2014: A Haas egy éve ezen a napon kapta meg az FIA-tól a nevezési jogot a 2015-ös F1-es világbajnokságra. Az amerikai csapat így meg is kezdhette az előkészületeket, arról azonban még nem döntöttek, hogy 2015-ben vagy 2016-ban csatlakoznak-e majd a mezőnyhöz. Mint mondják, előbbi időpontot túl korainak, utóbbit túl késeinek érzik. Persze most már tudjuk, hogy a kései mellett döntöttek.
2013: A Malajziai Nagydíj és a Red Bull-féle Multi21 csapatutasítás utáni napokat éljük. Sebastian Vettel immár kevésbé bűnbánó, mint a közvetlenül a futam után, és azt mondja, hasonló helyzetben újra ugyanígy cselekedne, azaz megelőzné Mark Webbert a csapat tilalma ellenére. Jenson Buttont meglepte a háromszoros bajnok magatartása: „Sokan nyertek bajnoki címet anélkül is, hogy így viselkedtek volna. Személy szerint nagyon meglep, hogy ezt mondta. Pedig laza karakternek tűnik, akit szeret a csapata” - értetlenkedett a brit.
2012: Három éve ezen a napon jelentette be a Williams, hogy fejlesztő pilótaként leszerződtette a DTM-ben versenyző Susie Wolffot, a csapat részvényesének, Toto Wolffnak a feleségét. Míg egyesek arra gyanakodtak, hogy csak férje jelenléte miatt karolták fel a pilótanőt, a csapat egyértelműen cáfolta ezt, mondván, hogy Totót teljesen kihagyták a döntésből. Bernie Ecclestone azonban üdvözli a hírt: „Ha Susie ugyanolyan gyors, mint amilyen jól kinéz, akkor bármelyik csapat számára nagy kincs lehet.”
2008: Egy tinédzsert vett fel pilótaprogramjába a Honda, mégpedig a 16 éves Will Stevens személyében. A formaautózás világában még ismeretlen pilóta ekkor még gokartokkal versenyzett és ért el remek eredményeket, a csapat pedig máris hosszú távú szerződéssel kötötte őt magához. Az a hosszú táv aztán végül mégsem lett olyan hosszú - az év végén a Honda kivonult az F1-ből, Stevensnek pedig új utat kellett találnia az autósport csúcskategóriája felé.
2007: Felmerült annak lehetősége, hogy a DTM-ben a Mercedes oldalán résztvevő HWA csapat a jövőben a Formula-1-hez csatlakozzon. A csapatot egy bizonyos Torger Christian Wolff irányította, akit ma már csak röviden Toto Wolffként ismerünk. Az alakulatot már szóba is hozták a Toro Rossóval, de Wolff elmondta, nincsenek konkrét terveik, mindössze nem zárják ki a jövőbeli csatlakozás lehetőségét. Végül aztán 2010-ben a Mercedes tényleg belépett a sportba, még ha nem is úgy, ahogy három évvel korábban jósolták - és hamarosan az osztrák szakember is feltűnt a fedélzeten.
2006: Szingapúr bejelentette, hogy érdeklődik a Formula-1 mezőnyének jövőbeli fogadása iránt. Ecclestone bizonytalan, hiszen a közelmúltban több más jelentkező is megkereste őt, név szerint Mexikó, Oroszország, India és Dél-Afrika, így nem tudja, hogy kinek tud majd helyet biztosítani. Nos, idén már ott tartunk, hogy Dél-Afrika kivételével mindegyik felsorolt helyszín rendez, illetve rendezett futamot 2006 óta.
2003: Gondok a Ferrari új autójával. A szezont a csapat az egy évvel korábbi modellel kezdte meg, és a tervek szerint az F2003-GA majd csak a negyedik állomáson, San Marinóban mutatkozik be. Egyelőre a tesztelés zajlik Mugellóban, de az olasz sajtó aggodalmasan közli, hogy a legutóbbi versenyszimuláció alkalmával az autó mindössze három kör után megállt Rubens Barrichello alatt.
2001: A Brazil Nagydíjon Juan Pablo Montoya észrevetette magát a világgal, amikor egy szemfüles mozdulattal megelőzte az első helyért Michael Schumachert, de a német nincs elragadtatva a kolumbiai újonc teljesítményével. Szerinte egyébként testvérének, a győzelemmel még nem rendelkező Ralf Schumachernek kellett volna nyernie a futamot, aki egy korai baleset után már több kör hátrányba került. „A köridőket nézve láthatjuk, hogy a testvérem leggyorsabb ideje nyolc tizeddel jobb volt, mint Montoyáé, szóval neki kellett volna nyernie. De ne értsenek félre, Montoya valóban szép versenyt teljesített, ám a média olykor túl sokat belelát a dolgokba. Egyetlen előzés után senki nem válik automatikusan bajnokká - ennél többre van szükség” - vélekedett a háromszoros bajnok Schumacher.