A csapatok tájékoztatása alapján a szokásoknak megfelelően ezúttal is összeszedtük, hogy melyik istálló milyen fejlesztéseket hozott az aktuális F1-es futamra, de a jelek szerint az Osztrák Nagydíj nem erről szól: ez az első olyan helyszín, amelyre nagyjából a mezőny fele semmilyen új alkatrészt nem vitt magával.
Az élmezőnyből a Mercedes és az Aston Martin hozzá sem nyúlt az eddigi autójához, minden alkatrész megegyezik a korábbiakkal, ők a nemrég hozott fejlesztéseiket szeretnék optimalizálni és jobban beállítani ezen a hétvégén.
A Red Bull csak egy apróságot változtatott: a hátsó futóműnél az alsó lengőkarok borítását szabta át kicsit annak érdekében, hogy stabilabb légáramlást érjen el.
A Ferrari két jelentős módosítással érkezett
A topcsapatok közül a Ferrari hozott egyedül érdemi fejlesztést, a maranellóiak az első szárnyhoz és a padlólemezhez nyúltak hozzá. Az első szárnyon gyakorlatilag mindent áttervezett a csapat, a főelemtől kezdve a véglapokig teljes egészében megújult az alkatrész, a tájékoztatás szerint ezzel kevesebb leszorítóerőt veszítenek majd bizonyos helyzetekben, és a későbbi fejlesztésekhez is rugalmassabban illeszkedik ez a verzió.
A padlólemez is teljességgel megváltozott: az élei, szélei és a közepe mellett a diffúzor oldalfala is új, ehhez pedig az oldaldobozok alávágásait is hozzáigazították, azok is megváltoztak. Itt is a veszteségcsökkentést emelték ki, de hozzátették, hogy ezekkel a módosításokkal az autó leszorítóerő-elosztása is változik, amitől azt várják, hogy összességében hatékonyabban és kiegyensúlyozottabban fog majd dolgozni.
A McLarené a legtöbb változtatás
A középmezőnyben az Alpine és az Alfa Romeo is változatlan autóval, fejlesztések nélkül érkezett meg a hétvégére, de a Haas is csak egy apróságon módosított (egy szenzoron) az autó orrán az adatelemzés érdekében. A Williams sem módosított túl nagy dolgokon, az első fékcsövek borítása és az alsó cső pozíciója változott meg kissé, illetve a padlólemez szélein igazítottak valamelyest a nagyobb helyi leszorítóerő elérése érdekében.
Két csapat hozott komolyabb módosításokat, az AlphaTauri és a McLaren. A Tauri a hátsó szárnyát gondolta újra, a közepétől a véglapokig tartó elem most másképp vezeti a levegőt, ehhez pedig hozzáigazították az övszárny egész kialakítását, amivel kapcsolatban kiemelték, hogy a spielbergi csomag része, ez jobban illeszkedik az itteni körülményekhez. Ezeken felül a motorborításon is változtattak hűtési célzattal.
A McLaren pedig az úgynevezett B autójának első lépcsőfokát hozta el Spielbergbe. Átalakult az autó egész formája, teljesen máshogy vezeti most a levegőt a hátsó traktus felé. Megújultak az oldaldobozok, újak azok belépő részei, más a teljes motoborítás, és most minden a padlólemez felé tereli a levegőt: ami szintén megújult minden elemében, a közepe, az élei, a diffúzor, minden teljesen új most. Az egész áramlás megváltozása miatt kicsit újrapozícionálták a visszapillantó tükröket, valamint a hűtőnyílásokat is, de a karosszéria felső részéhez terelt levegő hatékonyabb vezetése miatt a halo kialakítása és borítása is megújult.
Fotókon a Ferrari és a McLaren: