DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 3. csütörtök

Nagyon nehéz kiválasztani a következő Micheliszt – túl sokan vannak!

Közel négyezer fő jelentkezett a Hungaroring Sport Zrt. és Michelisz Norbert közös virtuális kihívására, amelynek nyertese Magyarország legsikeresebb túraautó-versenyzőjének csapatában, a M1RA-nál jövőre teljes idényre szóló versenyzési lehetőség kap egy magyar vagy nemzetközi autós gyorsasági bajnokságban. De az indulók közül hányan lehetnek potenciális utódai Michelisznek? És mi szükséges még a nyers tempón kívül a sikerhez? Ezeket, és egyéb kérdéseket is érintettünk legutóbbi podcast-adásunkban.

A Formula.hu podcastje az alábbi felületeken érhető el – iratkozz fel, kövess minket!

spotify

rss-logo

applepod2

stitcher

yt

buzz3

google-pc

rp 

deezer

sc

„Messze Lando a legjobb...” – Norrist szeretné a Red Bull?

Hétvégén ismét kiderült, hogy különösen jó viszonyt ápol egymással Max Verstappen és Lando Norris: szépeket mondtak egymásról, örültek egymás sikereinek, és Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke azt is elejtette, hogy a nála megrendezett BBQ-partin is remekül érezték magukat.

Az már korábban kiderült, hogy a Red Bull megpróbálta megszerezni Norrist, dr. Helmut Marko pedig ismét elismerte, hogy komolyabb tárgyalásokban álltak már, mielőtt a brit pilóta szerződést hosszabbított a McLarennel. De vajon szeretné-e még leigazolni?

„Landónak 2025-ig szerződése van a McLarennel, de messze ő a legjobb pilóta a fiatalabb generációból. Ráadásul a fiatalos karaktere miatt ő illene a legjobban a Red Bullhoz. Az sem titok, hogy jó barátságot ápolnak Maxszal” – mondta Marko az osztrák Kleine Zeitungnak.

SI202307080321_hires_jpeg_24bit_rgb_resize

Irreális háttérsztori: Brad Pitt karaktere 30 év után fog visszatérni az F1-be

A Formula-1-ről készülő hollywoodi produkció kapcsán okkal szúrhatja a motorsport-rajongók szemét, hogy Brad Pitt 59 évesen fogja eljátszani egy versenyző, Sonny Hayes karakterét. A film producereként ténykedő Lewis Hamilton ezt még annyival elintézte, hogy a színész „mintha visszafelé öregedne”, „és hát végső soron ez egy film”, Pitt azonban elárult néhány morzsát a háttérsztoriból, ami magyarázni igyekszik életkorát a filmben.

Eszerint – írja a The Race – Sonny Hayes még a 90-es években versenyzett a Formula-1-ben, de egy szörnyű baleset miatt a fiatal elhagyta a királykategóriát. Más szériákban versenyzett, de végül barátja, az APX GP tulajdonosa (őt játssza Javier Bardem) rábeszéli, hogy legyen tehetséges fiatal, Joshua Pearce csapattársa. A Silverstone-tól fogva forgatás kedvéért valódi F1-es bokszutcába költöző APX GP-ről tudni érdemes még, hogy az utolsó helyezett csapat, amelyik még sosem szerzett pontot. Hogy innen merrefelé fog kanyarodni a sztori, egyelőre még mindenki fantáziájára van bízva.

A McLaren a bokszban is a Red Bull fő F1-es kihívójává vált?

Az elmúlt években a Red Bull volt a leggyorsabb a kerékcserék során, idén viszont eleinte a Ferrari is felvenni látszott velük a versenyt a bokszban. Most viszont úgy fest, nemcsak a pályán, hanem ezen a téren is szintet lépett a McLaren: Spielberg után az F1-es Brit Nagydíjon is a wokingiak produkálták a leggyorsabb szervizelést. A szerelők konkrétan 2,23 másodperc alatt cserélték le a közepes keverékű abroncsokat keményekre Lando Norris autóján – hogy miért nem a lágyakra váltottak, arról itt beszélt Andrea Stella csapatfőnök –, ami ugyan 16 századdal lassabb a Red Bull idei 2,07-es legjobbjánál, amit Barcelonában állítottak be, de Silverstone-ban elegendő volt az első helyre a Ferrari és az Aston Martin előtt. Ezzel immár a McLaren két elsőséget számlál e tekintetben a Red Bull (5) és a Ferrari (3) mögött. Videón Norrisék vasárnapi kerékcseréje:

