„Nem tárgyalunk Hornerrel” – cáfol a Cadillac
Egyértelmű választ adott a Cadillac Christian Horner esetleges érkezésével kapcsolatban: a vezérigazgató elmondása szerint minden hitük a jelenlegi csapatfőnökben van, így nem tárgyalnak mással.
Maradva még a Cadillacnél: bár természetesen nem rendelkeznek jelenlegi vagy korábbi Formula-1-es autóval, mégis már idén a pályán fognak tesztelni – arról, hogy hogyan és miért, itt írtunk bővebben.

Bár egy ideig úgy tűnt, hogy a sportszabályzat nemrégi módosítása miatt megússza, az FIA világossá tette: Valtteri Bottas tavaly kapott rajtbüntetése érvényben marad, így kapásból öthelyes hátrasorolással nyit majd a Cadillac az F1-ben.
„Kattintásvadászat” – Ganassi cáfolja a Palou-pletykákat
A Chip Ganassi Racing vezérigazgatója elárulta: sem Palou, sem a menedzsment, sem ő nem tárgyalt a Red Bull-lal a spanyol átszerződésével kapcsolatban – inkább nevetségesnek tartja a híreszteléseket.
Névadó szponzort kap 2026-tól a McLaren
Névadó szponzort kap a 2026-os Formula-1-es idénytől kezdve a McLaren – jelentette be szerda délután az alakulat. A szóban forgó támogató a Mastercard, így a jövő évtől kezdve McLaren Mastercard Formula 1 Team lesz az istálló hivatalos neve.

„Egy 50 ezer eurós bírság is megérte, ha a médiafigyelem a Mercedesre irányult”
Max Verstappen egykori edzője nyilatkozott arról, hogyan manipulálta egymást a két rivális csapat a 2021-es szezonban: egy jó példával érzékeltette, mekkora jelentősége van a médiafigyelemnek.
„Sokan elfelejtik, hogy fiatal a csapatunk” – Wheatley
A Sauber csapatfőnöke szerint új szemléletmódot kellett bevezetni a hinwili alakulatnál, a munkatársak összefogásán pedig még dolgoznak – de optimistán várják az audis éveket.

Bradley Lord: Russell és Antonelli a Mercedes hosszú távú terveiben – exkluzív
A Mercedes csapatképviselőjét és kommunikációs igazgatóját George Russell és Kimi Antonelli szerepéről, valamint Lewis Hamilton távozásának hatásáról kérdeztük. Exkluzív interjúnk második része itt olvasható.
„Próbálok nem csak a negatívumokra koncentrálni” – Acosta-exkluzív
Érintette-e a KTM versenyképességét a csődközeli helyzet? Miben változott a mentalitása? Mit gondol a jövőről? A Balaton Park Circuiten beszélgettünk a MotoGP egyik fő reménységével.
És ha már Balaton Park és MotoGP: megérkezett a Formula Motocast futamkibeszélő adása is, amelyben helyszíni benyomásokkal fűszerezve összegeztük a Magyar Nagydíjat: