"Úgy gondolom, nagyon okos taktikával kezdtük a versenyt, hiszen az első körben számítottunk esőre, - ami végül a harmadik szakaszon érkezett meg - az első 2 gyorsaságin minimális hátrányba kerültünk, de a harmadik gyorsaságitól bejött, amire számítottunk. Mondhatjuk, hogy az első két szakaszt beáldoztuk az azt követő siker oltárán, hiszen többet nyertünk ezzel a jól megválasztott gumitaktikával, mint amennyit veszítettünk az első két gyorsaságin. Az első kör végén már vezettünk, majd a következőben még tovább tudtuk növelni az előnyünket" - kezdi az élménybeszámolót Turán Frici.
"A második körben a 4 másodperces előnyünkből a kör végére 7 másodperc lett, ami nem sok, de mégis adott nekünk egy extra löketet az utolsó felvonásra. Úgy éreztük, az utolsó, oroszlányi gyorsasági szakaszra elegendő lesz a megőrzött 4 másodperces előnyünk, a végén azonban Velenczei Ádámék olyat autóztak, amit az egész futam alatt nem, így megérdemelten elorozták előlünk a győzelmet" - teszi hozzá Bagaméri Laci.
"Nagy esélyünk volt nyerni, ennek ellenére nem vagyunk elkeseredve, mert az autó, a Hankook abroncsok és a csapat is szuper volt, az egri bukásunk után minden összeállt, egy hajszálon múlt az első hely. A csákberényi szakaszon egy picit kicsúsztunk, és ott hagytunk pár másodpercet, ami így utólag egy kicsit bosszant, mert akár ezen is múlhatott a legvége, de nincs okunk csüggedni. Laci végig jól navigált, remekül felépített versenyen vagyunk túl, ahol szinte mindig az történt, amit szerettünk volna, a nézőktől pedig hihetetlen szeretetet kaptunk, ami mindig nagyon sokat jelent nekünk. A bajnokságnak is jót tett a mostani sorrend, mert kiegyenlítettebb, izgalmasabb lesz a véghajrá" - zárja gondolatait Frici.
Az ORB következő futamát, ami egyben ERC futam is, novemberben rendezik Nyíregyházán.