Citroen: Az idén mindent megnyerő gyári alakulat már megerősítette, hogy mindhárom versenyzőjét megtartja, a franciák jövőre is a Lopez, Muller, Loeb álomcsapattal állnak rajthoz.
Sebastien Loeb Racing: A Citroen B-csapataként két idei C-Elysée-vel áll rajthoz az SLR a WTCC-ben. Egyik versenyzőjüket már bejelentették: a Proteamtől távozó Mehdi Bennani kapja a csapat egyik autóját, aki természetesen továbbra is jelentős szponzori pénzt visz aktuális istállójához. A másik versenyző a várakozások szerint a kínai Ma Csing-hua lesz, aki idén öt hétvégén vett részt a gyári alakulattal, Oroszországban nyerni tudott a fordított rajtrácsos második futamon, míg Sanghajban a második rajthelyet szerezte meg. Azt továbbra sem lehet kizárni, hogy (esetlegesen részmunkaidőben) Robert Kubica is lehetőséget kap a franciáktól.
Honda: A legnagyobb kérdés az a Hondánál, hogy mi lesz Michelisz Norberttel, s ha valóban gyári pilóta lesz belőle, akkor pontosan milyen formában fog ez megvalósulni – azaz a JAS Motorsporthoz igazol, vagy a Zengő is gyári támogatást kap. Ha Michelisz nem érkezik, a Honda minden bizonnyal megtartja Monteirót és Tarquinit.
Zengő Motorsport: A kérdés második fele: ha Michelisz távozik, ki lesz az utódja a Zengő Motorsportnál? A teljes kérdéskörrel korábban itt foglalkoztunk.
Proteam Racing: Az olasz privát csapat, mely az idén váltott Hondára, s Mehdi Bennaninak köszönhetően megszerezte első győzelmét, jelenleg pilótát keres a marikkói versenyző távozását követően.
Nika Racing: A svéd csapat 2015-ben egy év kihagyás után tér vissza a WTCC-be egy új építésű privát Hondával, a volán mögött az STCC-ben és a BTCC-ben is bajnoki címig jutó Rickard Rydell ül majd, aki 2009 óta első teljes WTCC-szezonját futhatja.
ROAL Motorsport: Az idén legjobb chevys csapatként záró ROAL, mely a függetlenek bajnokságát is megnyerte, a tervek szerint jövőre is a Tom Chilton–Tom Coronel kettőssel vesz részt a WTCC-ben, de erről egyelőre nem érkezett hivatalos megerősítés.
Campos Racing: A Yokohama-kupában harmadik helyen végző Campos, akik négy dobogós helynek örvendhettek (egytől egyig második futamokon), most megerősítette, hogy jövőre is a csapatnál versenyez Hugo Valente, aki bevallottan gyári pilóta szeretne lenni 2016-tól. Az egyelőre kérdéses, hogy csapattársa, Dusan Borkovic marad-e.
Münnich Motorsport: Az idén a mezőnybe az utolsó utáni pillanatban megérkező Münnich Motorsport jövője újfent kérdéses: a feltételezések szerint a Münnich jövőre az idei kettő csak egy Cruze-t indítana, benne a csapatvezetővel, az idén mindössze két pontszerzésig jutó Rene Münnich-kel. Ha lesz is másik autó, azt biztosan nem az idén igen jó formában visszatérő Gianni Morbidelli kapja - több brit versenyzőt, így Colin Turkingtont és Andy Priaulx-t is szóbahozták az alakulattal.
Lada: Az új autóval, az Oreca közreműködésével fejlesztett Vestával támadó Lada mindhárom idei versenyzőjét megtartja: Rob Huff, James Thompson és Mikhail Kozlovszkij vezetheti majd az oroszok autóit 2015-ben is.
Volvo Polestar Racing: Sokáig biztosra lehetett venni, hogy a Volvo egy V40-essel vagy egy S60-assal, a volán mögött pedig Robert Dahlgrennel a szezon második felében megjelenik a mezőnyben, hogy alaposan felkészüljön a 2016-os idényre. A gyár marketingigazgatója, Alain Visser azonban arról beszélt a napokban, hogy a versenyzés nem illik össze a márkával, s a skandináv túraautó-bajnokságból épp ezért ki is szállnak 2015 végén. Ezek után erősen kérdéses, hogy valóban WTCC-projektre készül-e a Volvo...
Így áll most a 2015-ös mezőny:
Citroen: Jose Maria Lopez, Yvan Muller, Sebastien Loeb
SLR: Mehdi Bennani, Ma Csing-hua, (Robert Kubica?)
Honda: Tiago Monteiro, Gabriele Tarquini (Michelisz Norbert?)
Zengő: Michelisz Norbert(?)
Proteam: ?
Nika: Rickard Rydell
ROAL: Tom Coronel, Tom Chilton
Campos: Hugo Valente, Dusan Borkovic
Münnich: René Münnich (Andy Priaulx? Colin Turkington?)
Lada: Rob Huff, James Thompson, Mikhail Kozlovszkij
Volvo(?) Robert Dahlgren