„Jól érzem magam a csapatnál” – De Vries reagált a nyomásra

Egyre élénkebbek azok a hangok, hogy a Red Bull akár már szezon közben lecserélheti Nyck de Vriest az AlphaTaurinál, aki a vele szemben támasztott elvárásoktól és a csapattárs Yuki Tsunodától is elmarad. A két fő jelölt erre Liam Lawson és Daniel Ricciardo, Helmut Marko pedig már nem is tagadta határozottan azt, hogy akár az ausztrál is esélyes lehet a holland ülésére. Mindenesetre amikor De Vriest a jövőjét illetően egyre jobban rá nehezedő nyomásról kérdezték az F1-es Brit Nagydíj után, az újonc igyekezett hűteni a kedélyeket:

„Boldog vagyok azzal, ahol vagyok, még mindig jól érzem magam a csapatnál, imádom, amit csinálok. A legjobbamat nyújtom, és ez minden, amit tehetek, nincs mit mondanom erről. Nem változott sem a hozzáállásom, sem az elkötelezettségem és a munkamorálom, szóval csak a lehető legjobban kell teljesítenünk” – fogalmazott a RacingNews365.com hasábjain De Vries.

A holland egyébként utolsóként ért célba Silverstone-ban, közvetlenül Tsunoda mögött, így úgy fest, az AlphaTauri fejlesztései, közte az új padlólemezzel, nem váltak be: „Nagy reményeink voltak, de senki sem ül a babérjain, mindenki növeli a teljesítményt” – mondta erről De Vries.

f1-devries-alphatauri-brit

„Sosem használtam DRS-t”: zseniális önirónia az egykori F1-estől

A Brit Nagydíj nézése közben a 2015-ben a Manor színeiben pár F1-es futamot is teljesítő IndyCar-pilóta, Alexander Rossi rövid és velős véleményt fogalmazott meg az állítható hátsó szárnyról a Twitteren: „A DRS béna.” Az amerikai versenyző hamar megkapta a magáét a kommentek között, mindenekelőtt az IndyCarban működő hasonló előzéssegítő rendszer, a push to pass kapcsán, de egy tweetelő azt is bedobta, hogy Rossi is használta a DRS-t, amikor még a Manornál versenyzett.

A válasz egészen szenzációsra sikeredett: „Nem használtam. Sosem voltam egy másodpercen belül az előttem lévőhöz képest.”

rossi-manor

Új alelnökkel erősíti a motorsportos projektjeit az Alpine

Némileg átalakítja a vállalati struktúráját az Alpine: a Renault viry-chatilloni motorrészlegének eddigi ügyvezető igazgatója, az ezt a posztot továbbra is megtartó Bruno Famin lesz mostantól az Alpine Motorsports új alelnöke. Ezzel a francia márka az autósportos tevékenységét igyekszik erősíteni: Famin fogja átfogni az összes projektet, beleértve a Formula-1-es alakulatot, a WEC-es programot, a terepralit – ahol a 2025-ben beszálló Dacia Dakar-projektjében segédkeznek –, valamint az Alpine Akadémiát is. A szakember közvetlenül a vezérigazgató Laurent Rossinak fog jelenteni, míg az említett projektek vezetői, így az F1-es istálló csapatfőnöke, Otmar Szafnauer pedig neki.

famin-alpine

Kötelessége a celebeknek megszólalni a rajtrácson?

Megan Thee Stallion után újabb hírességgel keveredett összetűzésbe rajtrácssétái során a riporterként dolgozó egykori versenyző, Martin Brundle. A Brit Nagydíj előtt a modellként és színészként is roppant népszerű Cara Delevingne-t próbálta megszólítani, de nem kapott engedélyt erre egy Delevingne közelében álló férfitól, majd miután hiába próbálta meggyőzni arról, hogy jogában áll megszólaltatni a hírességet, duzzogva elsétált egy cinikus megjegyzést mormolva: „Pedig biztosan hihetetlenül érdekes lett volna…”

A színésznő később a Twitteren (amit nem használ túl gyakran, hiszen két hónap után először posztolt), ezt írta: „Azt mondták nekem, hogy mondjak nemet, szóval így is tettem” – majd hozzátette egy újabb posztban: „Egyébként pedig nagyon jól éreztem magam ma, és örülök, hogy ott lehettem, nem érdekel, más mit gondol.”

