Hogyan áll 2026-os F1-es autójával a Cadillac?
Az ütemterveknek megfelelően haladnak a 2026-os Formula-1-es autójuk munkálataival a Cadillacnél: Graeme Lowdon csapatvezető szerint már átmentek az FIA homologizációs tesztjein, és készülnek a tényleges versenyre szánt alvázak.

Mindeközben az amerikai istálló következő fő küldetése az lesz, hogy tartalékversenyzőt találjanak: „Még nem kezdtük el a keresést, nem tettünk ajánlatot senkinek a csapat tartalékosi posztjára. De most ez az a pozíció, amelyre irányítani fogjuk a figyelmüket, és ez segít teljessé tenni majd a felállásunkat” – fogalmazott Lowdon.
Vasseur a 2009-eshez hasonló szezonra számít jövőre
Ahogy a Formula-1 a 2026-os szabályváltozásokra készül, Fred Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke izgalmas lehetőségekre tett utalást, amelyek akár kaotikus szezonhoz is vezethetnek, és akár a Brawn GP tündérmeséje is megismétlődhet.
Marko: Újjászülettünk, most bármi lehetséges!
Nagy önbizalmat adott a monzai győzelem és a nyári szünet utáni forma a Red Bullnak: Helmut Marko reméli, hogy mostantól bárhol ütőképesek lehetnek – akár az olyan gyenge pályáikon is, mint Szingapúr –, és bár a vb-cím már nem elérhető számukra, néhány győzelmet még bezsebelnének 2025-ben.

„Az Audi ezért szállt be az F1-be” – nem kellenek a V8-asok
Az Audi nem szeretné idő előtt lecserélni a jövő évben induló F1-es motorszabályokat, úgyhogy nem szavazza meg az idő előtti V8-ra váltást.
Így lehet világbajnok hétvégén a McLaren
Már hét futammal a vége előtt, F1-es rekordot döntve lehet konstruktőri bajnok a McLaren: nem kell hozzá nagy csoda az előttünk álló hétvégén – itt írtunk a részletekről.
Egyúttal már össze is írtunk az Azerbajdzsáni Nagydíj teljes menetrendjét: ide kattintva böngészhető a program a tv-közvetítésekkel együtt.
MotoGP-teszt: Quartararo rosszabbnak érzi a V4-es Yamahát

Pedro Acosta motorozta a legjobb időt a MotoGP idei utolsó szezonközi tesztjén Misanóban: a KTM-es még a hétvégi leggyorsabb körét is valamelyest megjavította 1:30,374-es eredményével. Mögötte Alex Marquez és Marco Bezzecchi következett a sorban, de aköridőknél persze nagyobb jelentősége volt annak, hogy ki mit próbálgatott. A Yamahánál például immár Fabio Quartararóék is tesztelték a V4-es Yamahát, s a 2021-es világbajnok nem volt túl elégedett: „Nem hiszem, hogy a V4-es motor meg fogja oldani az összes problémánkat, mert így is ugyanazokat a gondokkal szembesültünk” – fogalmazott. Részletek és eredmények ide kattintva!
Pitwall: Verstappen már az F1 utánra tervez?
Végezetül ajánljuk figyelmetekbe szokásos hétfői műsorunkat: a Nordschleifén szerzett A-licenszet a négyszeres világbajnok, visszavonták Sainz büntetését, Norris szerint nincsenek papaja-szabályok, az F1 vizsgálja a katari helyzetet – a hét hírei és sztorijai a Pitwallban: