A McLarennel kezdtük és fejeztük be a csütörtököt: a wokingiak az idei autójuk kódjelét és új partnerüket is bejelentették, de az egész nap talán legérdekesebb híre estére jutott: sajtóértesülések szerint a McLaren és a Honda felvette egymással a kapcsolatot egy esetleges 2026-tól kezdődő együttműködést illetően.
Nem csak bemutatják, de meg is járatják a Ferrarit a jövő heti leleplezést követően, méghozzá nem csak a szokott helyszínen. Többek között ezt írhattuk ma meg a Scuderiáról, no meg azt, amit az F2-ből az IndyCarba átköltöző Callum Ilott mondott a Ferrari és a Red Bull juniorprogramjának összevetésében, és persze azt is, hogy hogyan képzeli el a maranellóiak és a Haas közös jövőjét utóbbi csapat vezére, Günther Steiner.
A Mercedes részéről szintén érkezett egy nyilatkozat, méghozzá a tíz éve Lewis Hamiltonnal dolgozó Andrew Shovlintól, aki a hétszeres bajnok fő erényeiről beszélt. Shovlin természetesen bajnokesélyesnek tartja őt, akárcsak Fernando Alonso ifjú csapattársát, Strollt – ugyanezt viszont nem feltétlenül mondhatjuk el Christian Horner és Sergio Perez vonatkozásában, a Red Bull első embere ugyanis elég nyakatekert választ adott az ezt firtató kérdésre.
Horner egyébként arról is szót ejtett, hol látna szívesen egy újabb, szám szerint már negyedik amerikai futamot, és ha már Red Bull: az osztrák csapat leendő partnere, a Ford leszögezte, hogy nem pénzszórásra kívánják „használni” az F1-es projektjüket, a lépten-nyomon nyilatkozó Juan Pablo Montoya pedig ezúttal azt árulta el, miért haragszik rá a mai napig Helmut Marko.
Vessük tekintetünket Ázsiára: a legnagyobb kontinens új (legalábbis tervezett) F1-es csapata bejelentésre készül, és vadonatúj helyszínre látogat a Formula–E – ahová rövidesen visszatérhet a nemrég csúnya sérülést szenvedő Robin Frijns is.
Végül pedig komolytalanabb vizekre evezve: találtunk egy videót, melyen egy nő megmutatja, mit nem szabad csinálni egy raliversenyen.