Delevingne később retweetelt egy posztot, mely leszögezte, hogy a rajtrácssétára feljogosító pass átvételével az átvevő csak abba egyezik bele, hogy lefilmezhetik, de nem kötelessége interjút is adni, éppen ezért a színésznőnek minden joga megvolt nemet mondani, ráadásul egy F1-es személy mondta neki, hogy utasítsa vissza Brundle-t, kiemelve a kulcsmondatot: „A nem az nem”.

Horner BBQ-bulira hívta az összes F1-es pilótát

A Brit Nagydíj egyik sajtótájékoztatóján ejtette el azt Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke, hogy múlt héten barbecue-partyra hívta az F1-es mezőny minden tagját saját otthonába. Állítólag a mezőny nagyjából fele jelent meg végül, és Horner ezt annak kapcsán említette meg, hogy Max Verstappen és Lando Norris milyen jól kijön egymással: szerinte ott is rögtön a versenyzésről kezdtek beszélni, élvezik egymás társaságát.

f1-redbull-horner

NASCAR: Az időjárás miatt meglepő eredmény született Atlantában

A Chicagóban tett utcai pályás kitérő után az atlantai oválon folytatódott a száguldás a NASCAR Cup Series mezőnye számára. Ezen a pályán a hétvége korábbi alakulása miatt nagyon jó esély mutatkozott arra, hogy valamelyik Fordban ülő pilóta ünnepelhet a végén, mivel az időmérő edzésen az első hat helyet a kék oválos márka versenyautói foglalták el. A pole-pozíciót Aric Almirola szerezte meg, mellőle pedig Ryan Blaney indulhatott, aki az első szakaszt meg is nyerte, de a középső etapban is egy Ford zárt az első helyen, miután Brad Keselowskit intették le elsőként.

Ekkor még úgy látszott, semmi sem állítja meg a Fordot használó csapatokat, ám egy komoly vihar közeledett a pálya felé. A csapadék végül 75 körrel az eredeti táv befejezte előtt érkezett meg, ám ekkorra már túl voltak a futam felén, ami elég volt ahhoz, hogy kihirdessék a végeredményt. Ezzel William Byron kaparintotta meg a győzelmet, begyűjtve idei negyedik sikerét, ami viszont elképesztő ebben, hogy kétszer is a mezőny végén járt, egy alkalommal pedig körhátrányban is volt. A Hendrick Motorsports pilótája egyszer büntetés miatt került hátra, miután elgurult egy kereke a pitben, majd később Corey LaJoie autójával ütközött. A kiállások miatti kavarodás, valamint a nagy sietség azonban a segítségére volt, a versenyt pedig az ő szempontjából nézve a legjobbkor szakították félbe. Ehhez persze sokat tett hozzá Ryan Preece és Bubba Wallace ütközése is, ami miatt jöhetett a sárga zászló, kicsivel később pedig a piros is, ami már a viadal végét jelentette. 

Szintén örülhetett még a második és a harmadik helyen záró Daniel Suarez és AJ Allmendinger, mögöttük pedig Michael McDowell és Kyle Busch zárt még a legjobb ötben, noha korábban egyikük sem rendelkezett túl jó esélyekkel. A folytatás július 16-án következik a New Hampshire Motor Speedwayen.

Min fejleszt a Red Bull a Magyar Nagydíjra? Verstappen megválaszolta…

Az RB19 újításokat kap a soron következő versenyre. A silverstone-i futamgyőztesnél az FIA-sajtótájékoztatón próbáltak puhatolózni, milyen területeken igyekszik javítani a csapat eleve kiválóan működő, szezon 10. nagydíját is megnyerő autóját. Max Verstappen frappáns választ adott:

„A légellenálláson, az alacsony sebességen, a közepes sebességen, a magas sebességen… A DRS-hatáson, a gumihasználaton, ezeken mind dolgozunk. A fékteljesítményen is. Tényleg, nem viccelek!”

Fotó: DPPI

Verstappen közel száz pont előnyben, nagyot ugrott a McLaren – így áll a világbajnokság az F1-es Brit Nagydíj után

Max Verstappen győzött Silverstone-ban (is), ezzel pedig 99 pontnyira növelte az előnyét a vb-tabella élén a csapattárs Sergio Perezzel szemben. Fernando Alonso a haloványabb hétvége ellenére is őrzi a harmadik helyét Lewis Hamilton előtt. A hétvége nagy nyertese persze a két McLaren-pilóta: Lando Norris már konkrétan a kilencedik a négy élgárda versenyzői mögött.

