Így töltik a karácsonyt az F1-esek
A legtöbben egy karácsonyfa mellől posztoltak, de van, aki inkább a tengerre szavazott – az F1-es versenyzők ünnepi közösségi médiás bejegyzéseiből válogattunk ebben a cikkünkben.

Az pedig már évek óta hagyomány a Formula-1-ben, hogy a versenyzők megajándékozzák egymást az évadzárón. Sokan személyre szabott ajándékot kaptak, mint például Charles Leclerc, aki arról kapott könyvet Pierre Gaslytól, hogyan legyen jó férj; d volt azért néhány viccesen gonosz meglepetés is: ezek közül kiemelkedik a Nico Hülkenberg által Fernando Alonsónak ajándékozott járóbot, utalva a spanyol korára, míg Charles Leclerc az általa George Russell ellen bemutatott zandvoorti előzés fotójával és videójával „lepte meg” a Mercedes britjét – a videó itt tekinthető meg.
Verstappen elmondta, mikor váltana csapatot
Ha valaha is csapatot fog váltani a Formula-1-ben, azt nem pusztán egy versenyképes autó reményében fogja megtenni – hangsúlyozta Max Verstappen, aki azt is kiemelte: a második családjának tekinti a Red Bullt.
A négyszeres világbajnok arról is beszélt, hogy a teljes Formula-1-es mezőny feszegeti a határokat, ám mivel bizonyos alkatrészeket – például a padlólemezt – csak szúrópróbaszerűen ellenőrzik a futamok után, sokszor olyanok is megússzák a kizárást, akiknek egyébként illegális volt az autója.

Norris a WC-n ülve fogta fel igazán a vb-címet
Beletelt egy kis időbe, mire ténylegesen tudatosult Lando Norrisban, hogy megnyerte a Formula-1-es világbajnokságot: az elért sikerért a családja és a McLaren mellett köszönetet mondott idei két riválisának, Max Verstappennek és Oscar Piastrinak is.
Komatsu: Nem a Toyota gyári csapata a cél
A találgatások ellenére is azt állítja Ayao Komatsu, a Haas csapatvezetője, hogy a Toyota célja nem az a velük kötött egyre szorosabb együttműködéssel, hogy előkészítsék a motorgyártóként vagy gyári istállóként való beszállásukat a Formula-1-be.
De ha már japán motorgyártók: Lawrence Stroll, az Aston Martin tulajdonosa szerint időre és türelemre van szükség a Hondával közös projektjük elején, hogy minden összeálljon a gyári alakulattá válásuk alkalmával. A HRC elsődleges célja, hogy jól működjön a partnerség, de hosszabb távon világbajnokságot nyernének.
Verstappen a sprint-, a Ferrari a kerékcserebajnok

Bár a sprintfutamokat már 2021-ben bevezették a Formula-1-ben, továbbra sem vezetnek külön pontversenyt vagy bajnokságot a szombati rövid futamok eredményei alapján. Ennek ellenére persze el lehet játszani a számokkal, és mi ezt most meg is tettük: megnéztük, kik gyűjtötték a legtöbb pontot 2025-ben a sprinteken – részletek ide kattintva.
A McLaren produkálta a leggyorsabb kerékcserét a 2025-ös Formula-1-es szezonban: Oscar Piastri cseréjével 1,91 másodperc alatt végeztek az Olasz Nagydíjon – így ez is szerepet játszott abban, hogy az utána lassú kiállást elszenvedő Lando Norris mögé kerüljön és a wokingiaknak emlékezetes módon csapatutasítással kelljen visszacserélniük köztük a sorrendet. Ha viszont azt a rangsort nézzük, ahol a DHL a megszokott szisztéma szerint pontozta az egyes nagydíjak leggyorsabb bokszkiállásait, ott a Ferrari bizonyult a legjobbnak: ők összesen 559 pontot gyűjtöttek a McLaren 410-ével szemben – bővebben ide kattintva.
Melyik volt az év versenye az F1-ben?
Mely futamok voltak idén a legemlékezetesebbek? Az év nagydíjának megszavazásával folytattuk hagyományos szezonértékelő sorozatunkat.