A Formula.hu-nak a vallelungai paddockban sikerült kiderítenie, hogy mi áll az eltérés hátterében. A Honda menedzsere, William de Braekeleer elmondta, hogy a Castrol eredetileg csak két autóra kötött szerződést a JAS Motorsporttal, amely jelenleg is érvényben van - a Norbit eddig támogató MOL pedig nem játszik közre az ügyben, ahogyan azt korábban sokan gondolták. Noha a csapat próbálta/próbálja rávenni a brit olajvállalatot, hogy egy harmadik autóra is kiterjesszék támogatásukat, egyelőre csak találgatások vannak arról, hogyan is fog festeni Michelisz Norbert autója a közeljövőben.
De Braekeleer azt is hozzátette, hogy jelenleg is folynak a tárgyalások a lehetséges főtámogatókkal, és a JAS már a szezon első versenyhétvégéje - április 1-3., Paul Ricard - előtt szeretné megoldalni a szponzori kérdést. A menedzser szerint annyi már biztos, hogy Norbi nem a jelenlegi festéssel fog rajthoz állni Franciaországban - de Braekeleer elárulta, hogy hasonló mintázatú lesz az autó, csak a színekben lesz változás.
Ami Norbit illeti, a Honda-főnök nagyon elégedett eddigi munkájával, hiszen a magyar pilóta újabb olyan elemet jelent az egyenletben, aki társaihoz hasonlóan nem magáért, hanem a csapatért dolgozik. De Braekeleer abban bízik, hogy legalább egyik pilótájuk képes lesz arra, hogy a legjobb háromban végezzen év végén, csapata legnagyobb riválisainak pedig a két gyári, valamint a három privát Citroent tartja.