny többségéhez képest, régebbi specifikációjú SEAT Leonnal versenyzett. A meggyőző szereplés után többekben felmerülhetett, vajon jövőre nem a csapat egyik WTCC-s Hondájában látjuk-e viszont. A versenyző azonban továbbra is kitart amellett, először az Európa-bajnoki címet nyerné meg.
„Az ETCC-ben mindenképp ott leszek, és ha lehetőségem adódik, akkor a TCR-ben is indulok” – mondta a Formula.hu-nak Nagy. „Az ütközések miatt teljes szezont nem tudnék menni, és az Európa-bajnokság lesz elsődleges, de mellette egy-két TCR-versenyre szeretnék ellátogatni. Kíváncsi vagyok én is, milyen egy WTCC-autót vezetni, de erre még várni kell. Szerződésük van a Hondával még egy évre, és úgy néz ki, Dani és Fecó megy náluk jövőre is” – tette hozzá, hogy a Zengő alighanem változatlan felállással folytatja 2017-ben.
Nagy Norbi és a Zengő Motorsport másik két fiatal pilótája, Ficza Ferenc és Nagy Dani valódi csapattársakként dolgoztak együtt idén, a közös versenyeken sokat segítettek egymásnak, ezzel is előbbre lendítve az alakulatot: „Ferivel egyszerre kezdtük a karrierünk 2008-ban, és szinte folyamatosan együtt versenyeztünk. Egymás ellen szinte soha, de mindig körülbelül ugyanabba az irányba haladt a pályafutásunk, vele nagyon jó kapcsolatunk van.”
„Dani kicsit később kapcsolódott be, ő inkább a szimulátorosok világából érkezett, míg mi Ferivel gokartosok voltunk. De úgy gondolom, jó trió alakult ki a fiúkkal, hármas csapatként tudtunk együttműködni, segíteni egymást, mikor ugyanazon a pályán szerepelt a két sorozat. Ezt szeretnénk is folytatni” – beszélt csapattársairól a versenyző.
Nagy Norbert számára nem teljesen ismeretlen terep a túraautó-világbajnokság, egy WTCC-s versenyen már részt vett: 2014-ben Spában a Campos Racing SEAT-ját vezette, és a privát értékelésben – amely abban az évben a régi, TC1-es autóknak szólt – mindkét futamon dobogón állt.