A konstruktőrök között pedig az ötödik helyre kapaszkodott fel a wokingi istálló, megelőzve a most nullázó Alpine-t, de a Williams is előretört a remek Brit Nagydíjnak köszönhetően a hetedik helyre, pontegyenlőséggel ugyan, de előzve a Haast. Itt a Red Bull még hatalmasabb előnyben a Mercedesszel szemben.

Az F1-es világbajnoki pontversenyek állása a Brit Nagydíj után:

VERSENYZŐK   CSAPATOK
1. Max Verstappen Red Bull-Honda RBPT 255   1. Red Bull-Honda RBPT 411
2. Sergio Perez Red Bull-Honda RBPT  156   2. Mercedes 203
3. Fernando Alonso Aston Martin-Mercedes 137   3. Aston Martin-Mercedes 181
4. Lewis Hamilton Mercedes 121   4. Ferrari 157
5. Carlos Sainz Ferrari 83   5. McLaren-Mercedes 59
6. George Russell Mercedes 82   6. Alpine-Renault 47
7. Charles Leclerc Ferrari 74   7. Williams-Mercedes 11
8. Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 44   8. Haas-Ferrari 11
9. Lando Norris McLaren-Mercedes 42   9. Alfa Romeo-Ferrari 9
10. Esteban Ocon Alpine-Renault 31   10. AlphaTauri-RBPT 2
11. Oscar Piastri McLaren-Mercedes 17        
12. Pierre Gasly Alpine-Renault 16        
13. Alexander Albon Williams-Mercedes 11        
14. Nico Hülkenberg Haas-Ferrari 9        
15. Valtteri Bottas Alfa Romeo-Ferrari 5        
16. Guanyu Zhou Alfa Romeo-Ferrari 4        
17. Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda RBPT 2        
18. Kevin Magnussen Haas-Ferrari  2        
19. Nyck de Vries AlphaTauri-Honda RBPT 0        
20. Logan Sargeant Williams-Mercedes  0      

f1-brit-podium

A többi versenysorozat összetett pontversenyeinek állása IDE KATTINTVA érhető el!

Russell: A McLaren az ellenfél, nem fognak hátracsúszni

A Brit Nagydíj időmérője óta foglalkoztatja az F1 közönségét a kérdés, a McLaren bravúrja – Norris második és Piastri harmadik helyezése – egykörös csoda volt-e, vagy versenytempóban is felzárkózott fejlesztéseinek köszönhetően a wokingi csapat. George Russell, aki a hatodik rajthelyről indul, utóbbira számít:

„Rendkívül meglepődtem rajtuk, lenyűgöző munkát végeztek, nem is tudom, honnan jött az a teljesítmény, ha a múlt hétvégét nézzük is. És a versenytempójuk is gyors volt. Érdekes lesz a futamon, mert sokszor előfordul, hogy egy-egy csapat gyors szombaton, vasárnap viszont hátrafelé lépdel. Most viszont van egy olyan sanda gyanúm, hogy a McLarennel nem feltétlenül ez fog történni. Tehát harc vár ránk” – jósolt a kvalifikáció után nyilatkozó Russell McLaren–Mercedes küzdelmet a dobogós helyekért.

A két brit csapat autói között ott lesznek a rajtrácson még a Ferrarik, de hozzájuk képest Russell jobb versenytempóra számít: „Nagyjából tudjuk, hol lesz a Ferrari: talán egy-két tized az előnyünk hozzájuk képest, kérdés, elég lesz-e ez a pályán előzni, vagy a bokszutcában kell. De a McLarenek ott lesznek.”

