“Alapvetően jól kezdtük a Mecsek Ralit, bíztunk benne, hogy már az első körben melegebb lesz, így ennek megfelelően választottunk gumiabroncsot is, ami azonban nem működött úgy, ahogy szerettük volna. Egy kicsit keményebbek voltak a beállításaink az optimálisnál, de ezt követően változtattunk és nagyon sokat sikerült gyorsulnunk. Az utolsó körben már szinte végig Ostbergék mögött végeztünk első magyarként” – kezdi Turán Frici.
“Az 5. gyorsaságitól éreztem igazán, hogy megtaláltuk a megoldást és jó az irány. A 8. szakaszon sikerült Hadik Andrisékkal holtversenyben első időt autóznunk, majd ezt a lendületet vittük tovább a powerstage előtti gyorsra is. Bátran mentünk, jó volt a tempónk, talán egy kicsit túl jó is, így közelebbről is sikerült megnéznünk a mecseki erdőt. A kicsúszástól függetlenül továbbra is nagyon szeretjük a mecseki pályákat, az itt szerzett szép élményeinket semmi sem veheti el tőlünk” – teszi hozzá Bagaméri Laci.
“Mindent megpróbáltunk, hogy felérjünk az összetett harmadik helyre, az autónk is jól teljesített, a csapatunk is rendkívül felkészült volt. A 9. gyorsaságin lecsúsztunk a pályáról, mi szerencsére jól vagyunk, a versenyt azonban nem tudtuk folytatni. A bajnokság szempontjából ez nem alakult túl jól, hiszen a bajnoki álmaink ezzel most szertefoszlottak, de a ralisportban ez mindig benne van, mi fejben már a Veszprém Ralira készülünk és gőzerővel megyünk tovább. Mindent bele fogunk adni, hogy megháláljuk a szurkolóink és támogatóink bizalmát, akik mindig velünk tartanak az úton” – zárja Frici.