A hurrikán erejű szél és a szakadatlan esőzés a verseny egész hete során aggályokat szült, a 2015-ös rali világbajnokság utolsó versenynapjára ugyanakkor az okozta a legnagyobb aggodalmat, hogy szombaton este sátorállítás közben csontokat talált egy néző a brenigi szakasz mellett.
A rendőrség zárást állított fel háromszáz méterre a brenigi 6-os kereszteződéstől, ez az út szolgált a vasárnapi nyitó szakaszként, valamint a Power Stage-ként. A rendezők azzal a lehetőséggel álltak elő, hogy a tíz kilométeres szakaszt három kilométeresre csökkentik, de az is felmerült, hogy a teljes pályát megközelíthetetlenné nyilvánítják. Ez azonban oda vezetett volna, hogy a következő, alweni szakaszt is törölni kell, így csak a great orme-i gyorsasági maradt volna a programban, amiről az erős szél miatt ki kellett zárni a nézőket.
A verseny főszervezője, Ben Taylor a következőket mondta el az Autosport magazinnak: „Együtt dolgoztunk a rendőrséggel és a közúti rendőrtisztjeinkkel a korai óráktól. Amennyiben jönnek a rendőrök és azt mondják, lezárják a teljes területet, nincs semmi, amit tenni tudnánk. A következő aggály az volt, hogy amennyiben a Brenig törölésre kerül, az Alwent is törölnünk kellett volna, mivel egyszerűen nem lett volna hely az összes néző számára, hogy kijöjjön a Brenigról és egy szakaszra menjen. Így maradtunk a Great Orme-nál, erről a szakaszról el távol kellett tartanunk a nézőket a viharos erejű szél miatt. A befejező nap elvesztése egy nagyon is valós lehetőség volt szombaton késő este és vasárnap reggel egy ideig.”
Végül a rendőrséggel együttműködve mindenféle zavar nélkül lezajlott a nap azok után, hogy a szervezők a Wales-i Természeti Erőforrások szervezetével együttesen gyors ütemben tisztították meg az útra dőlt fáktól a brenigi és az alweni szakaszt is. „Nem tudom elégszer elmondani, hogy hogyan húzott mindenki ezen a versenyen és dolgozott azon, hogy folyhasson a verseny” – mondta el Taylor. „Igazán alázatos ilyen elkötelezettnek látni mindenkit, átvészeltük az egymás utáni problémákat.”
A kihívások, melyekkel a Brit Rali szembesült
November 8., vasárnap
A verseny szervezői megérkeztek Deeside-ba, és elkezdték felállítani a szervizparkot a Toyota gyáránál. A hosszú ideje tartó heves esőzések részben elárasztották a területet a nap folyamán.
November 9., hétfő
Elkezdődött a munka az erdőkben, a szakaszok berendezései a helyükre kerültek, a pályabíróknak azonban a hatalmas szél miatt ki kellett jönniük az erdőkből a Wales-i Természeti Erőforrások szervezetének embereivel.
November 10., kedd
Erős szél akadályozta a szakaszok felállításába vetett erőfeszítéseket, amit komplikált, hogy a pályabejárás megkezdődött. A munkásoknak ismét el kellett hagyni a dyfii és a gartheiniogi szakaszokat az esetlegesen kidőlő fák kockázata miatt.
November 11., szerda
Miután nem csillapodott az eső, egyre nagyobb lett az aggály azzal kapcsolatban, hogy egyes szakaszokat elönt a víz. A szervezők az útvonalon ellenőriztek bizonyos pontokat, melyek közül több is kulcsfontosságúvá vált.
November 12., csütörtök
A szezonban nem megszokott meleg, napsütéses időben megrendezett shakedown-t követően esőben és hatalmas szélben zajlott a llandudnoi rajtceremónia.
November 13., péntek
A péntek 13. viszonylag nyugodtnak bizonyult, időszakos esők kísérték a napot. A szervezők ugyanakkor készültek a hurrikánra, ami az előrejelzések szerint a hétvége folyamán érte el a régiót.
November 14., szombat
Visszatért az eső a gyorsaságikra, és a dyfnanti, valamint aberhirnanti szakaszokon várt 120 kilométer/órás sebességű szél miatt komolyan felmerült, hogy törlésre kerülnek az esti különpróbák. Egy utolsó pillanatban született döntés szerint azonban lefutották a széles körben elismert szakaszokat.
Este tíz órakor ugyanakkor telefonhívás érkezett Brenigből, mely szerint a rendőrség kivonult, hogy kivizsgáljon egy esetet, amikor emberi maradványoknak vélt dolgokat fedeztek fel.
November 15., vasárnap
Körülbelül egy órakor született meg a zöld jelzés, hogy a verseny a tervezett úton folytatódhat. Fél órával később érkeztek az első jelentések a clocaenogi térségből, hogy a szélnek köszönhetően fák sérültek meg mind a brenigi, mind az alweni szakaszon.
4:45-kor kapott jelzést Taylor a szervizpark vezető funkcionáriusától, hogy figyelmeztessen a szervizparkban történt jelentős károkról.
7 órakor, amikor kezdtek megérkezni az első autók Great Orme-ra, le kellett zárni a hegyfoki szakaszt az érdeklődők elől, mivel nyolcas erősségű viharos szelet mértek a nézői zónákban.
A szervizpark is lezárásra került a nézők elől. Ezt aztán 11 órakor megnyitottak, amikor csillapodott a szél, ez tette lehetővé, hogy a tervek szerint kerülhessen lebonyolításra a célceremónia is.