A verseny szokatlan közép-európai csatát hozott a dobogóért, hiszen egy magyar és egy szerb pilóta csatázott ezeken az előkelő helyeken. Borkovic az első sorból a ritka lehetőség miatt óvatosan rajtolt el, így Michelisz a pálya utolsó sikánja előtt utolérte őt és egy optimista előzési manőver során megérintette a Chevrolet hátulját. A szerb a menekülőutat választva aztán vissza tudott térni a második helyre és meg is tartotta azt, pályafutása első dobogóját szerezve ezzel.
Bár szerinte sem volt büntetendő Michelisz manővere, reménykedett benne, hogy anélkül Gabriele Tarquini nyomába eredhetett volna.
„Már az első versenyen láttam, hogy bármit elérhetek, mert ott is gyorsabb voltam [Tiago] Monteirónál” - utalt az ott megszerzett 8. helyére. „A második futamra aztán az volt a taktikám, hogy eleinte nem terhelem túlságosan a gumikat, hogy később támadhassam Tarquinit, de miután Michelisz meglökött, vesztettem egy kis időt.”
„Féltem, hogy hibát vétek az első körökben, ezért nem akartam túl keményen nyomni. Norbert ekkor sokkal gyorsabb volt, ez volt az oka a koccanásunknak, de egy teljesen szokványos versenybaleset volt. Szerencsére meg tudtam tartani a második helyet és semmilyen sérülést nem szerzett az autóm.”
Borkovic mai sikerével az első szerb versenyző lett, aki az FIA által kiírt világbajnokságon dobogót tudott szerezni. Eközben Michelisz öt pontra megközelítette Monteirót, így javultak az esélyei arra, hogy a Citroenek mögötti legelőkelőbb helyen zárja a szezont.