A Citroen idén négy gyári autóval vett részt a WTCC versenyein, a 2017-es kiszállás előtt azonban jövőre megfelezik programjukat, és csupán Jose Maria Lopez és Yvan Muller számára marad hely. Sebastien Loeb távozik a szériából, és nagy a valószínűsége, hogy a 2014-ben és 2015-ben is egy-egy futamot megnyerő, az idei pontverseny negyedik helyén végző kínai Ma Csing-hua sem tér vissza. Mát a Sebastien Loeb Racing egyik privát Citroenjével hozták szóba: az istálló azonban már bejelentette Mehdi Bennani maradását és Gregoire Demoustier érkezését, ugyanakkor az sem kizárt, hogy indítanak egy harmadik autót.
Ennek ellenére Ma Csing-hua valószínűbbnek érzi, hogy jövőre már nem lesz a bajnokság résztvevője. „A lehetőségem a WTCC-be való visszatérésre viszonylag csekély. Ugyanakkor elsődleges célom, hogy egy FIA-bajnokságban versenyezzek, szponzori és médiamegjelenéseim miatt. Az LMP2 kategória opció lehet, mivel újonc vagyok a WEC világában, egyes csapatoknak pedig vannak gyártói kapcsolatai.”
„De az igazat megvallva főként a Formula-E-re koncentrálok. Az utcai versenyeken alapuló formátum és az autó technikai paraméterei vonzóvá teszik” – mondta Ma, aki konkrét csapatot is megnevezett. „A DS Virgin volt megcélozva, de a helyzet már nehéz, mivel a csapat felelős a versenyzők kiválasztásáért, nem a Citroen. Más csapatokat is felkerestünk, és reméljük, hogy már a 2015-16-os szezon egy részében ott lehetünk.”
A Virgin idén a Citroen támogatását élvezi, ezért szeretne itt szerepelni a sanghaji pilóta: a szezonból azonban két futam már eltelt, Sam Bird és Jean-Eric Vergne személyében pedig az alakulat két élversenyzővel rendelkezik. A motorsport.com információi szerint a kínai tulajdonú, tavalyi egyéni bajnokságot megnyerő Nextev TCR alakulat nem opció Mának.
Egyébként nem lenne olyan szokatlan Ma Csing-hua váltása a Formula-E-re, mint amilyennek elsőre tűnik, hiszen 2013-ig formulaautókkal versenyzett, még a HRT és Caterham F1-es tesztpilótája is volt.