WEC hírek
Ekkor mutatják be a Toyota új WEC-autóját
Hivatalosan is megerősítették, hogy 2021. január 11-én rántják le a leplet a Toyota Le Mans-i Hypercar versenyautójáról, amellyel az endurance-világbajnokság új kategóriájában fognak szerepelni.
részletekHarmadszor győztes a #8-as Toyota
Megszerezte zsinórban harmadik győzelmét a Le Mans-i 24 óráson a Toyota, volánjánál Sebastien Buemivel, Kazuki Nakajimával és Brendon Hartley-val. Az LMP2-ben a United Autosport, a GT-kategóriában pedig az Aston Martin nyert.
részletekFőpróbát tartott a Toyota hiperautója
A legendás Circuit de la Sarthe versenypályán, közvetlenül a Le Mans-i 24 órás futam rajtját megelőzően megmutatta leendő hosszú távú versenyautójának prototípusát a Toyota.
részletekLM24 21. óra – Ez a harc lesz a végső
Egymást üti a búcsúzó Rebellion két egysége a második helyért, a Próban minden adott egy szenzációs végjátékhoz, Davidsonék megpróbálják a lehetetlent, nagy győzelemre készül az Aston Martin.
részletekLM24 18. óra – Aston vs. Ferrari csata
Az élen a #7-es drámája után simán vezet a #8-as Toyota, miközben az LMP2-ben is jött a dráma, a GTE Próban pedig továbbra is másodpercekre egymástól az első két helyezett.
részletekLM24 15. óra: Toyota-dráma, GT-csata
Féltáv után jött a fordulat az élen, az addig simán vezető #7-es turbógondok miatt fél órát vesztegelt a bokszban, így már a #8-as vezet. A többi kategória továbbra is elképesztően szoros.
részletekLM24 12. óra – Parázs GT-küzdelem
Az izgalmakat az elmúlt órákban nem az LMP1, hanem a három másik kategória tartogatta: ott viszont alaposan zajlik az élet, miközben Kobayashiék első Le Mans-győzelmük felé haladnak.
részletekLM24 9. óra: Baleset, safety car, dráma
Három safety car-fázis, egy hatalmas és több kisebb baleset, a második helyezett Toyota szerelése és szoros csaták a négyből három kategória élén – így foglalhatjuk össze a Le Mans harmadik nyolcadát.
részletekLM24 6. óra: Toyota-párharc, GT-varázs
Folyamatosan a #7-es Toyota van lépéselőnyben, de mivel mindkét egység volt már balszerencsés, összességében teljesen nyitott a harc – ahogy a többi kategóriában is, ahol az első SC kavarhat be.
részletekLM24 3. óra – Fél órát bírt a Rebellion
A rajt után az első stintben még ketté tudta választani a Toyotákat a Rebellion #1-es egysége, aztán leszakadtak – nagy csata a P2-ben, a GTE Próban az Aston a Ferrarival küzd.
részletekLe Mans: A legnagyobb sztorik
Kocsmából, részegen érkező győztesek, egyedül teljesített 24 órás, a leintés után elvesztett futam, szárnyat kapó és 400 felett száguldó versenyautók – a Le Mans különleges sztorijaiból válogattunk.
részletekLe Mans: A Rebellion majdnem elvitte a pole-t
Végül a Toyota indulhat az első rajtkockából, de nagyot ment a privát Rebellion a pole-pozícióról döntő utolsó időmérőn - kis híján megviccelte a japánok gyári technikáját.
részletek