2014: A Porsche K+F részlegének vezetője, Wolfgang Hatz elárulta, hogy amennyiben az Audi miatt nem indulhattak volna Le Mans-ban, illetve a WEC-ben, akkor megcélozták volna a Formula-1-et.
2011: Negyedik alkalommal is megműtötték Robert Kubicát, aki öt hete szenvedett életveszélyes sérüléseket egy ralibalesetben. A Renault csapatorvosa, Ricardo Ceccarelli elmondása szerint a lengyel nagyon gyorsan gyógyul.
2010: Adrian Sutil nyerte a szezon első szabadedzését, a Williamstől az újonc gyári Mercedeshez igazoló Nico Rosberg pedig a másodikat. Utóbbi gyakorláson az első négy pozíción a németek motorjával ellátott autók osztoztak, hiszen az 1982-es világbajnok fia mögött Hamilton, a nagy visszatérő Michael Schumacher és a McLarenhez szerződő címvédő Jenson Button zárt.
2009: A Renault kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso szerint a Brawn teszteken mutatott tempója nem csalás és nem ámítás, hanem tényleg ennyire erős a BGP 001. Ez persze nem is csoda, hiszen mint kiemelte, a Honda már 2007-ben elkezdett ezen az autón dolgozni.
2008: A 2005 végén csapatát a Red Bullnak eladó Paul Stoddart egy napon szívesen visszatérne az F1-be, árulta el egy interjúban, aki ennek legnagyobb akadályát abban látja, hogy Max Mosleyval nem kerülne szívesen újra „egy csapatba”.
2007: Bernie Ecclestone roppant elégedetlen a Formula-1 2003-ban életbe léptetett új pontrendszerével, mivel az nem túl jutalmazó a győztesek számára, s így a versenyzők szívesebben megelégednek a második hellyel.
2006: A világbajnoki címvédő Fernando Alonso a pole-ból induló Michael Schumachert megelőzve győzni tudott az évadnyitó Bahreini Nagydíjon. A dobogó alsó fokára az utolsó rajtsorból induló Kimi Raikkönen állhatott fel. Negyedik hellyel mutatkozott be a BAR-t felvásárló gyári Honda csapata Jenson Buttonnak köszönhetően, míg a leggyorsabb kört az újonc, s hetedik helyével két pontot szerző Nico Rosberg futotta meg.
2004: A Minardi harmadik számú versenyzője, a belga Bas Leinders megkapta a szuperlicenszet, így Malajziába már a faenzaiak tartalékjaként utazhat el.
2002: Sajtóértesülések szerint Brazíliában már tizenkét csapat lehet a Formula-1 mezőnyében, mivel az új „Phoenix” nevű istálló a Prost romjaira építkezve s az Arrowstól segítséget kapva be kíván nevezni a szezon harmadik futamára, s az azt követő versenyekre. A két pilóta Gaston Mazzacane és Tomas Enge lehet.
2000: A Ferrari kettős győzelmével ért véget a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj, míg a McLaren nullázott két motorhibát követően. Michael Schumacher több mint tíz másodperccel verte új csapattársát, Rubens Barrichellót, míg a dobogó alsó fokára a visszatérő BMW-nek nagy örömet szerezve Ralf Schumacher állhatott fel. Első pontjait szerezte a BAR csapata Villeneuve negyedik helyének köszönhetően, rajta kívül Fisichella és a másik BAR-pilóta, Zonta zárt a pontzónában – utóbbi csak Salo kizárásának köszönhetően.
1998: A Bild értesülései szerint a Ferrari egészen 2002 végéig hosszabbítana Michael Schumacherrel, s egyúttal egy életre szóló állást is felajánlottak neki a Scuderia nagyköveteként.
1997: A Benetton csapatmenedzsere kifakadt Jean Alesire, aki az idénynyitón üzemanyaga elfogyása miatt esett ki, miután az istálló kérése ellenére sem hajtott a bokszba tankolni. „Még a két méter magas Nick Wirthet sem látta meg a táblával! Alesi idióta, ráadásul vak is!”