A második helyen Mads Östberg hozta célba a másik DS3-ast, teljessé téve ezzel a kettősgyőzelmet arató Citroen örömét. A norvég hátránya 18,1 másodperc volt a célban csapattársával szemben. A dobogó alsó fokára az M-Sport ifjú pilótája, Elfyn Evans állhatott fel, akinek szintén ez az eddigi legjobb eredménye a rali-világbajnokságon.
A vasárnapi záró napot még a VW gyári pilótája, Jari-Matti Latvala kezdte meg a 3. helyen, ám a mai első gyorsasági szakasz, a legendás El Condor kifogott a Polo WRC-n, amelynek motorja meghibásodott, így a finn kiszállt a versenyből. Mindkét mai szakaszt VW-pilóta nyerte egyébként, az elsőt Andreas Mikkelsen, míg a másodikat a vb-címvédő Sebastien Ogier, de ez sovány vigasz lehet a németeknek, mivel pontot csak Ogier szerzett közülük, ő is csak hármat a Power Stage megnyeréséért.
A nagy csillaghullást Thierry Neuville, a Hyundai gyári pilótája tette teljessé, aki az utolsó szakaszon 1,3 km megtétele után ugyanannak a kőnek csapta oda autóját, aminek előtte néhány perccel Mikkelsen is nekiütközött. A belga i20-asának balhátsó kereke kitört, így ugrott a biztosnak tűnő 4. helye, amit végül Martin Prokop örökölt meg tőle, míg az 5. hellyel Dani Sordo kitartását jutalmazta az élet.
Az összetettben továbbra is Ogier vezet, sőt, az a furcsa helyzet állt elő, hogy csak néhány ponttal csökken eddig is tetemes előnye, miután az eddig fő üldözőinek számító Mikkelsen és Neuville is nullázott. A vb-tabella 2. helyére így Östberg ugrott fel, míg Meeke eddigi 10 pontját ugyan most 25-tel megfejelte, de az összetettben továbbra is jó páran sorakoznak még előtte.
Az Argentin Rali végeredménye: 1. Meeke (Citroen), 2. Östberg (Citroen) + 18,1, 3. Evans (Ford) + 3:27.4, 4. Prokop (Ford) + 6:26.1, 5. Dani Sordo (Hyundai) + 10:46.7.