Hektikusan telt a magyar pilóta szünete a két hungaroringi WTCC-futam között. Miután az első versenyen turbóhiba miatt kiállni kényszerült, a csapat megfeszített munkával dolgozott azon, hogy kicseréljék a hibás alkatrészeket. Ennek ellenére még fél órával a bokszutca zárása előtt sem volt biztos, hogy Norbi ott lehet a második futam rajtrácsán.
„Ezt a turbót, amit használtunk, most vetettük be először. Két versenyenként cserélni szoktuk, de sajnos vannak olyan helyzetek, amikor ezt dobta a gép” - mondta Michelisz. Végül sikerült neki rajthoz állnia, és ami azt illeti, remek versenyt futott a szemerkélő esőben, vizes pályán. A 17 kör során egészen a 6. helyig fel tudott zárkózni, de másfél körrel a vége előtt jött egy nagy csattanás az autó hátsó része felől - a bal oldali felfüggesztés mondott csütörtököt a Honda Civicben, így már az is óriási eredmény, hogy Norbi az egy pontot érő 10. helyen zárta az összecsapást.
„„Miután elrajtoltunk, kívülről kellett kerülnöm egyet az előttem összeütköző autók miatt, aztán a kettes szektorban még pluszban belekeveredtem egy-két koccanásba” - nyilatkozta Norbi a csalódást keltő verseny után. „Már ekkor éreztem, hogy ferde a kormány, és hogy baj van az autó felfüggesztésével.”
„De nem aggódtam nagyon, mert állandónak éreztem az autót, nem romlott az állapota. Az utolsó két-másfél körben tapasztaltam, hogy valami nagyon kezd elromlani, de nyomtam neki, mert biztos voltam benne, hogy kibírja - végül a bal hátsó felfüggesztés mégsem bírta. Biztos vagyok benne, hogy ez a sérülés az első körös koccanásoknak volt a következménye” - mondta a magyar pilóta.
„Úgy voltam vele, hogy nyomom a gázt, maximum kipördülök az egyenesben, és összetörik az autó. A korábbi években az történt volna, hogy visszább veszek, de lehet, hogy ki is jöttem volna a bokszba” - tette hozzá Norbi.