Fotó: DPPI

„Most már félek kihajtani a bokszból!” – Verstappen elviccelte az időmérős bakiját

Pole-t szerzett ugyan az F1-es Brit Nagydíjra Max Verstappen, de neki is volt egy necces momentuma a szombati kvalifikáción. Még a Q1 végén, a piros zászlós megszakítás alatt találta el a bokszutca falát, ahogy ki akart kanyarodni a garázsából, ami miatt első szárnyat is kellett cserélni a Red Bullján. A sajtótájékoztatón így elevenítette fel a történteket, megidézve az interneten sok éve elterjedt, fiatalkori Charles Leclerc-esetnél a monacói által használt akcentust is: „Volt az a kis ’incsidensem’ a bokszban, ahol megsérült az első szárnyam. Egy kis alulkormányzottság lépett fel, ahogy kijöttem a garázsból. Túl sok volt a hátsó tapadás, szóval új szárnyat kellett feltennünk, de ez természetesen azt jelentette, hogy a sor végéről kellett indulnom az utolsó köröm előtt” – fogalmazott a vb-éllovas, aki ezután előzte meg Lewis Hamiltont is a pályán.

Amikor arról kérdezték Verstappent, hogy a bokszbaki hatással volt-e az önbizalmára, viccelődve reagált: „Hogy eltaláltam a falat a bokszutcában? Azt hiszem, most már félek kihajtani a bokszból! Nem, ennek semmi köze az önbizalomhoz. A mérnököm kérdezte, mi történt, mondtam neki, hogy alulkormányzottság. Előfordul néha. Legutóbb épp itt találtam el egy igazi falat néhány éve” – utalt az emlékezetes Hamiltonnal történt 2021-es ütközésre. „Egyszer már ütköztem a bokszutcában is, de nem az F1-ben.”

f1-verstappen-pit-video

Formula-3: Taroltak a Trident újoncai

Kisajátította a Formula-3 silverstone-i főfutamának első rajtsorát a Trident: az újonc Leonardo Fornaroli a szezonban először indulhatott a pole-pozícióból, őt csapattársa, Oliver Goethe követte.

Fornaroli elhúzott a rajtnál, Pepe Martí és Goethe pedig egymást szorongatták a második helyért. Pár kör eltelte után jönnie kellett a biztonsági autónak, mivel a pálya több pontján is kisebb összeérések történtek, a Williams-junior Luke Browningnak fel is kellett adnia a futamot. A tridentes páros jól kapta el az újraindítást az élen, Martít Paul Aron üldözte mögöttük. Az utolsó helyről induló Ferrari-akadémista Dino Beganovic szépen lopta magát előre a mezőnyben, a tizedik körre már 14 pozíciót javított.

A futam kétharmadához közeledve elkezdtek kopni a gumik, Fornaroli az élen feltűnően lelassult, így Goethe le is hagyta csapattársát. Plusz izgalmakat hozott a végére a csepergő eső, ennek esett áldozatául Roberto Faria is, aki egy összeérés után a pályaszéli falnak csapta autóját, megint jöhetett a biztonsági autó. Az utolsó két körben aztán a gyenge esőben próbáltak a pilóták a pályán maradni, az élen nem is történt változás. Oliver Goethe első futamgyőzelmét aratta, valamint Bahrein óta első pontjait szerezte. Fornarolinak be kellett érnie a második hellyel, míg Martí a dobogó alsó fokára állhatott fel.

Kézsérülés is hátráltatja Verstappent az F1-es Brit Nagydíjon

Max Verstappen a silverstone-i időmérőn sem talált legyőzőre, ismét pole-pozíciót szerzett. Ám mint az a kvalifikáció utáni sajtótájékoztatón kiderült: minimális sérülés is hátráltatja őt az F1-es Brit Nagydíjon. A holland ugyanis egy kötéssel a kezén jelent meg a médiaeseményen, amelyre természetesen rákérdezett egy újságíró. Verstappen azonban nem tulajdonított túl nagy jelentőséget a dolognak és a pontos részleteket sem árulta el:

„Kicsit érdekesen néz ki, nem igaz? Ez csak egy kézsérülés” – fogalmazott a Formula.hu jelenlétében. „Megsérült egyszerre az ujjam és a kezem, de rendben van vezetés közben. Először nem tudtam rendesen összeszorítani a kezem, de ez is újra rendben van most. Nem tudom, pontosan hogyan, nagyon furcsa. Az adrenalin persze segít, de vezetés közben amúgy sem igazán gondolok rá. Pénteken még nehezebb volt az ügy, de a szombat már nagyjából rendben volt megint.”

f1-verstappen-redbull-silverstone

fotó: Red Bull Content Pool

Helyszíni: ezt tapasztaltuk a Brit Nagydíj F1-es paddockjában szombaton

McLaren-bravúr, Verstappen-pole, lógó orrú Perez, egymással kedélyesen elbeszélgető Wolff és Leclerc, megjelenő Vijay Mallya: Mészáros Sándor, a Formula.hu utazó tudósítója foglalta össze legutóbbi videós bejelentkezésében, hogy mi történt a Brit Nagydíj F1-es paddockjában szombaton.

