A Tagai Racing Technology által szervizelt versenyautó a teszten tökéletesen működött, az ózdi prológon a páros a nézőknek autózva a célban még meg is forgatta a Citroen C3 Rally2-t. A rendkívül gyors szakaszokra tökéletesen beállított autóval érkezett a csapat, az első napi dobálós pályákon és a másnapi autópálya minőségű részeken is tökéletesen működött a futómű.
Folyamatosan változtak az időjárási viszonyok, nagyon nehéz volt a megfelelő gumikat kiválasztani, hiszen volt, amikor a szervizparkból szikrázó napsütésben indultak el a párosok és a gyorsasági szakaszokon szakadt az eső, vagy megtörtént ez fordítva. A PIRELLI abroncsai most is jól vizsgáztak és a rutinos pilóta minden helyzetben ura volt versenyautójának.
A csapat mindent megtett azért, hogy az egyre gyengülő motort minél tovább életben tartsa. Turbót cseréltek, új motor-mappinget raktak be, az első nap végén váltót cseréltek. egyedül magába a motorba nem tudtak belenyúlni, hiszen ez az egyetlen fő egysége az autónak, amely leplombálva érkezik.
Az utolsó szakaszig a harmadik helyen autózott a páros, de az addig felépített előnyt már nem tudták tovább tartani és a negyedik helyen fejezték be a futamot.
„Nagyon csalódott vagyok” – mondta a célban Mads. „Gyorsról gyorsra egyre gyengébb volt a motorunk. Nyerni jöttünk, de erre most nem volt esélyünk. Annak örülök, hogy legalább néhány pontot sikerült begyűjtenünk.”
A TRT új motort kapott a Citroen Racingtől a futam után és a következő közös versenyükön, a hétvégén megrendezendő Portugal Ralin már az új erőforrással harcolhat WRC2 bajnoki címéért a norvég egység. Magyarországon a következő verseny a Salgó Rali, ami június első hétvégéjén szerepel a naptárban. Itt nem tud indulni a Citroen Rally Team Hungary versenyzőpárosa, mert egy időben van a futam a szardíniai WRC2 versennyel.