A Duna Aszfalt Kupa befejező napján ugyan csak egyetlen szelektív szakasz várt a mezőnyre, azonban az utolsó 110 kilométer sok fordulatot tartogatott még az élmezőny számára is. A szombat este három dobogós helyezettje, köztük egyedüli magyarként Korda Erik és Csató Attila komolyan gondolta, hogy vasárnap átalakítja a sorrendet. A címvédő Lukaszewski hatalmas hajrával megelőzte Miroslav Zapletalt és megvédte címét a Duna Aszfalt Kupán és a táv első felében a Korda Racing HRX Fordjának legénysége számára is felcsillant a remény a nemzetközi értékelés második helyére, azonban az utolsó kilométerek nem várt fordulatot hoztak és végül elúszott a harmadik hely.
„Billyvel azt találtuk ki a mai napra, hogy vasárnap ráteszünk még egy lapáttal a szombati délutáni tempónkra és bár én valamiért én nem éreztem jónak, Billy nyugtatott, hogy minden rendben, jól haladunk.” – kezdte visszaemlékezését Korda Erik az utolsó nap eseményeire. „És valóban neki volt igaza, mert a táv felénél már megközelítettük az előttünk rajtolót és mint később kiderült egy perccel voltunk gyorsabbak Zapletalnál. Ekkor már tudtuk, hogy előre léphetünk, azonban 15 kilométerre a szakasz céljától eltört a féltengelyünk, ami aztán szétverte a féket, megpecsételve a sorsunkat. Nagyjából 40 km/h-s tempóval valahogy „hazahoztuk” az autót, de amit a célig átéltünk senkinek nem kívánom, mert szinte lépésben haladva is mindenhol leestünk az útról. Elmondhatatlanul csalódott vagyok, hogy megint utolért minket a balszerencse, emiatt most egy második helyet kellett a negyedikre cserélnünk. Némi vigaszt jelent, hogy a magyarok versenyzők között így is mi végeztünk az élen. Ma még talán rágódunk egy kicsit a balszerencsénken, de holnaptól már csak a következő futamra összpontosítunk.”
A motorosok honi versenye még nagyobb Kordás fölényt hozott, hiszen a csapat motorosai kisajátították az első öt helyet. Az élen az első motoros tereprali versenyén rajt-cél győzelmet arató Linninger Patrikkal, akit a quados Heiszer Károly és a szintén két keréken nyargaló Kuba Richárd követett. A negyedik hely Tóth Attilának, az ötödik Gyabronka Bencének jutott Bugacon.
„Egy kicsit azért csalódott vagyok, hogy végül nem sikerült felállni az EB értékelésben is a dobogóra, de egy szavam se lehet, hiszen egy nagyon jó motorral és egy nagyon jó csapattal versenyezhettem végig a hétvégét. A magyar bajnokságot sikerült megnyerni, kezdésként aligha kívánhattam volna ennél többet. Egy remélhetőleg szép és hosszú út elején tettem most meg az első lépéseket. Az idei szezon első felét a tanulásnak szentelem, de mivel a barátkozás nagyon könnyen ment ezért már most bizakodva várom a következő, bábolnai futamot.”
A II. Duna Aszfalt Kupa végeredménye:
Autósok – Nemzetközi abszolút
1. Lukaszewski/Duhanik, BMW X1
2. Zapletal/Momot H3 EVO
3. Bialkowski/Kolodziej, H3 EVO
4. Korda/Csató, HRX Ford (Korda Racing)
5. Ourednicek/Pavulolk, H3 EVO…
Motorok – Magyar nyílt bajnokság:
1. Linninger Patrik, KTM (Korda Racing)
2. Heiszer Károly, Yamaha (Korda Racing)
3. Kuba Richárd, KTM (Korda Racing)
4. Tóth Attila, KTM (Korda Racing)
5. Gyabronka Bence, Gas Gas (Korda Racing) …