A videó megtekinthető ezen a linken a YouTube-csatornánkon (amelyre érdemes feliratkozni), vagy az alábbi képre kattintva is!

mclaren_1

F1-es Brit Nagydíj, monzai 6 órás, F2, F3, DTM: a vasárnapi menetrend

Elérkeztünk az igazi futamnaphoz: több kategóriát és szériát is nézhetünk ma, íme a menetrend.

Vasárnap (július 9.)  
09:20 Formula-3, Főfutam (tv: M4 Sport, élő)
10:55 Formula-2, Főfutam (tv: M4 Sport, élő)
12:30-18:30 WEC, Monzai 6 órás, Futam (eurosport.hu, előfizetés után élő)
13:30 DTM, 2. futam  
16:00 Formula-1, Futam (tv: M4 Sport, élő)
16:00-18:00 Extreme-E, 2. versenynap, döntők  

f1-britishgp_1

Mi történt megint Verstappen és Hamilton között az időmérőn?

Egy hete Spielbergben is egymásra talált a két többszörös F1-es világbajnok a kvalifikáción: akkor Toto Wolff meg is jegyezte, hogy Max Verstappen szerinte revánsot akart venni Lewis Hamiltonon az 1-es kanyarban a feltartásával, amiért előtte pedig a holland érte utol a pálya végén a Mercedest. Most a Q1 hajrájában történt majdnem incidens közöttük, amikor Verstappen úgy előzte meg Hamiltont, hogy a brit közben a gumiját melegítette a kivezető körön. Ezt az esetet azonban egyik érintett sem lihegte túl:

„Ez csak a kivezető kör volt, nekem meg nagyon hidegek voltak az abroncsaim, mert a legtöbbek előttem friss szettet raktak fel, én viszont maradtam a használtakon. Csak próbáltam elmenni mellette, de nyilván ő pedig igyekezett felmelegíteni a gumikat, úgyhogy beletelt egy kis időbe, mire találtam helyet, ahol megelőzhettem” – magyarázta el az eseményeket Verstappen az időmérő utáni sajtótájékoztatón a Formula.hu jelenlétében. Hamilton is úgy fogalmazott, hogy ő „nem versenyzett senkivel”, s ezúttal Wolff is úgy vélte, hogy semmi szokatlant nem láthattunk a Q1 végén.

f1-verstappen-hamilton-silverstone-video

Bottast kizárhatják az F1-es Brit Nagydíj időmérőjéről

Nem elég, hogy a Q1 végén leálló autója miatt nem tudott részt venni a kvalifikáció második felvonásában, így eredetileg csak a 15. rajthelyet szerezte meg Silverstone-ban, valószínűleg azt sem tarthatja meg Valtteri Bottas. Az utólagos mintavételnél ugyanis nem tudtak a szabályokban előírt egy liternyi mennyiségű üzemanyagot kinyerni az Alfa Romeójából: az FIA közlése szerint csupán 0,090 liternyi mintát tudtak kinyerni a finn autójából. Jo Bauer technikai delegált szerint az egyliteres előírás és a bokszba való visszatéréshez szükséges üzemanyag együttesen 2,39 litert tett volna ki, ezért az ügyet jelentette a felügyelőknek. Márpedig ha a csapatot vétkesnek találják, az ilyenkor járó büntetés a kizárás, így Bottas alighanem a mezőny végéről startolhat majd csak a vasárnapi Brit Nagydíjon.

FRISSÍTÉS: Bottast végül ki is zártak a kvalifikációról.

f1-bottas-silverstone

fotó: DPPI

A Balaton Park Circuiten tesztelte a Hyundai TCR-autóját Bucsi Attila

„A vadonatúj Balaton Park Circuiten teszteltünk a M1RA-val. Ismeretlen pálya nekem is, a csapatnak is, és egyelőre mindenkinek. Összehasonlíthatatlan a Hyundai i30 N TCR változata mindenhez képest amit eddig vezettem, ez már igazi versenyautó. Persze nem ok nélkül tesztelünk, több informacióval később jelentkezünk” – írta közösségi oldalán Bucsi Attila, a M1RA fiatal túraautósa.